Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 18:41:45
Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 17:55:47
Waarom? Ik vond hem de laatste GP's beter worden en vind het een sympathieke gast. Van mij mag-ie en als dat een soort van redding betekent voor Sauber, why not. Zie Sauber niet graag uit de Formule 1 verdwijnen.


Ik vind zoveel coureurs sympathiek en die zijn ook nog eens sneller dan Markus Ericsson...En dat hij het in de laatste GP's het beter deed [dan Kobayashi]. Viel het je niet op dat Kamui wel erg veel pech had en later verklaarde dat hij met onderdelen reed die ver over de datum heen zaten?

Maar die andere sympathieke coureurs hebben naar verluid geen 20 miljoen op zak.

Jij denkt dat Ericsson met vol vermogen niet met een F1-auto om kan gaan? Rare gedachte.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 18:52:49

Maar die andere sympathieke coureurs hebben naar verluid geen 20 miljoen op zak.

Jij denkt dat Ericsson met vol vermogen niet met een F1-auto om kan gaan? Rare gedachte.


Is dat raar? Op vol vermogen wist hij Kamui niet achter zich te houden, laat staan Lotterer.

Wings

Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 17:55:47
Waarom? Ik vond hem de laatste GP's beter worden en vind het een sympathieke gast. Van mij mag-ie en als dat een soort van redding betekent voor Sauber, why not. Zie Sauber niet graag uit de Formule 1 verdwijnen.

Dat eerste is zeker waar. Er zat wel progress in zijn presteren naar mijn idee. Maar of hij F1-materiaal is.... Verder eens dat als dat Sauber boven water kan houden ik niet direct bezwaar heb.

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 november 2014 - 19:55:08
Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 17:55:47
Waarom? Ik vond hem de laatste GP's beter worden en vind het een sympathieke gast. Van mij mag-ie en als dat een soort van redding betekent voor Sauber, why not. Zie Sauber niet graag uit de Formule 1 verdwijnen.

Dat eerste is zeker waar. Er zat wel progress in zijn presteren naar mijn idee. Maar of hij F1-materiaal is.... Verder eens dat als dat Sauber boven water kan houden ik niet direct bezwaar heb.


Ik geef toe dat ik liever Sauber erbij hebt met een Ericsson, dan dat Sauber Caterham achterna gaat...Maar vorig jaar waren de meeste op dit forum net zo ontstemd toen Pastor met zijn zak geld naar Lotus Genii overstapte?


En het artikel over de uitgaven toont al aan dat 15/20 miljoen aan sponsorgeld slechts een druppel op de gloeiend hete plaat is...

Wings

Is dat zo? Dacht dat Caterham een budget had van 45-50 miljoen. Zou betekenen dat bijna 50% daarvan door een coureur wordt betaald. Bizar.

Franky R.

Citaat van: Wings op 01 november 2014 - 20:03:34
Is dat zo? Dacht dat Caterham een budget had van 45-50 miljoen. Zou betekenen dat bijna 50% daarvan door een coureur wordt betaald. Bizar.


Ik dacht eerder iets van 55-60 miljoen...Maar Ericsson betaalde dit jaar ca. 15 - 18 miljoen...Bij Sauber zouden zijn sponsors rond de 20 miljoen willen dokken.

NielsD

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 19:53:56
Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 18:52:49

Maar die andere sympathieke coureurs hebben naar verluid geen 20 miljoen op zak.

Jij denkt dat Ericsson met vol vermogen niet met een F1-auto om kan gaan? Rare gedachte.


Is dat raar? Op vol vermogen wist hij Kamui niet achter zich te houden, laat staan Lotterer.

Ik vraag me af in hoeverre dat verhaal over vermogen terugdraaien waar is. Heb daar nog nooit iets van gelezen of gehoord.

Ericsson is intussen bevestigd bij Sauber!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Sauber heeft het net bekend gemaakt.. en Giedo? ? Pist die naast de pot? ?

Franky R.

Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 21:20:25


Ik vraag me af in hoeverre dat verhaal over vermogen terugdraaien waar is. Heb daar nog nooit iets van gelezen of gehoord.

Ericsson is intussen bevestigd bij Sauber!


Kobayashi...en waar Kolles is, worden de motoren teruggeschroefd. Midland, Spyker en HRT...Dus ook Caterham. :P
Sauber heeft echt geld nodig, als ze Ericsson tekenen... :-X


GvdG kan naast de pot piesen, want Guti heeft meer geld, Sutil claimt een doorlopend contract. Ziet er niet best uit voor Giedo.

0634

Citaat van: Gerard op 01 november 2014 - 21:21:45
Sauber heeft het net bekend gemaakt.. en Giedo? ? Pist die naast de pot? ?

Volgens Bild niet. Die menen dat GvdG naast Ericsson gaat rijden. Een serieus gerucht dat rond getwitterd wordt inmiddels. Zou wel een armoedige line-up zijn, met alle respect.

NielsD

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 21:23:15
Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 21:20:25


Ik vraag me af in hoeverre dat verhaal over vermogen terugdraaien waar is. Heb daar nog nooit iets van gelezen of gehoord.

Ericsson is intussen bevestigd bij Sauber!


Kobayashi...en waar Kolles is, worden de motoren teruggeschroefd. Midland, Spyker en HRT...Dus ook Caterham. :P
Sauber heeft echt geld nodig, als ze Ericsson tekenen... :-X

Heb je iets voor me waar ik dat met mijn eigen ogen kan lezen. En je zinnetje over Kolles is natuurlijk een aanname.. ;)
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Franky R.

Citaat van: NielsD op 01 november 2014 - 21:28:41


Heb je iets voor me waar ik dat met mijn eigen ogen kan lezen. En je zinnetje over Kolles is natuurlijk een aanname.. ;)


Ben het al aan het terugzoeken..en hoezo is mijn zinnetje over Kolles een aanname? Die knal tussen Karthikeyan en Rosberg alweer vergeten? Hoe kwam dat? En volgens mij was het destijds De la Rosa die zich erover beklaagde.


Bovendien reageer je niet op mijn opmerking dat Ericsson het eerder aflegde tegenover Kobayshi, Merhi en Lotterer...

Jehoentelaar

Begrijpelijk voor Sauber, jammer voor al het andere.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 01 november 2014 - 22:08:33
Begrijpelijk voor Sauber, jammer voor al het andere.


Begrijpelijk, idd. Maar ook jammer voor de sport als geheel..IMHO

NielsD

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 22:03:47
Ben het al aan het terugzoeken..en hoezo is mijn zinnetje over Kolles een aanname? Die knal tussen Karthikeyan en Rosberg alweer vergeten? Hoe kwam dat? En volgens mij was het destijds De la Rosa die zich erover beklaagde.

Jawel, maar dat is toch geen vergelijking. De Mercedes was toen veel sneller dan de simpele HRT.

Citaat van: Franky R. op 01 november 2014 - 22:03:47
Bovendien reageer je niet op mijn opmerking dat Ericsson het eerder aflegde tegenover Kobayshi, Merhi en Lotterer...

Jawel: Ik vraag me af in hoeverre dat verhaal over vermogen terugdraaien waar is.

Als dat niet waar is, dan heeft Ericsson zich goed hersteld de laatste paar races.

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna