Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Leroy

ik zou het ook een super combo vinden... :)

ben zeer benieuwd wat het gaat worden... Hamilton is ook niet de eerste de beste journalist naar mijn idee

robbert

Er is dus nog niks officieel. En zoals hamilton zegt. Waarom zou vettel naar ferrari willen. Om enkel maar tevreden zijn met puntjes. Dat is toch niks voor een 4voudig wereldkampioen...

Leroy

met silly season zo lekker bezig :

hoe zou dit ervaren worden?

mercedes: rosberg/alonso
MClaren : Vettel/Hamilton
Ferrari : kimi/??? Romain????

Maikel0230

Of

Ferrari : kimi/??? Jenson? :D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Of
Mclaren: Vettel en Kimi
Mercedes: Alonso en Hamilton
Ferrari: Button en Rosberg.
RBR: Verstappen en Ricciardo.

Zo, ik ga mijn aanbevelingen naar de teams en FIA versturen.

Leroy

Citaat van: F1fan2987 op 09 oktober 2014 - 12:08:15

Mercedes: Alonso en Hamilton
.

Zo, ik ga mijn aanbevelingen naar de teams en FIA versturen.

gegarandeerd feest !

Perton

En Autosport meldt nu weer dat Alonso in 2016 naar Mercedes zou gaan om Hamilton te vervangen, mocht die geen nieuwe deal tekenen. En daarom zou Alonso dus nog best wel veel moeite hebben, want McLaren wil hem een tweejarig contract geven, en zelf wil hij om deze reden maar voor één jaar tekenen.

Jehoentelaar

Vettel en Alonso in één team is een slechte zaak. Voor Vettel. Maakt voor Alonso geen bal uit, die rijdt 'm toch helemaal zoek.

/fanboy /knuppelinhoenderhok

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 09 oktober 2014 - 12:32:51
Vettel en Alonso in één team is een slechte zaak. Voor Vettel. Maakt voor Alonso geen bal uit, die rijdt 'm toch helemaal zoek.

/fanboy /knuppelinhoenderhok

"Raapt de knuppelinhethoenderhok op"
en als dat gebeurt, weten we allemaal zeker dat Hamilton de beste is van de 3 ;D

[/fanboy uit]


Leroy

Citaat van: F1fan2987 op 09 oktober 2014 - 12:48:08
Citaat van: Jehoentelaar op 09 oktober 2014 - 12:32:51
Vettel en Alonso in één team is een slechte zaak. Voor Vettel. Maakt voor Alonso geen bal uit, die rijdt 'm toch helemaal zoek.

/fanboy /knuppelinhoenderhok

"Raapt de knuppelinhethoenderhok op"
en als dat gebeurt, weten we allemaal zeker dat Hamilton de beste is van de 3 ;D

[/fanboy uit]

uhhh we gaan gewoon kijken wie het verste het hok in kan gooien oke ? ;)

Tuesday

Citaat van: Leroyvdheuvel op 09 oktober 2014 - 10:55:42
ik zou het ook een super combo vinden... :)

ben zeer benieuwd wat het gaat worden... Hamilton is ook niet de eerste de beste journalist naar mijn idee
het lijkt me vrij simpel. Alonso heeft een contract bij Ferrari, als Vettel niet naar Ferrari gaat, laten ze Alonso niet zo maar gaan.

Perton

Of die relatie moet echt compleet kapot zijn, dan zou het nog mogelijk zijn dat ze Alonso in zo'n geval alsnog laten gaan en voor mijn part Hülkenberg binnenhalen.

Ik denk overigens niet dat de relatie zo kapot is hoor, ik denk dat wat jij zegt helemaal klopt.

FolkertE

Citaat van: Leroyvdheuvel op 09 oktober 2014 - 12:51:47
Citaat van: F1fan2987 op 09 oktober 2014 - 12:48:08
Citaat van: Jehoentelaar op 09 oktober 2014 - 12:32:51
Vettel en Alonso in één team is een slechte zaak. Voor Vettel. Maakt voor Alonso geen bal uit, die rijdt 'm toch helemaal zoek.

/fanboy /knuppelinhoenderhok

"Raapt de knuppelinhethoenderhok op"
en als dat gebeurt, weten we allemaal zeker dat Hamilton de beste is van de 3 ;D

[/fanboy uit]

uhhh we gaan gewoon kijken wie het verste het hok in kan gooien oke ? ;)
Hahah, ja is goed. Win ik Makkelijk.
maar, ik ben vrij vandaag dus ik geef op :P


Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 13:22:30
Of die relatie moet echt compleet kapot zijn, dan zou het nog mogelijk zijn dat ze Alonso in zo'n geval alsnog laten gaan en voor mijn part Hülkenberg binnenhalen.

Ik denk overigens niet dat de relatie zo kapot is hoor, ik denk dat wat jij zegt helemaal klopt.
Kapot niet, maar de romantiek en de liefde is denk ik wederzijds verdwenen.

Perton

Dat klopt, maar liefde is niet nodig om professioneel met elkaar samen te werken. Dus dat zou verder geen reden zijn om het contract te ontbinden.

FolkertE

Citaat van: Perton op 09 oktober 2014 - 13:26:34
Dat klopt, maar liefde is niet nodig om professioneel met elkaar samen te werken. Dus dat zou verder geen reden zijn om het contract te ontbinden.
Dat klopt inderdaad. Maar dan wil ik het nog even anders verwoorden, want ik denk dat de relatie tussen Ferrari en Alonso dusdanig is bekoelt dat beiden er geen probleem mee hebben om uit elkaar te gaan. Geen ruzie of strijd, maar wederzijds overeenkomen dat het genoeg is geweest. Beiden hebben niet gekregen/geleverd wat ze wilde.