Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Sphinx op 20 augustus 2014 - 13:41:51
Er wordt zaterdag flink wat regen voorspeld. Lotterer is naast een kennis van Kolles ook best wel ok als regenrijder, dus misschien hopen ze nu Q2 te halen zoals Giedo vorig jaar lukte. Heel apart trouwens, maar niemand minder dan Werner Heinz is de manager van Lotterer  :o
Volgens mij haalt Lotterer in een Mercedes nog geen Q2. In een Caterham wordt ie gewoon kansloos laatste, zelfs achter Ericsson. Ik snap echt niet wat Caterham hiermee wil bereiken. Zet dan gewoon Frijns in die auto.

Jozef

Frijns zou ook kansloos laatste worden achter Ericsson.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 20 augustus 2014 - 18:06:53
Frijns zou ook kansloos laatste worden achter Ericsson.
die heeft iig al een paar getest en heeft veel meer toekomst (en talent). Niet omdat ie Nederlander is, maar het lijkt mij een stuk logischer. Nog logischer zou ik het vinden als Kobayashi gewoon rijdt trouwens. Maar goed, ik weet ook niet wat er achter de schermen allemaal speelt.

Franky R.

Citaat van: Sphinx op 20 augustus 2014 - 13:41:51
Er wordt zaterdag flink wat regen voorspeld. Lotterer is naast een kennis van Kolles ook best wel ok als regenrijder, dus misschien hopen ze nu Q2 te halen zoals Giedo vorig jaar lukte. Heel apart trouwens, maar niemand minder dan Werner Heinz is de manager van Lotterer  :o
>:( >:( >:(

Maikel0230

Jammer voor jou Franky maar geef mij die shock grid maar. Ik zal eens aan je denken als ik in mijn zetel zit te kijken ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 20 augustus 2014 - 19:19:26
Jammer voor jou Franky maar geef mij die shock grid maar. Ik zal eens aan je denken als ik in mijn zetel zit te kijken ;D



gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 20 augustus 2014 - 14:57:03
Ik snap dat het verhaaltje wel dat hij vrij veel ervaring heeft, buiten F1 zelf dan wel maar als je zo veel updates gaat introduceren dan wil je toch een coureur die kan vergelijken met de oude wagen, veel vergelijken zal Ericsson niet kunnen, die heeft zijn volledige aandacht nodig dat ding op de baan te houden...

Ik snap er werkelijk niets van. Veel ervaring? Maar in de F1. Dat heeft Kamui Kobayashi veel meer.
En als je dan toch op zoek bent naar ervaring dan dump je Ericcson toch.

Caterham begint met Albers op HRT part 2 te lijken.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Heb ook het idee dat Albers weinig te zeggen heeft bij Caterham en slechts een strooman is van Colin Kolles.

Misschien is het een gokje van de gewiekste Kolles? 10e proberen in het wereldkampioenschap en zoveel geld scoren?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Dat we nog steeds niet weten wie nu de kopers echt zijn vind ik maar Duister...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Hype (energiedrankje) maakt het debuut van Lotterer mede mogelijk.
Het bedrijf is eigendom van de ex-coureur Betrand Gachot.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

...de man die indirect Michael Schumachers loopbaan lanceerde...

Maikel0230

Citaat van: gloudiesaurus op 20 augustus 2014 - 22:04:53
Hype (energiedrankje) maakt het debuut van Lotterer mede mogelijk.
Het bedrijf is eigendom van de ex-coureur Betrand Gachot.

En dan eerst beweren dat niemand betaalt en dat het vooraal om 'feedback' gaat... we hadden het kunnen denken van Kolles

http://www.hype.com/news/f1-dream-a-reality-for-lotterer/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Het gaat dus toch om de muntjes.

Extra zuur voor de fans van Kobayashi die allemaal geld stortte om zijn carrière te redden.
Ben benieuwd of Lotterer genoeg budget heeft om het seizoen af te maken, denk het eigenlijk niet...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel