Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Norbert Haug?
Wat doet die tegewoordig. Ex-Mercedes... Zou hij er wat mee te maken kunnen hebben?


GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Dat is idd 'n goeie. Hij voldoet in principe aan de "criteria", oude bekende, géén vriend van Mercedes en doet momenteel niet veel. Enige dat hij momenteel doet, voor zover bekend, is DTM analist bij het Duitse ARD. Of zou Ross Brawn de F1 nu al missen?

Wings

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2014 - 17:09:11
Citaat van: Maikel0230 op 28 juni 2014 - 11:42:53
http://www.gppits.net/nieuws/caterham_verkocht/

Allemaal nog vaag maar er beweegt wat op het Caterham front, benieuwd wie het zou kunnen zijn.


Haas? Ik zou het verstand vinden en had de Amerikaan niet gezegd dat hij een Europese basis wilde vestigen? Aam de andere kant heeft Haas niets aan Caterham als fabrikant van kant-en-klare kitcars.

Haas was ook het eerste wat mij te binnen schoot.

Wings

Citaat van: Tuesday op 28 juni 2014 - 16:02:38
een contract voor het leven, dat klinkt misschien mooier dan het is. Ik denk dat het inhoudt dat ie altijd bij McLaren aan het werk kan, maar dat McLaren hem ook op elk moment kan 'wippen' en m een andere functie kan geven. Dat er nu nog geen contract voor Button klaar ligt is denk ik ook wel veelzeggend. Niet dat ie er per definitie uitligt, maar ze zullen hem graag willen vervangen door een echte topper.

Als McLaren je dan nog ieder gewenst moment kan moven heb je zo weinig aan een contract voor het leven. Denk toch dat deze op het actief racen gebaseerd is. En ja daar zullen natuurlijk best wel wat clausules aan vastkleven om te voorkomen dat Button als 70-jarige nog recht heeft op een zitje.

Wings

Citaat van: Kootje op 28 juni 2014 - 18:54:58
CitaatOp dit moment is de identiteit van de koper nog niet bekend maar het zou in ieder geval niet gelinkt zijn aan de nieuwe F1 projecten uit de Verenigde Staten en Roemenië, toch zou het niet om een wildvreemde gaan.

Haas zal het dus niet worden lijkt me zo.  ;)


CitaatWill Buxton, commentator voor Sky Sports F1 en NBC hint op Twitter dat het om een vertrouwde naam zou gaan, een tweede tweet hint dat het geen vrienden van Mercedes zijn.

Welke bekende naam is geen vriend van Mercedes? Ik zou het iig niet weten.  :-\

Haug, Brawn?

Kootje

Waren beide al genoemd. Die laatste notabene door mijzelf. ;)

Maikel0230

MP Motorsport word op Twitter genoemd maar dat staat in lijn met de commentaar van Will Buxton op Twitter want laten we eerlijk zijn als je geen lagere klassen volgt dan kent niemand MP Motorsport.

Lijkt me een wild gerucht.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Ik denk ook niet dat MP Motorsport daaraan moet beginnen. Laten die eerst maar topteam worden in die lagere klassen alvorens zo'n stap te maken.

Perton

Als MP de F1 instapt, is dat een compleet lachertje. Ze doen het aardig in de lagere klassen, en matig tot slecht in de GP2. Niet doen. Pas als ze een status als ART, Fortec of Manor hebben, moeten ze hieraan gaan denken. En dat laatste team heeft al bewezen hoe moeilijk het is om als succesvol autosportteam de Formule 1 in te stappen.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 28 juni 2014 - 18:54:58
CitaatOp dit moment is de identiteit van de koper nog niet bekend maar het zou in ieder geval niet gelinkt zijn aan de nieuwe F1 projecten uit de Verenigde Staten en Roemenië, toch zou het niet om een wildvreemde gaan.

Haas zal het dus niet worden lijkt me zo.  ;)


CitaatWill Buxton, commentator voor Sky Sports F1 en NBC hint op Twitter dat het om een vertrouwde naam zou gaan, een tweede tweet hint dat het geen vrienden van Mercedes zijn.

Welke bekende naam is geen vriend van Mercedes? Ik zou het iig niet weten.  :-\


BMW is geen vriend van Mercedes... ;D ..Zou het?

Maikel0230

BMW denk ik niet, die zijn in 2009 met de staart tussen de benen gaan lopen om zich op de DTM te gaan richten.

Het zou wat belachelijk zijn om nu terug te keren nadat je eerder al de sport de rug toekeerde. Als het BMW was geweest hadden ze Sauber wel weer opgekocht denk ik.

Toch niet dat armzalige Britse teampje

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Gerard


Jehoentelaar

Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 30 juni 2014 - 18:43:11
Citaat van: Jehoentelaar op 30 juni 2014 - 14:38:33
Die is toch juist weer gelinkt aan dat Roemeense verhaal?


Kolles kan idd...maar ik zou dan niet weten c.q. begrijpen waar hij geen vriend is van Mercedes? BTW, hetis niet nader bepaald dat dat Roemeens team daadwerkelijk zal opereren vanuit Roemenië of Duitsland waar Kolles ook een fabriek heeft. ;)

Lees het artikel in de laatste Formule 1.nl maar eens over Toto Wolff, weet je meteen waarom die geen vriend zou zijn van Mercedes en co!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25