Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Naar mijn weten steunt Renault Grosjean niet dus wil wel meer bewijs hiervan zien.

Maikel0230

Citaat van: Wings op 07 juli 2014 - 17:41:40
Naar mijn weten steunt Renault Grosjean niet dus wil wel meer bewijs hiervan zien.

Als je het artikel grondig had gelezen dan wist je dat ik dat ook niet suggereer, ik doel op Total, niet Renault. ???

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard

Nico heeft bijgetekend bij Merc... voor meerdere jaren.. Ben benieuwd wat dit met de plannen van Lewis doet

Perton

Denk niet zoveel, die heeft nog een contract voor volgend jaar.

Fabian

Die blijft denk ik lekker zitten. Team met de beste auto en een contract tot 2015. Die zal niet weggaan

Dimensie

Een deal met mercedes motoren voor lotus kan betekenen dat mercedes daar alvast een stoeltje voor een coureur reserveert.
Ik zie Lewis best nog eens terug gaan naar mc laren.

FolkertE

Citaat van: Fabian op 16 juli 2014 - 14:54:28
Die blijft denk ik lekker zitten. Team met de beste auto en een contract tot 2015. Die zal niet weggaan
Ik geloof dat het contract van Rosberg ook pas ergens dit jaar was verlengd, terwijl het huidige (destijds dan) ook dit jaar afliep. Dus met Lewis zullen ze ook wel wachten.

Fabian

Ze zullen in 2015 wel met Lewis gaan praten ja. Denk dat ze dat al eerder gaan doen, maar Lewis zal niet aan het einde van dit seizoen vertrekken omdat Nico heeft bijgetekend.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 17 juli 2014 - 20:54:26
Ze zullen in 2015 wel met Lewis gaan praten ja. Denk dat ze dat al eerder gaan doen, maar Lewis zal niet aan het einde van dit seizoen vertrekken omdat Nico heeft bijgetekend.


Nee, dat denk ik ook niet...Hij heeft nu een winnende auto...doch moet Lewis slimmer worden en/of rustiger in zijn actie's, wil hij Rosberg verslaan.

Maikel0230

Lewis heeft de gok van McLaren naar Mercedes gewaagd en ik zie weinig andere mogelijkheden voor hem, althans zeker niet voor 2015. Daarna misschien wel.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.


Zo! Dat zijn behoorlijk wilde geruchten...zeker omdat ik Sauber toch hoger aansla dan Caterham.

gloudiesaurus

Jep wilde geruchten  :)

Maar Kamui heeft ook al zelf gezegd dat het allerminst zeker is dat hij het einde van het seizoen haalt.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.

Je bedoelt dat Sutil Sauber zat is, als ik op de nieuwsberichten mag afgaan? Bovenstaande interpreteer ik immers als 'Sutil heeft een glaasje te veel op.'  ;)