Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Maikel0230

Vervolg van het gesprek over Vettel en McLaren in silly season

Vettel zou wel eens een 'perfect fit' kunnen zijn voor McLaren, hij is net zo steriel en profesioneel als dat team en hij heeft de titels om meteen het kopmanschap op te eisen.

Ik bedoel daarmee niet natuurlijk dat de andere coureurs niet profesioneel zijn, Vettel gaat gewoon in dat respect tot het gaatje, ik herinner me daarbij 2011, het jaar dat we van Bridgestone naar Pirelli banden gingen, van alle coureurs van dat jaar was er maar eentje die zich de moeite deed om voor het seizoen al eens een bezoekje te brengen aan de fabriek van Pirelli in Italië en zo wat info in te winnen.

Maar of Vettel wel wil verhuizen, dat is nog maar de vraag, zoals we al eerder dit silly season gehoord hebben zijn ze blijkbaar bij McLaren bereid te wachten totdat het contract van Vettel bij Red Bull afloopt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik vraag me af of Vettel wel een perfect fit is voor McLaren. Als het namelijk waar is dat hij problemen heeft zich op te laden om plek vier of vijf dan is McLaren misschien wel helemaal niet zo'n perfect fit.

Vettel lijkt mij veel meer een rijder voor Mercedes. Degelijk. Geen malle fratsen. Veel concentratie. Enigszins saai soms ook. Veel meer een Mercedes-rijder dan de glamoureuze Hamilton in mijn ogen.

Perton

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2014 - 22:09:37
Maar wil Mclaren van de tweede rijder van Red Bull hun nieuwe kopman maken? Ik bedoel, ze wilden vorig jaar Webber toch ook niet ineens? ;D

Welke kopman? Magnussen maakt Vettel gewoon tot zijn bitch, want Vettel kan niet omgaan met jonge talenten die hem verslaan.

Arthur

Citaat van: Perton op 01 oktober 2014 - 23:26:53
Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2014 - 22:09:37
Maar wil Mclaren van de tweede rijder van Red Bull hun nieuwe kopman maken? Ik bedoel, ze wilden vorig jaar Webber toch ook niet ineens? ;D

Welke kopman? Magnussen maakt Vettel gewoon tot zijn bitch, want Vettel kan niet omgaan met jonge talenten die hem verslaan.

Eerst maar eens zien wie er rijden in 2015 bij McLaren.... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

De kans is nog altijd levensgroot dat dat Button en Magnussen zullen zijn.

Figge

Maar én Vettel én Alonso bij McLaren zou ook leuk zijn. Voor McLaren en Honda geldt dan dat ze niet bij de concurrentie rijden, waarmee zij zichzelf sterker maken en hen zwakker :P

Figge

Citaat van: Jeroen op 01 oktober 2014 - 18:36:18
Dat is dus wat ik bedoel: Mocht Marchionne het gezegd hebben (dan is het dus een quote) en ook zo bedoelt als hierboven wordt beweerd, dan was het allang overgenomen. Dat zegt mij dat Marchionne het dus nooit gezegd heeft. Volgens mij zeggen we dus hetzelfde ;)

Ik vermoed dat is juist en tevens correct is ;)

FolkertE

Citaat van: Figge op 02 oktober 2014 - 08:57:03
Maar én Vettel én Alonso bij McLaren zou ook leuk zijn. Voor McLaren en Honda geldt dan dat ze niet bij de concurrentie rijden, waarmee zij zichzelf sterker maken en hen zwakker :P
Zou een eind kunnen maken aan de eindeloze speculaties welke coureur nou het beste is ;D
Verslaat Alonso Vettel, Is Hamilton de allerbeste van zijn generatie en dit moment, Verslaat Vettel Alonso met 1 punt of meer, is Vettel de beste van zijn generatie en van dit moment. ;D

Maar ik zou dat wel een leuke combi vinden. Alonso en Hamilton waren allebei emotionele rijders en dat ging gewoon niet heel goed samen. Vettel is meer beheerst en berekend. Alonso is een Spanjaard en die staan bekend om hun temperament.


Franky R.

Citaat van: Figge op 02 oktober 2014 - 15:16:33
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/316928/alonso-hesitant-over-formula-1-future/

Zeg het maar. Wat maken we hiervan?


Hetzelfde als Marchionne eerder, die ook zei dat de samenstelling voor 2015 nog werd bekeken. Allemaal politiek, Figge.

Figge

Citaat van: Franky R. op 02 oktober 2014 - 15:32:45
Citaat van: Figge op 02 oktober 2014 - 15:16:33
http://www.gpupdate.net/en/f1-news/316928/alonso-hesitant-over-formula-1-future/

Zeg het maar. Wat maken we hiervan?


Hetzelfde als Marchionne eerder, die ook zei dat de samenstelling voor 2015 nog werd bekeken. Allemaal politiek, Figge.

Indeed. Allemaal politiek. Maar nu gequoteerd uit de mond van Alonso zelf. Eerst zei hij nog wel eens dat ie een contract had voor 2015 en dat hij zn werk bij het team wilde afmaken. De geruchten houden aan en nu is "hij" wel heel politiek correct in zijn antwoord. Ik wil het team op de baan helpen.
Ik zeg, Alonso, is met zijn hoofd bij het onderhandelen met een ander.

Perton

Het antwoord begint wel te veranderen, ja.

Tuesday

die rijdt volgend jaar niet meer voor Ferrari

Maikel0230

Tja, de toon ligt niet goed nee :-\

Daar gaat de droom van een Ferrari titel :'(

Ik kijk persoonlijk niet uit naar Vettel bij Ferrari, ik hou van de rode bolides maar indien hij echt komt zal ik mij meer neutraler opstellen tegenover de jongens van Maranello. Sterker zelfs, ik zie liever Alonso kampioen worden met een Mclaren dan Vettel met een Ferrari en dat is voor een Ferrari man geen evidente uitspraak.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Tuesday

tja, ik heb niet echt een favoriet team, maar door Schumacher heb ik toch wel meer met Ferrari dan andere teams. Dus ik zou het niet erg vinden als Vettel daar gaat rijden. Maar wat mij betreft mag ie nog ff een jaartje wachten. Maar ja, Ferrari zal een (eventueel) vertrek van Alonso toch op moeten vangen. Wie zou jij wel graag bij Ferrari zien dan?