Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ha, ik heb zelf zo vaak artikelen twee keer nagelezen om wanneer het eenmaal geplaatst was tot de ontdekking te komen dat er tóch weer een verdomde spelfout in stond. En als je iets van een ander leest, zie je het meteen. Dat blijft een irritant fenomeen :-[.

Perton

Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2014 - 19:17:19
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 18:43:11
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)

Lees het artikel in de laatste Formule 1.nl maar eens over Toto Wolff, weet je meteen waarom die geen vriend zou zijn van Mercedes en co!
Ik lees dat blad al jaren niet meer. Doe es samenvatting.

Franky R.

Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 22:12:10
Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2014 - 19:17:19
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 18:43:11
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)


Lees het artikel in de laatste Formule 1.nl maar eens over Toto Wolff, weet je meteen waarom die geen vriend zou zijn van Mercedes en co!
Ik lees dat blad al jaren niet meer. Doe es samenvatting.


Yup...hiero ook...las het voorheen nog wel, maar met al die Britse en Duitse website plus Autosprint koop ik geen Formule1.nl meer

Maikel0230

#246
Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 22:12:10
Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2014 - 19:17:19
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 18:43:11
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)

Lees het artikel in de laatste Formule 1.nl maar eens over Toto Wolff, weet je meteen waarom die geen vriend zou zijn van Mercedes en co!
Ik lees dat blad al jaren niet meer. Doe es samenvatting.

Tja, het gaat over dat opname schandaal vorig jaar. Kolles en Wolff waren relatief goede kennissen en tijdens de Grand Prix van Spanje hadden ze een gesprek waarbij Wolff zijn gal spuwde over enkele personen bij het team: Lauda, Rosberg en Hamilton, zelfs die man met de snor van Mercedes moest eraan geloven. Kolles heeft dat gesprek opgenomen om zo Wolff te kunnen chanteren want die vond dat hij hem nog 10% commissie verschuldigd was omdat hij Wolff bij Williams had binnengeleid. Toen Wolff niet kwam met geld gaf Kolles de banden aan een journalist maar dankzij het ingrijpen van Bernie heeft die niets gepubliceerd (omdat Bernie Mercedes niet kwijt wil) maar wel een artikel over hoe hem het zwijgen werd opgelegd, daarom dat we niet weten precies wat Wolff heeft gezegd.

Met andere woorden Kolles komt bij Mercedes niet binnen nu Wolff daar veel macht heeft (30% van de aandelen), maarja als we de geruchten mogen geloven gaan de overkopers gewoon bij Renault blijven.

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 22:20:58
Yup...hiero ook...las het voorheen nog wel, maar met al die Britse en Duitse website plus Autosprint koop ik geen Formule1.nl meer

Laat ik het zo stellen, mijn F1 verslaving zorgt ervoor dat ik ook op het kleine kamertje mijn drugs wil ;D

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Oja dat opnamegedoe, was ik alweer vergeten. Die Mercedes-mensen maken ook wel van alles mee. Worden ze niet opgenomen, dan wordt er wel een naar hen vernoemde bocht weggenomen. Of niet de bocht, maar de naam.

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2014 - 22:28:26
Citaat van: Perton op 30 juni 2014 - 22:12:10
Citaat van: Maikel0230 op 30 juni 2014 - 19:17:19
Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 18:43:11
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)

Lees het artikel in de laatste Formule 1.nl maar eens over Toto Wolff, weet je meteen waarom die geen vriend zou zijn van Mercedes en co!
Ik lees dat blad al jaren niet meer. Doe es samenvatting.

Tja, het gaat over dat opname schandaal vorig jaar. Kolles en Wolff waren relatief goede kennissen en tijdens de Grand Prix van Spanje hadden ze een gesprek waarbij Wolff zijn gal spuwde over enkele personen bij het team: Lauda, Rosberg en Hamilton, zelfs die man met de snor van Mercedes moest eraan geloven. Kolles heeft dat gesprek opgenomen om zo Wolff te kunnen chanteren want die vond dat hij hem nog 10% commissie verschuldigd was omdat hij Wolff bij Williams had binnengeleid. Toen Wolff niet kwam met geld gaf Kolles de banden aan een journalist maar dankzij het ingrijpen van Bernie heeft die niets gepubliceerd (omdat Bernie Mercedes niet kwijt wil) maar wel een artikel over hoe hem het zwijgen werd opgelegd, daarom dat we niet weten precies wat Wolff heeft gezegd.

Met andere woorden Kolles komt bij Mercedes niet binnen nu Wolff daar veel macht heeft (30% van de aandelen), maarja als we de geruchten mogen geloven gaan de overkopers gewoon bij Renault blijven.

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 22:20:58
Yup...hiero ook...las het voorheen nog wel, maar met al die Britse en Duitse website plus Autosprint koop ik geen Formule1.nl meer

Laat ik het zo stellen, mijn F1 verslaving zorgt ervoor dat ik ook op het kleine kamertje mijn drugs wil ;D


Dank je voor je uitleg...En dat wist ik helemaal niet of was het alweer kwijt! Ik zie er Kolles wel voor aan, met zijn boevenkop... :P

Perton

Blijkbaar een consortium met Zwitserse en Midden-Oosterse invloeden...

Is Qadbak terug?


gloudiesaurus

Ik maak even een apart topic over Caterham  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Jozef

Citaat van: Kootje op 28 juni 2014 - 18:54:58
CitaatOp dit moment is de identiteit van de koper nog niet bekend maar het zou in ieder geval niet gelinkt zijn aan de nieuwe F1 projecten uit de Verenigde Staten en Roemenië, toch zou het niet om een wildvreemde gaan.

Haas zal het dus niet worden lijkt me zo.  ;)

CitaatWill Buxton, commentator voor Sky Sports F1 en NBC hint op Twitter dat het om een vertrouwde naam zou gaan, een tweede tweet hint dat het geen vrienden van Mercedes zijn.

Welke bekende naam is geen vriend van Mercedes? Ik zou het iig niet weten.  :-\

Eén naam schoot mij meteen te binnen: Ross Brawn.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 06 juli 2014 - 20:27:33
Citaat van: Kootje op 28 juni 2014 - 18:54:58
CitaatOp dit moment is de identiteit van de koper nog niet bekend maar het zou in ieder geval niet gelinkt zijn aan de nieuwe F1 projecten uit de Verenigde Staten en Roemenië, toch zou het niet om een wildvreemde gaan.

Haas zal het dus niet worden lijkt me zo.  ;)

CitaatWill Buxton, commentator voor Sky Sports F1 en NBC hint op Twitter dat het om een vertrouwde naam zou gaan, een tweede tweet hint dat het geen vrienden van Mercedes zijn.

Welke bekende naam is geen vriend van Mercedes? Ik zou het iig niet weten.  :-\

Eén naam schoot mij meteen te binnen: Ross Brawn.


Die zie ik nog eerder verschijnen in 'Wicked Tuna' dan in de pitstraat... ;D
;)