Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Wings

Maar hij rijdt dan wel in het vaarwater van Vettel. Of Vettel van Ricciardo. In de situatie waarin Mercedes verkeert kun je je dat permitteren maar als je even snel bent dan de concurrentie heb je liever een tweede rijder die buffert en punten wegsnoept van de concurrentie.

0634

Dat wel. Maar vooraf zullen ze niet verwacht hebben dat Ricciardo zo snel op het niveau van Vettel zou zitten. Vermoedelijk zouden ze dit jaar Vettel er nog wel redelijk eenvoudig voor hebben verwacht en wilden ze Ricciardo klaarstomen voor de jaren die komen. Echter, Ricciardo is nu reeds klaar blijkbaar.

Maikel0230

Ik schat Bianchi wel hoog in, je mag nooit, nooit zeggen kijk maar naar Ricciardo.

Maar ik snap wel waar jullie van komen, het is niet de meest levendige persoon op de grid en je kan nog altijd vraagtekens zetten bij zijn echte pace, want met een Marussia zal hij nooit kunnen tonen van welk hout hij nu juist gesneden is.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Bianchi maakt op mij meer indruk dan Ricciardo bij HRT deed. Hij zeker potentie.

Jehoentelaar

Maar met die HRT kon je veel minder dan je met de huidige Marussia kan.

0634

Citaat van: Sabai op 26 juli 2014 - 20:03:25
Bianchi maakt op mij meer indruk dan Ricciardo bij HRT deed. Hij zeker potentie.
op mij echt niet. Ik vond Ricciardo daar goed presteren. Bij vlagen veel opvallender dan Bianchi. Ricciardo liet bv zien prima te zijn in de duels en bovendien een goede kwalifier. Dat hij zi goed zou zijn als dit jaar had ik ook niet gedacht maar hij deed het bij STR zo goed als je maximaal ongeveer had mogen verwachten.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 juli 2014 - 20:49:00
Citaat van: Sabai op 26 juli 2014 - 20:03:25
Bianchi maakt op mij meer indruk dan Ricciardo bij HRT deed. Hij zeker potentie.
op mij echt niet. Ik vond Ricciardo daar goed presteren. Bij vlagen veel opvallender dan Bianchi. Ricciardo liet bv zien prima te zijn in de duels en bovendien een goede kwalifier. Dat hij zi goed zou zijn als dit jaar had ik ook niet gedacht maar hij deed het bij STR zo goed als je maximaal ongeveer had mogen verwachten.
Bianchi is wel toe aan een stap hogerop, maar hem bij Ferrari als 2e rijder aanstellen, dat is wel een erg grote gok denk ik. Dan kan het ook zo maar eens einde F1 carriere zijn als dat niet goed gaat. Maar van de coureurs die de afgelopen jaren in de achterhoede hebben gereden is hij toch wel degene die een stapje hogerop verdiend.

Arthur

Citaat van: Tuesday op 26 juli 2014 - 20:59:14
Citaat van: Jeroen op 26 juli 2014 - 20:49:00
Citaat van: Sabai op 26 juli 2014 - 20:03:25
Bianchi maakt op mij meer indruk dan Ricciardo bij HRT deed. Hij zeker potentie.
op mij echt niet. Ik vond Ricciardo daar goed presteren. Bij vlagen veel opvallender dan Bianchi. Ricciardo liet bv zien prima te zijn in de duels en bovendien een goede kwalifier. Dat hij zi goed zou zijn als dit jaar had ik ook niet gedacht maar hij deed het bij STR zo goed als je maximaal ongeveer had mogen verwachten.
Bianchi is wel toe aan een stap hogerop, maar hem bij Ferrari als 2e rijder aanstellen, dat is wel een erg grote gok denk ik. Dan kan het ook zo maar eens einde F1 carriere zijn als dat niet goed gaat. Maar van de coureurs die de afgelopen jaren in de achterhoede hebben gereden is hij toch wel degene die een stapje hogerop verdiend.

Waar zou hij heen kunnen dan....?

Lotus?
Sauber?
FIndia?

Veel meer smaken acht ik hem nog [zeker] niet toe!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Sauber zou ik nou niet een stap hogerop kunnen noemen.

Arthur

T.o.v. Marussia niet..... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tuesday

mwah, Sauber zat vandaag toch wel redelijk dik in Q2 en is normaal gesproken toch wel een stap hogerop. Sauber heeft trouwens met het afschaffen van FRIC wel weer wat kilootjes gewonnen, misschien dat ze weer iets meer middenmoot kunnen zijn ipv achterhoede

0634

Ik denk ook dat wel dat hij een stapje hogerop kan, maar een toekomstig Ferrari-rijder zie ik niet in hem. Niet met en niet zonder tussenstap.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 juli 2014 - 21:23:14
Ik denk ook dat wel dat hij een stapje hogerop kan, maar een toekomstig Ferrari-rijder zie ik niet in hem. Niet met en niet zonder tussenstap.
nee, denk ik ook niet, al blijft het lastig inschatten. Hij pakt wel zn kansen, maar goed, dat deed Giedo vorig jaar ook een paar keer, dus dat zegt ook weer niet zoveel.

0634

Ik geloof in ieder geval niet dat hij over 3 jaar nog in de F1 zal rijden. Daarvoor profileert hij zich m.i. niet voldoende. Niet op en niet naast de baan.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 26 juli 2014 - 21:29:15
Ik geloof in ieder geval niet dat hij over 3 jaar nog in de F1 zal rijden. Daarvoor profileert hij zich m.i. niet voldoende. Niet op en niet naast de baan.
maar wat kan hij meer doen als keer op keer zn teamgenoot verslaan en punten scoren en Q2 halen wanneer de mogelijkheid daar is?  centjes meenemen misschien. Als ie geen geld heeft is ie volledig afhankelijk van de plannen van Ferrari. Maar ik zou niet durven zeggen of hij nou beter is als een Magnussen, Bottas of Grosjean.