Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Perton op 06 oktober 2014 - 16:27:33
Ik heb het linkje van Tuesday niet aangeklikt, maar ben het verder wel met hem eens. Wat ik begrepen heb heeft Vettel het allemaal huilend verteld dat ie wilde vertrekken. De band tussen hem en Horner is echt heel hecht denk ik, die gaat ie niet voor de gek houden. Wat nog zou kunnen is dat Horner met de media ouwehoert, maar ik denk dat hij dat ook ergens lullig zou vinden tegenover Vettel. Daarom is het ook voor mij helder dat Vettel absoluut naar Ferrari gaat en Alonso naar McLaren.

Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar dat zien we over een paar weken dan wel.
nou, Horner mag graag ouwehoeren met de media, maar dit was allemaal aardig serieus. Eerst leek het of hij zich versprak, maar later wond ie er geen doekjes meer om. Marko zij trouwens dat ie er vrede mee had omdat het Ferrari was (de droom van elke coureur) en geen ander team. Dat lijkt me dus ook duidelijk

0634

Citaat van: Figge op 06 oktober 2014 - 12:03:57
Citaat van: Perton op 06 oktober 2014 - 11:48:28
Precies, daarom een van mijn eerdere posts dat Alonso echt niet zo onaantastbaar is, ondanks dat ie een grote meneer is. Je hebt heel helder verwoord wat ik bedoelde. Dank je wel ;)

En meneer Ron heeft natuurlijk een jaren lange ervaring met dit soort rijders. Alonso zelf. Met Prost kon hij ook niet meer door een deur na de politieke spelletjes met Senna. Ik heb ernstig mijn twijfels of Alonso. Eigenlijk had ik altijd het idee dat als Ron Dennis klaar is met je, je er als rijder ook niet meer kunt terugkeren. Daarom vind ik de geruchten van Alonso en McLaren ook ergens wel een beetje vreemd. Die van Hamilton en McLaren overigens ook. Als de geruchten maar lang genoeg aanhouden wordt het vanzelf een feit dat er een ontwikkeling komt. Ik wacht het nog rustig af. Voor mij is het nog niet een vanzelfsprekendheid dat het Vettel naar Ferrari gaat en Alonso naar McLaren. Hij kan natuurlijk wel, maar mocht dit zo zijn geweest, dan was het wel betekend gemaakt na de race. Het enige wat die bekendmaking dan in de weg staat is situatie omtrent Bianchi en het feit dat Ferrari daar ook een belang heeft. Stel je voor dat ze daar Jules voor 2015 aan het overwegen waren samen met Kimi. En niet Vettel. Pijnlijke situatie.

De geruchten komen ook niet vanuit McLaren, maar vanuit Honda. Misschien heeft McLaren wel weinig keus. Bovendien, zo heb ik inmiddels vernomen, is Dennis ook niet meer zo zeker van zijn positie nu hij faalt met het binnenhalen van een grote sponsor.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 17:47:07


De geruchten komen ook niet vanuit McLaren, maar vanuit Honda. Misschien heeft McLaren wel weinig keus. Bovendien, zo heb ik inmiddels vernomen, is Dennis ook niet meer zo zeker van zijn positie nu hij faalt met het binnenhalen van een grote sponsor.


En Whitmarsh is gewieberd om dezelfde redenen. Officieel althans..awkward... :P

Arthur

Het zou wat zijn als Alonso zijn hand overspeelt.... "Ik kan overal rijden en zelf kiezen waar en wanneer" Dat wanneer zou dan wel eens een probleem kunnen worden mocht Vettel bij McLaren belanden... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

NielsD

Als iemand een plekje heeft in 2015 dan is het Alonso wel..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: NielsD op 06 oktober 2014 - 22:39:05
Als iemand een plekje heeft in 2015 dan is het Alonso wel..

Tja, maar alleen met een plekje zal Alonso niet tevreden zijn... Feitelijk is alleen McLaren een optie. Rest is al vergeven of niet interessant!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Precies ja. Dus zoveel keus is er niet. Eén mogelijk stoeltje of tv kijken.

gloudiesaurus

Citaat van: NielsD op 06 oktober 2014 - 22:39:05
Als iemand een plekje heeft in 2015 dan is het Alonso wel..

Ik denk nog steeds dat Alonso de sleutel van de transfermarkt heeft.
Denk dat hij voor Honda/ McLaren kiest en Vettel voor Ferrari...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

#1133
Citaat van: NielsD op 06 oktober 2014 - 22:39:05
Als iemand een plekje heeft in 2015 dan is het Alonso wel..
Tsja zoals eerder gezegd, dat dacht Prost ook in 1991.

Ik geloof ook best dat het allemaal goedkomt, maar de uitspraken van Alonso stroken niet met de realiteit. Hij heeft de situatie niet onder controle, want hij is afhankelijk van wat McLaren wil (of hij moet voor Force India willen rijden, maar dat lijkt me niet).

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 06 oktober 2014 - 22:56:00
Precies ja. Dus zoveel keus is er niet. Eén mogelijk stoeltje of tv kijken.
niks veranderd dus. Alonso krijgt zn zin wel hoor, hoe negatief sommigen het ook schetsen.

Arthur

Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Vettel gaat naar Ferrari. Precies wat Alonso wil, want dan kan hij zoals gewenst naar McLaren ondanks zn doorlopende contract bij Ferrari. Want hoe je t ook wend of keert, Alonso heeft gewoon 2 jaar contract en kan daar Ferrari nog steeds aan houden als ie dat zou willen. Maar dat wil ie niet, want hij wil naar McLaren. En McLaren wil hem.

Franky R.

Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
;D ;D ;D


Dat is een goeie... :)

Arthur

Citaat van: Tuesday op 06 oktober 2014 - 23:07:05
Citaat van: Arthur op 06 oktober 2014 - 23:04:08
Het heikele punt kan zijn dat Dennis het blokkeert en voor Vettel gaat. In dat geval heeft Alonso een vet[tel] probleem ;D
Vettel gaat naar Ferrari. Precies wat Alonso wil, want dan kan hij zoals gewenst naar McLaren ondanks zn doorlopende contract bij Ferrari. Want hoe je t ook wend of keert, Alonso heeft gewoon 2 jaar contract en kan daar Ferrari nog steeds aan houden als ie dat zou willen. Maar dat wil ie niet, want hij wil naar McLaren. En McLaren wil hem.

Je bedoelt dat Alonso Ferrari nog aan dat contract kan houden? Lijkt mij wel, tenzij hij al aangegeven heeft gebruik te willen maken van de [?] ontbindingsclausule. Daar zal hij mee wachten totdat hij groen licht heeft bij McLaren. En dat is nu juist de vraag. Is dat 'groen' er al.....?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel