Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 20:55:18
Die jongens blijven beiden m.i. gewoon bij Mercedes. Omdat voor beiden geldt dat dat hun beste kans op de titel is. Ook volgend jaar weer.
Dat denk ik ook...immers bleef Webber ook bij Red Bull, ook al kon hij Vettel toen wel wurgen...

Arthur

Citaat van: Perton op 26 augustus 2014 - 20:11:55
Waarom zou Hamilton dat willen als Mercedes van hem af wil?

Ik zeg nergens dat Mercedes van hem af wil. Ik bedoel dat als Hamilton er geen brood meer in ziet bij Mercedes en beide partijen in goed overleg besluiten het contract te ontbinden zonder financiele consequenties is er niets aan de hand. Mercedes kan ook redeneren dat als Hamilton er niets meer in ziet en de ellende tussen Rosberg en Hamilton daarmee opgelost is men er bij Mercedes vrede mee heeft tot ontbinding over te gaan. Zonder afkoopsom welteverstaan! En dat heeft niets met lozen te maken.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Ja, dan zou het kunnen inderdaad. Maar dat zie ik alsnog niet gebeuren.

Arthur

Eens! Afwachten hoe het seizoen zich verder ontwikkelt. Wij kunnen [en willen] niets anders dan heerlijk speculeren en discussieren over wat er zou kunnen gebeuren. Daar ontleent een forum haar bestaansrecht aan ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ik hoop ook vurig dat ze beiden blijven. Ik vermaak me kostelijk met die twee.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 26 augustus 2014 - 21:43:01
Ik hoop ook vurig dat ze beiden blijven. Ik vermaak me kostelijk met die twee.

Nou, de laatste race was het binnen twee ronden al einde verhaal qua strijd.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Maar we hebben het er nu nog over ;).

Maikel0230

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315381/button-als-dit-mijn-laatste-seizoen-is-dan-zij-het-zo/

Mmm, blijkbaar waren de woorden van Mattiacci niet genoeg om de media te overtuigen, ze blijven Alonso aan McLaren linken en Button geeft nu toe dat dit wel eens zijn laatste seizoen kan zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/mehri_voor_caterham/

En Roberto Mehri lijkt de opvolger van Andre Lotterer te worden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 28 augustus 2014 - 11:25:25
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/315381/button-als-dit-mijn-laatste-seizoen-is-dan-zij-het-zo/

Mmm, blijkbaar waren de woorden van Mattiacci niet genoeg om de media te overtuigen, ze blijven Alonso aan McLaren linken en Button geeft nu toe dat dit wel eens zijn laatste seizoen kan zijn.
ja alonso werd zelfs al bij redbull gespot. Als ferrari geen snelle wagen kan geven, dan is alonso op het einde van dit seizoen weg. Dat is zeker

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44

Dat zal dan Force India worden neem ik aan?

Maikel0230

Als Honda komt in 2014 zal de technische samenwerking tussen die twee wel ophouden denk ik, dus waar ze hem gaan stallen dan is nog een groot vraagteken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Hamilton#44

Misschien stapt Force India op termijn ook wel over naar Honda? Het lijkt me sterk dat Honda continu alleen met McLaren gaan rijden, het 1e jaar waarschijnlijk alleen.

Maikel0230

Dat hangt van Honda af natuurlijk maar slim is het denk ik niet om je op 1 team te focussen, hoe meer teams je hebt hoe meer data je krijgt over je krachtbron natuurlijk.

Het is niet ondenkbaar nee maar zolang Mercedes de beste krachtbron heeft gaat Force India als kleiner team niet overstappen, McLaren als f1 mastodont kan zich dat wel veroorloven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25