Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 27 juli 2014 - 16:24:23
Citaat van: Franky R. op 27 juli 2014 - 16:21:42
Citaat van: Pancake Shield op 27 juli 2014 - 12:19:45
Bianchi komt toch gewoon uit het talentenprogramma van Ferrari? Hij was toch onderdeel van de motordeal met Ferrari?

Bovendien is Bianchi ook niet zo maar de eerste beste pannekoek. Hij wordt/werd (voordat hij bij Marussia ging zitten) vrij hoog ingeschat in de autosportwereld. Sterker nog volgens mij stond hij op de nominatie om vorig jaar naast Di Resta in de Force India te gaan sjeezen. Totdat ze daar kozen voor Sutil en Razia zijn rekeningen niet meer kon betalen.


Razia schermde met sponsorgeld dat hij helemaal niet had...daarom liep hij dat stoeltje mis... ;)

Oh, hij had het zelfs niet. Ik dacht dat zijn sponsoren gewoon in gebreke bleven. Nja, hoe dan ook alsnog goed dat Bianchi de kans kreeg. Ik schat hem toch veel hoger in dan Razia. En ik hoop ook dat hij zijn kans krijgt in een betere wagen.


Bianchi is een Ferrari, vergeleken met 2CV Razia...Of een VW Gol of het toepasselijk te houden... ;D ;D ;D

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Fabian


Maikel0230

Pas op hami, Vettel geeft misschien minder om geld ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

dacht dat hij beide al had ;)

Tuesday

Citaat van: Fabian op 28 juli 2014 - 12:31:16
Citaat van: Tuesday op 28 juli 2014 - 12:29:15
http://www.f1today.net/nl/nieuws/hamilton-zet-bij-onderhandelingen-in-op-salaris-van-30-miljoen
ben benieuwd waar dat gaat eindigen.
Als het lukt in een verrekte goed salaris en een dikke bankrekening...
maar dat had ie al. Ik vind het wel gevaarlijk om zo hoog in te zetten. Als Mercedes niet meer wil betalen zit je toch met een gat van 10 miljoen in vraag en aanbod en dan konden het wel eens moeilijke onderhandelingen gaan worden met alle mogelijke gevolgen van dien.

FolkertE

Hoge inzet. Als ik Hamilton was, dan zou ik er eerst voor zorgen dat je contract hebt en dan verder kijken. Maar ik denk niet dat Mercedes van Lewis af wilt en Lewis wilt ook bij Mercedes blijven.

Maar, HondaMclaren kan volgend jaar nog hele mooie kans zijn voor Lewis.

Pancake Shield

Een serieuze vraag: hoeveel verdient Hamilton op dit moment eigenlijk?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 28 juli 2014 - 13:19:00
Een serieuze vraag: hoeveel verdient Hamilton op dit moment eigenlijk?
volgens mij tegen de 20 miljoen. En Rosberg schijnt 55 voor 3 jaar te krijgen, dus ik denk dat ze nu op hetzelfde niveau zitten. Als dat zo is dan gaat Mercedes zeker geen 30 miljoen betalen. 20 miljoen + een dominante auto lijkt me niet echt verkeerd overigens. Toen hij tekende was het 20 miljoen + een subtop auto, dan is ie er toch al aardig op vooruit gegaan.

Figge

Lewis verdient al erg veel. Volgens mij al rond de 25 mio. Hoe dan ook, Mercedes en Lewis blijven nog wel even met elkaar samenwerken. Soms heeft het er niet de schijn van, maar het teamgevecht met Nico is natuurlijk behoorlijk inspirerend voor hem. En voor de komende jaren heeft Lewis er een winnende auto.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 28 juli 2014 - 13:32:20
Citaat van: Pancake Shield op 28 juli 2014 - 13:19:00
Een serieuze vraag: hoeveel verdient Hamilton op dit moment eigenlijk?
volgens mij tegen de 20 miljoen. En Rosberg schijnt 55 voor 3 jaar te krijgen, dus ik denk dat ze nu op hetzelfde niveau zitten. Als dat zo is dan gaat Mercedes zeker geen 30 miljoen betalen. 20 miljoen + een dominante auto lijkt me niet echt verkeerd overigens. Toen hij tekende was het 20 miljoen + een subtop auto, dan is ie er toch al aardig op vooruit gegaan.
20 miljoen per jaar dan neem ik aan? Want ik dacht dat hij +- 60 miljoen zou krijgen.

0634

Citaat van: Figge op 28 juli 2014 - 13:33:04
Lewis verdient al erg veel. Volgens mij al rond de 25 mio. Hoe dan ook, Mercedes en Lewis blijven nog wel even met elkaar samenwerken. Soms heeft het er niet de schijn van, maar het teamgevecht met Nico is natuurlijk behoorlijk inspirerend voor hem. En voor de komende jaren heeft Lewis er een winnende auto.

Hij verdient 20 miljoen:

Citaat1. Fernando Alonso – Ferrari – €20 million ($27.14 million)
& Lewis Hamilton – Mercedes – €20 million ($27.14 million)
3. Jenson Button – McLaren – €16 million ($21.71 million)
& Sebastian Vettel – Red Bull – €16 million ($21.71 million)
5. Nico Rosberg – Mercedes – €11 million ($14.93 million)
6. Kimi Raikkonen – Ferrari – €10 million ($13.57 million)
7. Felipe Massa – Williams – €4 million ($5.43 million)
8. Daniel Ricciardo – Red Bull – €2.5 million ($3.3 million)
9. Sergio Perez – Force India – €2 million ($2.71 million)
10. Romain Grosjean – Lotus – €1.5 million ($2.04 million)
http://kimiraikkonenspace.com/2014/02/02/f1-drivers-2014-salaries/

En hoe weet je dat hij de komende jaren een winnende auto heeft?

Jozef

De bron is Bild. Bovendien is er nog een zee van tijd aangezien ze het hebben over het contract vanaf 2016. Als Lewis dit jaar de titel pakt, vind ik het geen hele gekke vraag (uiteindelijk zullen ze dan wel voor 25-27 miljoen per jaar tekenen denk ik dan).

0634

Bild is op Duits autosport gebied bepaald niet gek ingevoerd, en Merc is Duits. En ik vind het ook geen gekke vraag, dat zeg ik toch ook niet. Dit is wat ik kan vinden van 2014 salarissen. Als iemand een andere bron heeft, prima. Maar zolang die er niet is, ga ik even uit van (ongeveer) dit.