Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Leroy

dat wil automatisch zeggen dat vettel en ferrari dus rond is  8)

Dimensie

Citaat van: Leroyvdheuvel op 20 oktober 2014 - 12:28:54
dat wil automatisch zeggen dat vettel en ferrari dus rond is  8)
Ik denk dat dat alleen zegt dat Ferrari geen stoeltjes meer heeft.
(De kans op Vettel is wel groot natuurlijk)

Leroy

Dimensie,

die vette heeft daar gewoon getekend! bij the Judge spreken ze daar ook al van! de bekendmaking zal plaats vinden in austin volgens de bild... dus die duitser rijd gewoon voor ferrari volgend jaar!

Jehoentelaar

Nou ja, een zeer grote waarschijnlijkheid is niet hetzelfde als zekerheid.

Matthijs

Plus, ik zie de link 'Hülkenberg blijft bij Force India, DUS Vettel gaat naar Ferrari' niet zo. Alsof Hülkeberg in de race was voor een stoeltje bij de Scuderia.

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 20 oktober 2014 - 14:24:30
Plus, ik zie de link 'Hülkenberg blijft bij Force India, DUS Vettel gaat naar Ferrari' niet zo. Alsof Hülkeberg in de race was voor een stoeltje bij de Scuderia.
niet direct in de race, maar hij hoopte er zelf nog wel op;
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/317837/force-india-moet-op-ferrari-wachten-bij-bekendmaking-rijders/

Dimensie

Citaat van: Leroyvdheuvel op 20 oktober 2014 - 14:10:05
Dimensie,

die vette heeft daar gewoon getekend! bij the Judge spreken ze daar ook al van! de bekendmaking zal plaats vinden in austin volgens de bild... dus die duitser rijd gewoon voor ferrari volgend jaar!

De bild, the Judge waar praten we over?
Je hoeft geen helderziende te zijn om te zien dat de kans groot is maar na een officiële aankondiging plaats vind is het pas waar.


Citaat van: Matthijs op 20 oktober 2014 - 14:24:30
Plus, ik zie de link 'Hülkenberg blijft bij Force India, DUS Vettel gaat naar Ferrari' niet zo. Alsof Hülkeberg in de race was voor een stoeltje bij de Scuderia.

Ik denk dat er altijd achterdeurtjes zijn om een kans als b.v Fisichella had, niet uit te sluiten.
Maar hij zal geen concurent van Vettel zijn in onderhandelingen tenzij die Vettel hele gekke dingen zou eisen.

Perton

Schijnbaar heeft Hülkenberg een clausule in zijn contract dat hij weg mag als Ferrari hem een contract aanbiedt. Daarom heeft Fernley gezegd dat het wachten was op Ferrari. Blijkbaar is er een bevestiging naar Hülkenberg / Force India geweest dat er voor hem geen plek is bij Ferrari volgend jaar. Dat zegt natuurlijk verder niet zoveel over dat Ferrari daadwerkelijk rond is met haar potentiële coureurs, alleen dat ze niet geïnteresseerd zijn in Hülkenberg voor volgend jaar.

Maar goed, volgens mij dacht niemand dat hij een serieuze optie was verder.

Jozef

Inderdaad, Hülkenberg is net helemaal ingezakt qua prestaties. Ik denk niet dat hij ooit nog een kans gaat krijgen bij een topteam eerlijk gezegd. Prima coureur hoor verder. Net als Heidfeld. :P

Wings

Ik vind Nico meer dan redelijk rijden. Ik denk niet dat het contrast tussen de resultaten verschilt met afgelopen jaar tussen Pérez en Button. Verder wel eens met de heren hierboven dat het net niet voldoende is om door te stromen naar de top. Dat geldt natuurlijk ook voor vriend en vijand Sergio.

FolkertE

Ik moet ook bekennen dat Ik Hulkenberg ook niet heel indrukwekkende rijder vind. Kan snel rijden en laat zo nu en dan wat leuks zien, maar ook niets meer. Verdiend hij een kans in een top team? Ja, maar dat verdienen er meer. Dus ja, ik denk dat zijn kans al verkeken is om echt door te breken.

Pancake Shield

Hulkenberg heeft een beetje sinds dit seizoen zijn voordeel verloren wat hij 'gemaakt' had. Als ik hem nu naast Perez leg, dan vind ik persoonlijk (maar goed dat is dus maar een mening) dat Perez beter is dan Hulkenberg.

Hulkenberg is een goeie middenmoot-coureur. Beetje net zoals Rubens Barrichello of Jarno Trulli. Af en toe eens een goede uitschieter. Maar soms ook een 'normale' hopeloze race waarbij een puntje er net wel/niet inzit.

Zou hij bij een topteam een kans mogen krijgen? Wellicht, maar ik denk dat er toch wel ook een paar anderen zijn die inmiddels doorgeschoven zijn.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Ik denk dat het voor Hülkenberg een beetje een Fisichella-verhaal kan worden. Altijd als het grote talent worden gezien, en zodra je de kans krijgt bij een topteam eigenlijk een beetje door de mand vallen. En zoals Pancake zegt, er zijn nu al wel andere talenten. Ik zou nu bijvoorbeeld eerder voor Bottas gaan en Ferrari had natuurlijk Bianchi klaarstaan. Wat voor Hülkenberg nog een voordeel zou kunnen zijn is dat Alonso echt buiten de boot valt, Button na 2015 weg is, evenals Raikkonen, en dat het momentum van Grosjean dan nog steeds niet is teruggekeerd. Maar goed, zover zie ik het nog niet komen.

Leroy

Citaat van: Pancake Shield op 21 oktober 2014 - 12:29:05


Hulkenberg is een goeie middenmoot-coureur. Beetje net zoals Rubens Barrichello of Jarno Trulli. Af en toe eens een goede uitschieter. Maar soms ook een 'normale' hopeloze race waarbij een puntje er net wel/niet inzit.



ik vond hem vorig seizoen enorm goed rijden... maar ik denk dat in het tweede deel van het seizoen de sauber gewoon een goed pakket had...
heb hem een strijd aan alonso zien leveren daar zeg je u tegen... vooral verdedigend werk is hij goed in... maar er zit nu enorm veel kracht verschil in de auto's door de pakketten en de ontwikkelingen die toegpast zijn op de auto's... en daar zijn ze tot nu toe ieder seizoen slecht in geweest bij force india