Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Wings

Ach, zoveel waarde hecht ik mij niet aan dit soort bevestigingen. Ik vraag me af waarom überhaupt iets bevestigd wordt wat reeds vaststond. Rus creëren? Kan. Maar als Alonso echt weg zou willen (ik zeg niet dat het zo is) zou deze bevestiging hem er niet van weerhouden. Datzelfde geldt als Ferrari Kimi zou willen vervangen. Wat dat aangaat is eigenlijk niks gezegd.

0634

Mij wel. Tenzij er een enorme fallout komt, zullen de beide heren gewoon blijven. Dat staat voor mij wel vast nu. Dat stond het al wel, maar nu nog meer.

Perton

Als ik het nieuwsbericht begrijp was het in een interview met Sky. Die zullen hem wel gevraagd hebben: kan je bevestigen dat Alonso en Raikkonen blijven? Waarop dingetje zei: "Ja, die rijden volgend jaar gewoon voor ons." Het is niet alsof Ferrari uit zichzelf een persbericht heeft uitgevaardigd, dus ik snap de verbazing van sommigen over deze 'bekendmaking' niet zo.

Arthur

Ik durf hem wel aan na vandaag... Als Hamilton geen kampioen wordt dit jaar vertrekt hij bij Mercedes!!! Terug naar Mc Laren en Vettel naar Mercedes.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Welnee. Daar wordt hij ook geen kampioen.

Arthur

Maar wel verlost van een naar gevoel....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Want hij ging bij McLaren weg omdat hij daar wél zo'n fijn gevoel had?

Perton

Citaat van: Jeroen op 24 augustus 2014 - 21:34:03
Want hij ging bij McLaren weg omdat hij daar wél zo'n fijn gevoel had?
Dit inderdaad... teruggaan naar McLaren omdat hij zich bij Mercedes niet op zijn gemak zou voelen zou wel het meest bizarre verhaal van de afgelopen jaren zijn. Dan is hij echt desperate en is het volgens mij echt het begin van het einde van zijn carrière, want dan gaat het nergens meer lukken.

Dan geloof ik nog eerder dat het een switch met Vettel wordt, dan dat ie naar McLaren gaat. Maar stel Vettel gaat daar weg, dan hebben ze met Ricciardo al een topper in huis. En ze hebben bij Red Bull ook wel gezien hoe Hamilton is als hij niet happy is met het team / zijn teamgenoot / whatever, dus daar zie ik hem eigenlijk ook geen kans maken.

Dus die blijft echt wel bij Mercedes.

Arthur

Hoezo? Alonso ging ook terug naar Renault na zijn ontevreden gevoel bij Mc Laren. Als je het gevoel hebt dat het niet gaat lukken of je gepiepeld wordt zou dit zomaar kunnen. Ik zie het gebeuren!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Perton

Ja maar Alonso was niet bij Renault vertrokken omdat hij ontevreden was daar. Hij vertrok er, omdat hij bij McLaren een nieuwe uitdaging aanging. Dus terugkeren bij Renault na een ontevreden periode bij McLaren was niet zo gek.

Hamilton is wél vertrokken bij McLaren omdat hij zich er niet op zijn gemak voelde. Dus nu Mercedes verlaten omdat hij zich niet op zijn gemak voelt en dan terugkeren bij McLaren, zou heel raar zijn. Dat zou zijn alsof Alonso in 2009 weer fluitend een contract bij McLaren had getekend - ondenkbaar.

Natuurlijk gebeuren er in de Formule 1 genoeg gekke dingen die niemand voor mogelijk houdt, maar in mijn ogen is Hamilton die Mercedes boos verlaat om terug te keren bij McLaren daar niet één van.

Arthur

Citaat van: Perton op 24 augustus 2014 - 23:21:50
Ja maar Alonso was niet bij Renault vertrokken omdat hij ontevreden was daar. Hij vertrok er, omdat hij bij McLaren een nieuwe uitdaging aanging. Dus terugkeren bij Renault na een ontevreden periode bij McLaren was niet zo gek.

Hamilton is wél vertrokken bij McLaren omdat hij zich er niet op zijn gemak voelde. Dus nu Mercedes verlaten omdat hij zich niet op zijn gemak voelt en dan terugkeren bij McLaren, zou heel raar zijn. Dat zou zijn alsof Alonso in 2009 weer fluitend een contract bij McLaren had getekend - ondenkbaar.

Natuurlijk gebeuren er in de Formule 1 genoeg gekke dingen die niemand voor mogelijk houdt, maar in mijn ogen is Hamilton die Mercedes boos verlaat om terug te keren bij McLaren daar niet één van.

Daarom is het formule 1 en juist daarom zie ik het juist wel gebeuren. We zullen zien ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jozef

Hoe staat het met de contracten van de Mercedesjongens? Hamilton heeft nog een contract tot en met 2015 he, Rosberg ook? Want na vandaag kan ik me echt niet voorstellen dat die twee nog samen rijden volgend jaar. Ik zou het zelfs dom vinden van Mercedes om ze te houden, desnoods geef je één van de twee een grote zak geld een harde trap onder de kont.

Hamilton-Alonso bij Mercedes volgend jaar, laat maar komen. :P

Perton

Rosberg heeft pasgeleden een nieuw contract getekend. Weet alleen niet of dat alleen 2015 is, of een meerjarig ding.

0634


Arthur

Onderhandelingen met Hamilton lopen nog dacht ik. En aangezien Hamilton $ 50 mio vraagt...!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel