Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:10:10
Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:07:05
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Vettel gaat naar Ferrari. Precies wat Alonso wil, want dan kan hij zoals gewenst naar McLaren ondanks zn doorlopende contract bij Ferrari. Want hoe je t ook wend of keert, Alonso heeft gewoon 2 jaar contract en kan daar Ferrari nog steeds aan houden als ie dat zou willen. Maar dat wil ie niet, want hij wil naar McLaren. En McLaren wil hem.

Je bedoelt dat Alonso Ferrari nog aan dat contract kan houden? Lijkt mij wel, tenzij hij al aangegeven heeft gebruik te willen maken van de [?] ontbindingsclausule. Daar zal hij mee wachten totdat hij groen licht heeft bij McLaren. En dat is nu juist de vraag. Is dat 'groen' er al.....?
ik denk eerder dat hij op groen licht wacht van Ferrari. Dat zal ie inmiddels wel hebben, nu Ferrari Vettel binnen heeft. Voor zover ik weet is er geen ontbindingsclausule, anders was het allang rond geweest met McLaren denk ik. Verder vraag ik me af of we zonder het ongeluk van Bianchi niet al meer nieuws hadden gehad uit 1 van beide kampen. Vooral Ferrari heeft nu wel ff andere dingen aan zn hoofd natuurlijk

Arthur

Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:13:08
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:10:10
Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:07:05
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Vettel gaat naar Ferrari. Precies wat Alonso wil, want dan kan hij zoals gewenst naar McLaren ondanks zn doorlopende contract bij Ferrari. Want hoe je t ook wend of keert, Alonso heeft gewoon 2 jaar contract en kan daar Ferrari nog steeds aan houden als ie dat zou willen. Maar dat wil ie niet, want hij wil naar McLaren. En McLaren wil hem.

Je bedoelt dat Alonso Ferrari nog aan dat contract kan houden? Lijkt mij wel, tenzij hij al aangegeven heeft gebruik te willen maken van de [?] ontbindingsclausule. Daar zal hij mee wachten totdat hij groen licht heeft bij McLaren. En dat is nu juist de vraag. Is dat 'groen' er al.....?
ik denk eerder dat hij op groen licht wacht van Ferrari. Dat zal ie inmiddels wel hebben, nu Ferrari Vettel binnen heeft. Voor zover ik weet is er geen ontbindingsclausule, anders was het allang rond geweest met McLaren denk ik. Verder vraag ik me af of we zonder het ongeluk van Bianchi niet al meer nieuws hadden gehad uit 1 van beide kampen. Vooral Ferrari heeft nu wel ff andere dingen aan zn hoofd natuurlijk

Ik ken zijn contract uiteraard niet maar als er een clausule in staat dat hij kan ontbinden zonder vergoeding als Ferrari hem geen winnende auto kan bieden dan hoeft hij niet te wachten. Kan met een simpele mededeling volstaan lijkt mij. Maar nogmaals, ik ken geen letter van die arbeidsovereenkomst ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:15:52
Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:13:08
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:10:10
Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:07:05
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Vettel gaat naar Ferrari. Precies wat Alonso wil, want dan kan hij zoals gewenst naar McLaren ondanks zn doorlopende contract bij Ferrari. Want hoe je t ook wend of keert, Alonso heeft gewoon 2 jaar contract en kan daar Ferrari nog steeds aan houden als ie dat zou willen. Maar dat wil ie niet, want hij wil naar McLaren. En McLaren wil hem.

Je bedoelt dat Alonso Ferrari nog aan dat contract kan houden? Lijkt mij wel, tenzij hij al aangegeven heeft gebruik te willen maken van de [?] ontbindingsclausule. Daar zal hij mee wachten totdat hij groen licht heeft bij McLaren. En dat is nu juist de vraag. Is dat 'groen' er al.....?
ik denk eerder dat hij op groen licht wacht van Ferrari. Dat zal ie inmiddels wel hebben, nu Ferrari Vettel binnen heeft. Voor zover ik weet is er geen ontbindingsclausule, anders was het allang rond geweest met McLaren denk ik. Verder vraag ik me af of we zonder het ongeluk van Bianchi niet al meer nieuws hadden gehad uit 1 van beide kampen. Vooral Ferrari heeft nu wel ff andere dingen aan zn hoofd natuurlijk

Ik ken zijn contract uiteraard niet maar als er een clausule in staat dat hij kan ontbinden zonder vergoeding als Ferrari hem geen winnende auto kan bieden dan hoeft hij niet te wachten. Kan met een simpele mededeling volstaan lijkt mij. Maar nogmaals, ik ken geen letter van die arbeidsovereenkomst ;)
nee, ik ook niet, maar ik vermoed dat hij dan al rondgeweest was met McLaren aangezien hij ook al geroepen heeft dat ie al een maandje of 3 in zn hoofd heeft wat ie wil. En McLaren heeft nou ook niet bepaald onder stoelen of banken gestoken dat ze Alonso heeeeel graag wilden hebben.

0634

Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:00:00
Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 22:56:00
Precies ja. Dus zoveel keus is er niet. Eén mogelijk stoeltje of tv kijken.
niks veranderd dus. Alonso krijgt zn zin wel hoor, hoe negatief sommigen het ook schetsen.

Dat denk ik ook wel hoor.

0634

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D

het zou net zo goed kunnen dat Honda meer bepaald dan Dennis in deze.

Arthur

Volgens mij kwam die wens vanuit Honda, Alonso of Vettel en niet vanuit McLaren, laat staan Ron Dennis. En kan het dus zomaar zijn dat het Vettel wordt als Dennis al zijn invloed gebruikt om Alonso te blokkeren..

Uiteraard ben ik het met je eens dat ook ik denk dat het Alonso wordt. Zeker omdat Vettel graag [?] bij Ferrari wil rijden maar je weet maar nooit. Het blijft F1 en zelfs een contract kan daar niets waard blijken te zijn...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Zolang Dennis geen grote sponsor vindt en Honda Alonso wil betalen weet ik niet of Dennis alles bepaal d. Bovendien zei Dennis laatst dat Alonso weer welkom is.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 23:36:57
Zolang Dennis geen grote sponsor vindt en Honda Alonso wil betalen weet ik niet of Dennis alles bepaal d. Bovendien zei Dennis laatst dat Alonso weer welkom is.

Tja, eens. En vergeet niet dat ook [en zeker] Ron Dennis een redelijk groot ego heeft...  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634


Arthur

Klabatsky was dat in 2007.... Ik bedoel maar met mijn voorgaande posts..... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:44:36
Klabatsky was dat in 2007.... Ik bedoel maar met mijn voorgaande posts..... ;)
tja, dan zou ik eerder aan de positie van Dennis gaan twijfelen dan aan de komst van Alonso.

Maikel0230

Idd, laten we niet vergeten dat volgens enkele betere journalisten Ron Dennis mogelijk op de tocht staat bij McLaren.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 07 oktober 2014 - 00:36:07
Idd, laten we niet vergeten dat volgens enkele betere journalisten Ron Dennis mogelijk op de tocht staat bij McLaren.

Ron Dennis mogelijk op de tocht staat vs mogelijk dat Alonso komt... We zullen zien hoe het afloopt..
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Het ene heeft niet per se met het andere te maken. Dennis heeft zelf gezegd dat Alonso best terug kan keren onder hem. Bovendien, Dennis wil absoluut winnen. Dat zit in zijn bloed. Hij wil het beste van het beste en het beste dat hij krijgen kan is Alonso. Ik weet dan ook niet of Dennis Alonso af zou wijzen. Eigenlijk denk ik van niet. Alonso kan gewoon een halve seconde per ronde verschil maken en dat weet hij heus wel.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 07 oktober 2014 - 19:16:23
Het ene heeft niet per se met het andere te maken. Dennis heeft zelf gezegd dat Alonso best terug kan keren onder hem. Bovendien, Dennis wil absoluut winnen. Dat zit in zijn bloed. Hij wil het beste van het beste en het beste dat hij krijgen kan is Alonso. Ik weet dan ook niet of Dennis Alonso af zou wijzen. Eigenlijk denk ik van niet. Alonso kan gewoon een halve seconde per ronde verschil maken en dat weet hij heus wel.
dat denk ik ook niet. Maar als Dennis wel degene is die de komst van Alonso tegenhoudt, dan denk ik dat de hoge bazen van Honda en McLaren liever Dennis eruit mikken en Alonso binnen halen. Maar volgens mij kan het inmiddels ook prima samen, Dennis en Alonso.