Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 17:41:08
Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 17:03:49
Red Bull wou 'm niet en heeft net als Mercedes geen plek, Ferrari is 'm blijkbaar zat en McLaren moet eerst maar weer die aansluiting maken. Als die volgend jaar niet mee gaan doen om de podia en titels, dan zijn ze wat mij betreft die status kwijt in ieder geval.
Verder blijft er weinig over. Williams, verdiend imo de status van topteam nog niet, is wel goed onderweg, maar heeft sowieso geen plek, de rest is slechts subtop, middenmoot en achterhoede.

Dat Ferrari hem zat is heb ik nergens gelezen. Verder heeft Honda naar verluidt 50 miljoen geboden. Lijkt mij geen hogere Wiskunde hoe de vork in de steel zit.
Heb je nergens gelezen? Jouw eigen post bovenaan deze pagina.

Franky R.

Zowel Marchoinne als Mattiaci zouden twijfels hebben over 2015...Maar inderdaad geen specifieke aanwijzing, doch weifelt Alonso openlijk en zegt Raikkonen zeker te zijn van 2015.

Wings

Perton, ik ga er vanuit dat met wederzijds goedvinden het contract wordt ontbonden. Overigens denk ik dat het Alonso is die deze gesprekken is gestart. Afgelopen jaar heeft hij zijn onvrede niet onder stoelen of banken gestoken.

Perton

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 17:50:26
Perton, ik ga er vanuit dat met wederzijds goedvinden het contract wordt ontbonden. Overigens denk ik dat het Alonso is die deze gesprekken is gestart. Afgelopen jaar heeft hij zijn onvrede niet onder stoelen of banken gestoken.
Prima maar als jij een post plaatst dat Ferrari het contract heeft beëindigd moet je niet verontwaardigd doen als mensen dat vervolgens voor waar aannemen. "Ferrari heeft het contract beëindigd" is namelijk wat anders dan "beide partijen hebben besloten niet met elkaar door te gaan."

Wings

Perton, ik zeg dat Ferrari het contract heeft beëindigd, niet meer dan dat. Dat Ferrari Alonso zat is vind ik heel iets anders. Dat staat er niet en heb ik ook nergens gelezen.

Perton

Waarom zouden ze anders een contract beëindigen? Als beloning voor de successen van de afgelopen jaren?

Wings

Omdat Alonso een ander aanbod heeft gekregen, deze wilt accepteren en Ferrari Vettel kan inlijven.

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 18:20:16
Perton, ik zeg dat Ferrari het contract heeft beëindigd, niet meer dan dat. Dat Ferrari Alonso zat is vind ik heel iets anders. Dat staat er niet en heb ik ook nergens gelezen.

Nou ja, je stelt:

CitaatAlonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden.

Dan zeg je er wel bij dat je niet weet of het waar is, maar het is niet zo gek wanneer mensen hieruit concluderen dat Ferrari Alonso zat zou zijn.

Kootje

Perton en Jeroen waren me al voor zie ik, maar dat is dus precies waaruit ik de conclusie trek dat ze 'm zat zijn.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 18:29:58
Perton en Jeroen waren me al voor zie ik, maar dat is dus precies waaruit ik de conclusie trek dat ze 'm zat zijn.
ondanks dat Wings zichzelf ff tegen sprak (of hoe je het maar wilt noemen) denk ik toch dat zijn theorie dichter bij de waarheid zit. Ik kan me niet voorstellen dat Ferrari van een gemotiveerde Alonso af wil. Maar goed, als hij weg wil en Ferrari heeft Vettel een goed alternatief met ook nog wat meer toekomstperspectief, tja, dan kan ik me voorstellen dat Ferrari het ook wel prima vind en Alonso laat gaan.

Kootje

#1105
Als Fernando echt zo lastig is kan ik me dat prima voorstellen. Daarbij is het nog maar de vraag of hij na jaren niet om de titel mee kunnen doen nog wel zo gemotiveerd is. Ook dat kan 'n reden zijn om van hem af te willen, zeker als je meervoudig WK Vettel binnen kunt halen. Zo ging het uiteindelijk ook met zijn eigen komst. Ongemotiveerde Räikkönen eruit, meervoudig WK Alonso erin. Het is dus niets vreemds voor ze.

Hoe dan ook, daar gaat het verder niet om. Als Wings stelt dat Ferrari het contract beëindigt heeft, spreekt hij niet over onderling overleg. Als hij daar vervolgens aan verbind dat Alonso lastig is, moeilijk om mee te werken, veeleisend en nooit tevreden, dan moet hij niet raar opkijken dat men dat opvat alszijnde dat ze Fernando zat zijn. 1+1 is nu eenmaal 2

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 18:26:29
Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 18:20:16
Perton, ik zeg dat Ferrari het contract heeft beëindigd, niet meer dan dat. Dat Ferrari Alonso zat is vind ik heel iets anders. Dat staat er niet en heb ik ook nergens gelezen.

Nou ja, je stelt:

CitaatAlonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden.

Dan zeg je er wel bij dat je niet weet of het waar is, maar het is niet zo gek wanneer mensen hieruit concluderen dat Ferrari Alonso zat zou zijn.

Ik ben geen woordvoerder van Ferrari hé. Bovendien heb ik het daar over de mensen die met hem samenwerken niet over het management. Maar goed, verder ook onbelangrijk.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 18:42:36
Als Fernando echt zo lastig is kan ik me dat prima voorstellen. Daarbij is het nog maar de vraag of hij na jaren niet om de titel mee kunnen doen nog wel zo gemotiveerd is. Ook dat kan 'n reden zijn om van hem af te willen, zeker als je meervoudig WK Vettel binnen kunt halen. Zo ging het uiteindelijk ook met zijn eigen komst. Ongemotiveerde Räikkönen eruit, meervoudig WK Alonso erin.
alleen valt er aan Alonso zn resultaten niet af te lezen dat ie ongemotiveerd is oid. Die resultaten zijn al 5 jaar zeer constant. Voor mij is het duidelijk dat in dit geval Alonso op een vertrek heeft aangestuurd en dat ie niet door Ferrari de deur wordt gewezen.

Kootje

Op de baan is het idd niet te zien, maar wellicht achter de schermen juist wel. Ik weet 't niet, maar kan het me best voorstellen.

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 18:46:23
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 18:26:29
Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 18:20:16
Perton, ik zeg dat Ferrari het contract heeft beëindigd, niet meer dan dat. Dat Ferrari Alonso zat is vind ik heel iets anders. Dat staat er niet en heb ik ook nergens gelezen.

Nou ja, je stelt:

CitaatAlonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden.

Dan zeg je er wel bij dat je niet weet of het waar is, maar het is niet zo gek wanneer mensen hieruit concluderen dat Ferrari Alonso zat zou zijn.

Ik ben geen woordvoerder van Ferrari hé. Bovendien heb ik het daar over de mensen die met hem samenwerken niet over het management. Maar goed, verder ook onbelangrijk.

Het was ook niet lullig bedoeld hoor, maar om aan te geven waar de misvatting vermoedelijk vandaan kwam. Ik snap jou wel, maar ik snap de misvatting ook wel in dit geval :).