Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 10:27:07
Maar er waren ook heel veel speculaties. Alonso en McLaren, Red Bull. Raikkonen die niet zeker meer was van zijn zitje. Daar is nu een duidelijk en helder einde aan gekomen. Ik snap het wel dat ze dit zo naar buiten brengen. Heel verstandig. Je kan de geruchten best negeren, maar het is nog beter om ze te elimineren.
En waar rook is, is vuur. En we weten tegenwoordig wel hoe veel een contract echt betekend. Gister eindelijk weer een Raikkonen gezien waar ik het hele jaar al op wachtte. Al had hij paar andere goede races, zoals Monaco, deze was gewoon Kimi en Kampioenswaardig.


Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 07:41:53
Onderhandelingen met Hamilton lopen nog dacht ik. En aangezien Hamilton $ 50 mio vraagt...!!!
Na gisteren word dat nog wat. Als ze Rosberg echt schuldig vinden aan zijn actie, zou hij dat zomaar eens kunnen krijgen.

FolkertE


Moment op namen, maar het is wel opvallend eigenlijk en onderstreept de recente uitspraken ook wel een beetje.

Maikel0230

Benieuwd of dat wat gaat geven bij Mercedes, als deze vete blijft voortduren zal toch iemand plaats moeten ruimen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 07:41:53
Onderhandelingen met Hamilton lopen nog dacht ik. En aangezien Hamilton $ 50 mio vraagt...!!!
Hmm hoe kom je hierbij? Ik ben een paar weken weggeweest, dus ik kan het mis hebben, maar paar weken terug lieten Mercedes en Hamilton nog weten geen haast te hebben en waarschijnlijk pas volgend jaar te gaan praten over een nieuw contract.

Maikel0230

Citaat van: Perton op 25 augustus 2014 - 13:00:08
Citaat van: Arthur op 25 augustus 2014 - 07:41:53
Onderhandelingen met Hamilton lopen nog dacht ik. En aangezien Hamilton $ 50 mio vraagt...!!!
Hmm hoe kom je hierbij? Ik ben een paar weken weggeweest, dus ik kan het mis hebben, maar paar weken terug lieten Mercedes en Hamilton nog weten geen haast te hebben en waarschijnlijk pas volgend jaar te gaan praten over een nieuw contract.

Klopt want toen Lewis naar Mercedes ging tekende hij een contract voor drie jaar, das dus 2015 inbegrepen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Idd, Rosberg en Hamilton liggen in 2015 nog onder contract. Maar als je de baas van Mercedes bent, wil je die twee toch niet nog een jaar samen in je team hebben? Nu gaat het goed omdat ze al zo'n grote voorsprong hebben op al de rest, maar als ze volgend jaar weer in de titelstrijd zitten dan kan het wel eens closer zijn met Red Bull. Dan kun je echt titels gaan verliezen door twee coureurs die elkaar van de baan rijden (zoals Alonso en Hamilton, Brazilië 2007).

Dus ik zou er nu echt wat miljoenen voor over hebben om één van de heren de deur te wijzen. Contract of geen contract.

Fabian


Gerard

Zou mooi zijn! Ik las ook dat Frijns op t punt staat te tekenen, maar niets via de officiele kanalen gezien..

Perton

Citaat van: Fabian op 25 augustus 2014 - 14:27:10
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_in_2015_weer_op_de_grid/

Zou het? En Sirotkin? Of zijn we die alweer vergeten?
Zoals ik elders al las: wat heeft men in Rusland aan Sirotkin nu er met Kvyat al een Russische (en succesvolle) coureur ook nog is. Natuurlijk was papa Sirotkin bij een van die bedrijven directeur, maar als die bedrijven zo goed waren met betalen, had ie echt al wel wat trainingen gereden. Van der Garde heeft er nu, wat zijn het, zes, zeven? Nu wil ik niet de discussie beginnen of Van der Garde het stoeltje verdient of niet, maar het aantal vrijdagtrainingen dat hij heeft gereden ten opzichte van die van Sirotkin toont mijns inziens wel aan dat Sauber meer vertrouwen in hem heeft - of in zijn sponsoren, dat laat ik in het midden.


Fabian

Citaat van: Gerard op 25 augustus 2014 - 14:31:18
Zou mooi zijn! Ik las ook dat Frijns op t punt staat te tekenen, maar niets via de officiele kanalen gezien..
Over Frijns heb ik nog niet veel gelezen. Behalve dat hij met Sainz Jr. zou strijden om een zitje bij Katerham...

Maikel0230

Zou mooi zijn voor Giedo. Hij maakte op mij weinig indruk in de Caterham maar af en toe liet ie mooie dingen zien, beniewd of hij iets anders kan forceren bij Sauber.

Ook al vind ik Sutil iets beter, het zou geen kwaad kunnen Giedo dit jaar al eens te laten proberen, hij lijkt meer in vorm te zijn dan Sutil.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Pancake Shield

Citaat van: Fabian op 25 augustus 2014 - 14:27:10
http://www.gppits.net/nieuws/van_der_garde_in_2015_weer_op_de_grid/

Zou het? En Sirotkin? Of zijn we die alweer vergeten?

Zou Sirotkin sowieso niet al dit jaar op de grid staan? En ik dacht vorig jaar ergens gelezen te hebben dat die hele sponsordeal al van de baan was, omdat de Russen in het begin al begonnen te tegen sputeren.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sphinx

#582
Citaat van: Gerard op 25 augustus 2014 - 14:31:18
Zou mooi zijn! Ik las ook dat Frijns op t punt staat te tekenen, maar niets via de officiele kanalen gezien..

Timo Gans heeft op twitter geroepen in onderhandeling te zijn, maar zoiets wordt altijd veel te snel naar "op het punt staan" opgeblazen. Denk dat Sainz op dit moment meer kans maakt en Roberto Mehri (al genoemd voor Monza) is ook al met geld uit Rusland aan het smijten. Grappig toch, eerst Juncadella met Kazakh's geld, dan weer Mehri, hoe krijgen die Spanjaarden dat toch voor elkaar. Frijns moet nog maar eens een demo in Bakoe geven, wie weet wil Azerbeidjan hem dan sponsoren  ;)

CitaatEn Sirotkin? Of zijn we die alweer vergeten?

Sirotkin heeft inmiddels zijn superlicentie gehaald, zal wss in Sotsji mogen rijden, maar aangezien De Silvestro en Giedo meer betrouwbare sponsoren hebben en hij in WSR door Oliver Webb om de oren gereden wordt, is ie gewoon derde keus op dit moment.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Jehoentelaar

Zou leuk zijn voor Giedo. Ik geloof niet dat hij de snelheid heeft om veel meer eruit te halen dan de eerst de beste subtopper die ze uit de GP2 of FR3.5 (niet WSR) zouden halen, maar het is wel een toffe gast. En een Nederlander, vind ik stiekem ook wel leuk.

0634

Citaat van: Jozef op 25 augustus 2014 - 13:35:20
Idd, Rosberg en Hamilton liggen in 2015 nog onder contract.

Waar lees je dat? Ik lees over Rosberg namelijk overal dat hij een 'muliti-year extension' heeft. Tot wanneer weten we dus niet. Maar dat lijkt mij dus langer dan 2015.