Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Leroyvdheuvel op 15 oktober 2014 - 14:33:52
toto wolff ziet seb vertrekken naar ferrari en ziet toch alonso de lange afstand races gaan rijden ... om vervolgens in 2016 weer de f1 in te stappen... rara waar zou alonso gaan rijden?

Niet bij Mercedes in ieder geval. Daar ligt Rosberg al vast en volgens diezelfde Wolff blijft Hamilton ook gewoon aan. ;)

CitaatBeide partijen hebben al meerdere malen aangegeven langer met elkaar door te willen", vertelt Wolff aan Sky Sports. "We hebben alleen besloten om de gesprekken over een nieuw contract uit te stellen tot het einde van het kampioenschap. Lewis wil zich volledig kunnen focussen en wij denken dat het ook beter is dat hij niet afgeleid wordt door juridisch of financieel gepraat. Als alles achter de rug is, gaan we met elkaar zitten en hopelijk het contract verlengen. Dat is zijn wens en dat is onze wens. Ik zie daar op dit moment niets conflicterends." Wolff benadrukt dat het zitje voor Hamilton gereserveerd is. "Niemand zal hem zijn stoeltje afnemen."

volledig artikel
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/317684/wolff-verwacht-hamilton-ook-in-2016-bij-mercedes/

Jehoentelaar

Hij verwacht het wel, maar hij bevestigt niet dat het ook zeker zo is. Niet dat ik roep dat Hamilton vertrekt, maar het is een detail.

Kootje

Klopt, hij beve4stigd niets. Dat kan ook niet voordat er getekend is natuurlijk. Maar de intentie is er van beide partijen wel, dus vooralsnog is er voor Alonso geen plek.

Perton

Niet het meest schokkende nieuws van het jaar, maar Di Montezemolo heeft bevestigd dat Alonso weggaat:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29638594

Tuesday

Citaat van: Perton op 16 oktober 2014 - 00:04:02
Niet het meest schokkende nieuws van het jaar, maar Di Montezemolo heeft bevestigd dat Alonso weggaat:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29638594
dat was idd wel bekend, maar het sluit ook direct een sabatical en WEC uit, gezien de 2e reden die Montezemolo noemt.

Franky R.


Kootje

Citaat van: Tuesday op 16 oktober 2014 - 00:10:46
Citaat van: Perton op 16 oktober 2014 - 00:04:02
Niet het meest schokkende nieuws van het jaar, maar Di Montezemolo heeft bevestigd dat Alonso weggaat:

http://www.bbc.com/sport/0/formula1/29638594
dat was idd wel bekend, maar het sluit ook direct een sabatical en WEC uit, gezien de 2e reden die Montezemolo noemt.

Hoe sluit het 't WEC uit dan? ???

robbert

ja dus hij gaat naar mclaren. Ik zou lachen dat mclaren dan wel slaagt in iets dat ferrari al jaren niet meer in geslaagd is. Alonso een winnende auto geven.
Maar ik snap dus nog altijd niet wat een 4voudige wereldkampioen als Vettel, bij een team als ferrari gaat doen. Hij zal daar niet om overwinningen kunnen strijden. Dat ziet hij nu toch. Of is het omdat alle plaatsen bezet zijn, dat hij dan later naar mercedes kan vertoeven.

3phasE

Toen ene Michael Schumacher bij Ferrari kwam was het ook niet bepaald top, maar we weten allemaal hoe dat avontuur afliep.
Ik denk dat Vettel een zelfde scenario in gedachten heeft  ;)

The future is electric!

Gerard

Meest Opvallende zin : En ten tweede is hij te oud om te wachten totdat Ferrari hem een winnende auto kan geven

Dat betekent dus dat ; of Alonso naar Merc gaat, of... McLaren verwacht met Honda meteen een winnende auto te hebben ???

3phasE

Alonso heeft toch al aangegeven dat ie sowieso niet met een Mercedes krachtbron rijdt volgend seizoen?
The future is electric!

Gerard

Ik denk nog steeds dat Lewis terug gaat naar McLaren.. Terug naar het oude nest met Ron Dennis aan het roer
Bij Mercedes heeft hij dan wel een winnende auto, maar de sfeer in het team is niet wat hij al die jaren gewend is geweest
Alonso komt bij Mercedes, Vettel naar Ferrari..

Plan was om Bianchi door te laten stromen in 2016 als Kimi afzwaait,maar.. situatie is veranderd..
Kimi heeft nu een optie op voor 2016...
(ik zie Jules, hoe zuur het ook is, niet terugkomen in de F1)


Gerard

Citaat van: Keijmel op 16 oktober 2014 - 09:14:34
Alonso heeft toch al aangegeven dat ie sowieso niet met een Mercedes krachtbron rijdt volgend seizoen?

We weten allemaal dat wat gezegd wordt, met een vrachtwagen zout genomen moet worden.
En hij zei, " waarschijnlijk"  ;)

FolkertE

Citaat van: Keijmel op 16 oktober 2014 - 09:11:53
Toen ene Michael Schumacher bij Ferrari kwam was het ook niet bepaald top, maar we weten allemaal hoe dat avontuur afliep.
Ik denk dat Vettel een zelfde scenario in gedachten heeft  ;)
Ik denk dat elke coureur dat wel in gedachten heeft. Maar met de concurrentie op dit moment zal dat lastig worden.

Leroy

ik dnek dat vettel gaat winnen ! en dat jehoentelaar dan perton zijn rode bankstel op mag gaan eten  ;D :D