Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Wings

Overigens las ik op een Italiaanse site dat Ferrari het contract heeft beëindigd. Alonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden. Of het waar is, is natuurlijk een tweede.

0634

Citaat van: Franky R. op 05 oktober 2014 - 13:07:18
Citaat van: Jeroen op 05 oktober 2014 - 08:22:22
Verhaal van Mol gehoord? Alonso wilde naar Red Bull, niet naar McLaren. Maarrrr de aanbieding van Honda (dik 50 mln) is blijven staan. Volgens dat verhaal kan hij dus nog steeds tekenen.

Tja, eigenlijk zie ik voor zowel Honda als Alonso weinig andere opties dus verbazend is het niet.


LOL, terwijl Horner zei dat Alonso nooit een optie is geweest...Ok dan, Olav mol.

Dat zei Mol toch ook niet? Mol zei dat Alonso naar Red Bull wilde, hij zei niets over omgekeerd.

Edit: was inmiddesl al opgemerkt :).

Wings

Ik vraag me af wat de bron van Mol is; men heeft gedacht aan een swap. Maar Alonso heeft dat noch ontkent, noch bevestigd. Bovendien zou ik het niet logisch vinden. Red Bull zit in een neerwaartse spiraal en ik vraag me af of ze hier spoedig van herstellen.

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:25:23
Overigens las ik op een Italiaanse site dat Ferrari het contract heeft beëindigd. Alonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden. Of het waar is, is natuurlijk een tweede.

Dat zei Mol ook, al kan die dezelfde bron hebben.

Overigens vind ik de eerste en laatste eigenschap die jij noemt niet zo gek. Zeker niet gezien de resultaten.

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:29:31
Ik vraag me af wat de bron van Mol is; men heeft gedacht aan een swap. Maar Alonso heeft dat noch ontkent, noch bevestigd. Bovendien zou ik het niet logisch vinden. Red Bull zit in een neerwaartse spiraal en ik vraag me af of ze hier spoedig van herstellen.

Geen idee. Mol zei er iig van dat het een '100% feit' was. Dat weet ik nog heel zeker, want ik zei hier nog dat een 100% feit een pleonasme is ;).

Hamilton#44

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:25:23
Overigens las ik op een Italiaanse site dat Ferrari het contract heeft beëindigd. Alonso zou niet geliefd zijn binnen de muren van Ferrari. Maar al eerder heb ik gelezen dat met hem verschrikkelijk moeilijk te werken is. Veeleisend, arrogant en nooit tevreden. Of het waar is, is natuurlijk een tweede.

De perfecte coureur dus.  :)

Ze zijn niet op schoolkamp.

Wings

Geen idee of dat ideaal is. Als de mensen waarmee je werkt je uitkotsen kun je je afvragen of ze maximaal presteren. Een goede werksfeer lijkt me van essentieel belang om maximaal resultaat te behalen. Zeker in een wereld waarin geen plaats is voor een acht-half-vijf-mentaliteit.

0634

Nou ja, jij noemt 'nooit tevreden'. Tja, wanneer had Alonso tevreden moeten zijn bij Ferrari dan? Of veeleisend. Ik geef je op een briefje dat Schumacher net zo veeleisend was.

Perton

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:18:00
Bovendien wordt hij nog steeds gezien als de beste van het veld dus werkloos zijn of voor gehalveerde salaris moeten rijden gaat niet gebeuren.
Maar niet gewild door Red Bull en blijkbaar de laan uitgestuurd door Ferrari. Dus onaantastbaar is ie niet, en dat zegt mij dat hij ook best werkloos zou kunnen worden.

Wings

Geloof ik niks van. Sorry. Daarvoor is hij te goed. Aan de bak komt hij zeker weten en ook bij een topteam.

0634

Nou ja, ik sluit het niet uit om eerlijk te zijn. Maar goed, Honda heeft volgens Mol maar één topprioriteit en dat is Alonso. En daar hebben ze zelfs 30 mln meer voor over dan dat Ferrari jaarlijks voor hem over had.

Wings

Daarom. Bovendien is Alonso geen pannenkoek. Als Massa nu in deze situatie terecht was zou gekomen zou ik mee zijn gegaan met jullie. Nu niet. Enfin, Vettel naar Ferrari: GAAF! Ik ben er blij mee.

Kootje

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:52:11
Geloof ik niks van. Sorry. Daarvoor is hij te goed. Aan de bak komt hij zeker weten en ook bij een topteam.

Dat hij wel ergens aan de bak kan komen staat wat mij betreft ook buiten kijf, maar welk topteam dan?

Red Bull wou 'm niet en heeft net als Mercedes geen plek, Ferrari is 'm blijkbaar zat en McLaren moet eerst maar weer die aansluiting maken. Als die volgend jaar niet mee gaan doen om de podia en titels, dan zijn ze wat mij betreft die status kwijt in ieder geval.
Verder blijft er weinig over. Williams, verdiend imo de status van topteam nog niet, is wel goed onderweg, maar heeft sowieso geen plek, de rest is slechts subtop, middenmoot en achterhoede.

0634

Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 16:58:01
Daarom. Bovendien is Alonso geen pannenkoek. Als Massa nu in deze situatie terecht was zou gekomen zou ik mee zijn gegaan met jullie. Nu niet. Enfin, Vettel naar Ferrari: GAAF! Ik ben er blij mee.

Als Ferrari-fan heb je nu dus voor komend jaar de tweede rijder van Ferrari en de tweede rijder van Red Bull onder contract: Gefeliciteerd, Wings ;D.

Wings

Citaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 17:03:49
Red Bull wou 'm niet en heeft net als Mercedes geen plek, Ferrari is 'm blijkbaar zat en McLaren moet eerst maar weer die aansluiting maken. Als die volgend jaar niet mee gaan doen om de podia en titels, dan zijn ze wat mij betreft die status kwijt in ieder geval.
Verder blijft er weinig over. Williams, verdiend imo de status van topteam nog niet, is wel goed onderweg, maar heeft sowieso geen plek, de rest is slechts subtop, middenmoot en achterhoede.

Dat Ferrari hem zat is heb ik nergens gelezen. Verder heeft Honda naar verluidt 50 miljoen geboden. Lijkt mij geen hogere Wiskunde hoe de vork in de steel zit.