Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Kootje

Dat denk ik niet. Hij heeft zelf al aangegeven er na 2015 waarschijnlijk mee te stoppen, niet toevallig het jaar waarop z'n contract afloopt.

Edwin90

Ik denk dat Kimi er goed aan doet om na volgend jaar te stoppen. Hij heeft teveel gepresteerd om weg te kwijnen in het middenveld. Voor zover hij dat nu al niet doet.  :(

Kootje

#527
Alles zal afhangen van volgend seizoen en de aanbiedingen die hij dan krijgt, maar getuige zijn uitspraak waarschijnlijk te stoppen zal hij niet met minder dan 'n topteam genoegen nemen.

Maar ja ... je weet 't niet hè? ik verwacht het niet, maar hij zal iig niet de eerste coureur zijn die te lang blijft zitten. Noem ze maar op: Hill, Barrichello, Trulli, Fisico, etc. etc. Die kozen er wel voor om in de grauwe middenmoot en zelfs de achterhoede rond te gaan rijden terwijl ze ooit bij de (sub)top hoorden.


FolkertE

Citaat van: Breaktest op 23 augustus 2014 - 15:21:20
Lotus: zwart gat met een gouden randje
http://www.f1today.net/nl/nieuws/lotus-boekt-recordverlies-van-1079-miljoen-dollar
Ik dacht heel even dat het ging om 1 miljard. Maar het was slechts een fout in de kop van het artikel.

Perton

Ik vind dat eigenlijk niet eens zo schokkend. We weten dat het budget dit jaar flink omlaag is gegaan en dat er veel financiële problemen waren in de afgelopen jaren.

107 miljoen is dan wel wat meer dan wat ik had gedacht, maar ik had al wel gedacht dat het enkele tientallen miljoenen zou zijn.

Waarmee ik uiteraard niet de situatie van Lotus wil goedpraten of iets dergelijks, ik vind de cijfers alleen niet wereldschokkend.

Kootje

Was vorig jaar toch al bekend dat ze 100 mln in de min stonden?

Arthur

Citaat van: Wings op 23 augustus 2014 - 10:46:56
Citaat van: Kootje op 23 augustus 2014 - 10:39:33
Ook zonder z'n pech valt hij idd wat tegen, maar ik schrijf hem nog niet af. Wel voor dit jaar, maar voor komend seizoen verwacht ik wel wat meer van 'm. Daarmee wil ik niet zeggen dat hij de juiste man is voor McLaren, want dat denk ik niet.

Afschrijven vind ik ook een uiterste. Maar zou Kimi zin hebben om hierna nog in het middenveld te harken bij (ik noem maar wat) Force India?

Het antwoord op die vraag is glashelder: NEEN!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings


Perton

http://adamcooperf1.com/2014/08/23/merhi-and-sainz-jr-lined-up-for-caterham-race-seat/

Volgens Adam Cooper gaan we Merhi en Sainz allebei nog in de Caterham zien dit jaar.

Jehoentelaar

Taferelen uit de jaren negentig daarzo.

Maikel0230

Dit draagt vooral de typische handtekening van Colin Kolles.

Hij gaat denk ik proberen om het zitje race per race aan de hoogste bieder te verkopen zodat hij aan het einde van het seizoen meer heeft binnengehaald dan dat beetje wat hij van Koba zou krijgen, althans dat hoopt hij en ik vermoedt dat dit nog gaat lukken ook, aangezien het in de lagere categorieën (daar niet alleen natuurlijk) stikt van de pay drivers

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Dan vermoed ik dus dat er bij Red Bull en McLaren ook weinig zal veranderen.

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2014 - 22:04:41
Dan vermoed ik dus dat er bij Red Bull en McLaren ook weinig zal veranderen.

Nou ik lees al enkele dagen op Twitter dat rond dit weekend de deadline hing voor Alonso, hij kon kiezen tussen Ferrari en McLaren. Als back-up zou McLaren nu de jacht inzetten op Vettel en men zou een deal willen tegen Monza.

Maar de stof is te dun om het op dit moment al serieus te noemen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25