Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 12 oktober 2014 - 16:15:49
Ok, heb niet echt voorbeschouwingen gekeken, dus dat verder niet meegekregen, maar dat zou kunnen inderdaad.
was juist de nabeschouwing, gisteren en vandaag ;)

Perton


Jozef

Button was niet happy, nee. Wil niet per se zeggen dat hij al weet dat hij op straat staat. Maar hij zal ook wel gehoord hebben dat Alonso en Vettel allebei in zijn fabriek zijn geweest. De dreiging is er sowieso.

robbert

ik zou het gewoon grappig vinden, dat men de pers gewoon een loer heeft gedraaid. Gewoon als gevolg van de voorbije maanden, die geruchten over alonso en ferrari de wereld in te sturen. Man man, de pers zou raar opkijken denk ik ;D ;D

Arthur

Citaat van: robbert op 12 oktober 2014 - 16:38:15
ik zou het gewoon grappig vinden, dat men de pers gewoon een loer heeft gedraaid. Gewoon als gevolg van de voorbije maanden, die geruchten over alonso en ferrari de wereld in te sturen. Man man, de pers zou raar opkijken denk ik ;D ;D

Om over Alonso en [wellicht] Vettel maar niet te spreken dan... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Button moet gewoon stoppen straks, als McLaren hem wil vervangen. Lekker gaan triathlonnen, LeMans rijden en wat voor de Beeb gaan doen of zo. Vooral niet bij Sauber instappen of zoiets.

Arthur

Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Butten heeft geloof ik eens aangegeven in ieder geval geen interesse te hebben in endurance.

0634

Daar hebben wij niks mee te maken.

Pancake Shield

Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 17:28:20
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?

Maar ja, wat zou jij doen als McLaren-managment als je zowel Alonso als Vettel weet te strikken? Dan gooi volgens mij Magnussen dan toch wel gewoon buiten.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje


Arthur

Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 18:17:01
Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 17:28:20
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?

Maar ja, wat zou jij doen als McLaren-managment als je zowel Alonso als Vettel weet te strikken? Dan gooi volgens mij Magnussen dan toch wel gewoon buiten.

Nou, ik zou voor een gaan met Magnussen er naast. Dat gaat denk ik ook gebeuren [hoop ik]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Van Formule1.nl [of Skysports];

In gesprek met NBC heeft Alonso daarnaast verklaard dat hij volgend jaar in ieder geval geen auto met Mercedes-krachtbron zal besturen, terwijl hij zijn interview met Sky Sports F1 als volgt besluit: "Zodra je weet waar ik in 2015 race, zal je gelijk begrijpen waarom en het een logische keuze vinden", zegt hij alvorens al weglopend met een lachend 'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 18:17:01
Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 17:28:20
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?

Maar ja, wat zou jij doen als McLaren-managment als je zowel Alonso als Vettel weet te strikken? Dan gooi volgens mij Magnussen dan toch wel gewoon buiten.

Dat zie ik dus echt nooit gebeuren. Van die rijders niet, maar ook vanuit McLaren niet. Twee haantjes in het henhok. Nergens voor nodig.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 12 oktober 2014 - 19:34:24
Citaat van: Pancake Shield op 12 oktober 2014 - 18:17:01
Citaat van: Arthur op 12 oktober 2014 - 17:28:20
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze Magnussen nu [na 1 jaar] eruit gooien. Zeker niet na vorig jaar met Perez. En je wilt toch ook graag jong talent behouden? Hoe jammer dan ook, Button exit bij McLaren. Maar misschien is er nog een ander zitje voor hem?

Maar ja, wat zou jij doen als McLaren-managment als je zowel Alonso als Vettel weet te strikken? Dan gooi volgens mij Magnussen dan toch wel gewoon buiten.

Dat zie ik dus echt nooit gebeuren. Van die rijders niet, maar ook vanuit McLaren niet. Twee haantjes in het henhok. Nergens voor nodig.

Dat komt er nog bij naast jong talent! Magnussen blijft dus lijkt mij...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel