Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Kootje

Moest ff zoeken, maar Philippe Adams (Moeskroen - 2 GP's in '94) is 'n Vlaming, net als Chtistian Goethals (Heule - 1 GP in '58). Daarnaast waren er ook nog testrijders David Saelens (Ieper - '02 Minardi), Jeffrey van Hooydonk (Antwerpen - '05 Midland) en Bas Leinders (Bree - '97 Jordan + Minardi). ;)


Er komen trouwens verdomd veel Belgische F1-coureurs uit Brussel of het Brussels hoofdstedelijk gewest.

SDG

Citaat van: Kootje op 28 september 2014 - 20:18:22
Moest ff zoeken, maar Philippe Adams (Moeskroen - 2 GP's in '94) is 'n Vlaming, net als Chtistian Goethals (Heule - 1 GP in '58). Daarnaast waren er ook nog testrijders David Saelens (Ieper - '02 Minardi), Jeffrey van Hooydonk (Antwerpen - '05 Midland) en Bas Leinders (Bree - '97 Jordan + Minardi). ;)


Er komen trouwens verdomd veel Belgische F1-coureurs uit Brussel of het Brussels hoofdstedelijk gewest.

Adams is een Waal. Moeskroen is een Waalse gemeente op de taalgrens (maakte ooit deel uit van Vlaanderen, maar is bij de definitieve vestlegging van de taalgrens in 1963 naar Walloniƫ overgeheveld).

Kootje

Je hebt gelijk, ik had het niet goed gelezen. Ik las het juist andersom, dus dat het sinds die taalgrens tot West Vlaanderen behoort, maar dat is idd niet het geval. :-[

gloudiesaurus

Stond 2 maanden terug een interview met Adam in de Formule 1.
Hij is nu de grootste SEAT-dealer van Vlaanderen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Matthijs

Nouja Max Verstappen is half-Vlaming. Telt dat ook?

Perton

Ligt eraan of die succesvol wordt of niet. Als het een fiasco is, mogen ze hem hebben, anders eisen wij hem volledig op.

SDG

Hangt er ook vanaf wat hij daar zelf van vindt. Al vermoed ik wel dat Verstappen zichzelf in de eerste plaats als Nederlander zal zien.

Perton

Hopelijk spelen ze dan wel het goede volkslied bij zijn eerste zege, niet van die taferelen zoals bij Eddie Irvine die het Britse kreeg, maar het Ierse wilde.

SDG

Citaat van: Perton op 29 september 2014 - 10:03:00
Hopelijk spelen ze dan wel het goede volkslied bij zijn eerste zege, niet van die taferelen zoals bij Eddie Irvine die het Britse kreeg, maar het Ierse wilde.

Ja zeg, hopelijk hebben ze bij de FIA het Wilhelmus ergens liggen, aangezien er nog nooit een Nederlandse F1-zege geweest is. Dat ze niet ineens het Duitse volkslied moeten spelen...  :P

BMW.WilliamsF1

Die zullen ze wel hebben liggen :D Vroegah won Jeroen Bleekemolen nog weleens een Porsche Supercup race. Toen hadden ze het volkslied ook nodig ;)

Wings

Ik las vanmorgen dat Sergio Marchionne bevestigd heeft dat Ferrari een line-up probleem heeft. Ondanks de contracten. Zoals ik al zei kan ik mij voorstellen dat Alonso het prima vindt nu Ferrari wederom een auto aflevert waarmee amper het podium gehaald kan worden. In de periode waarin hij op z'n best was en kon pieken had hij materiaal die het niet mogelijk maakte. Ben benieuwd of het nu niet te laat is voor Alonso. Ongeacht waar hij instapt of rijdt.


robbert

Citaat van: Wings op 29 september 2014 - 11:19:34
Ik las vanmorgen dat Sergio Marchionne bevestigd heeft dat Ferrari een line-up probleem heeft. Ondanks de contracten. Zoals ik al zei kan ik mij voorstellen dat Alonso het prima vindt nu Ferrari wederom een auto aflevert waarmee amper het podium gehaald kan worden. In de periode waarin hij op z'n best was en kon pieken had hij materiaal die het niet mogelijk maakte. Ben benieuwd of het nu niet te laat is voor Alonso. Ongeacht waar hij instapt of rijdt.

met andere woorden, alonso vertrekt bij ferrari en ze vinden niemand die bij ferrari wil rijden omwille van hun resultaten ;D ;D

FolkertE

Citaat van: robbert op 29 september 2014 - 12:00:31
Citaat van: Wings op 29 september 2014 - 11:19:34
Ik las vanmorgen dat Sergio Marchionne bevestigd heeft dat Ferrari een line-up probleem heeft. Ondanks de contracten. Zoals ik al zei kan ik mij voorstellen dat Alonso het prima vindt nu Ferrari wederom een auto aflevert waarmee amper het podium gehaald kan worden. In de periode waarin hij op z'n best was en kon pieken had hij materiaal die het niet mogelijk maakte. Ben benieuwd of het nu niet te laat is voor Alonso. Ongeacht waar hij instapt of rijdt.

met andere woorden, alonso vertrekt bij ferrari en ze vinden niemand die bij ferrari wil rijden omwille van hun resultaten ;D ;D
Vooruit, ik offer me dan wel weer op en ik vervang Alonso als coureur. Puur alleen om Wings ongemakkelijk te maken ;D.


0634

Vooralsnog geen serieuze site die het overneemt. Dus zal het allemaal wel loslopen.