Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

NielsD

Lotterer is bevestigd en vervangt vooralsnog alleen de GP van België Kobayashi.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sphinx

Er wordt zaterdag flink wat regen voorspeld. Lotterer is naast een kennis van Kolles ook best wel ok als regenrijder, dus misschien hopen ze nu Q2 te halen zoals Giedo vorig jaar lukte. Heel apart trouwens, maar niemand minder dan Werner Heinz is de manager van Lotterer  :o
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Figge

Citaat van: Sphinx op 20 augustus 2014 - 13:41:51
Er wordt zaterdag flink wat regen voorspeld. Lotterer is naast een kennis van Kolles ook best wel ok als regenrijder, dus misschien hopen ze nu Q2 te halen zoals Giedo vorig jaar lukte. Heel apart trouwens, maar niemand minder dan Werner Heinz is de manager van Lotterer  :o

Was dat niet de meneer die ook Frijns begeleide en werd bedankt voor zijn diensten?

Figge

Citaat van: NielsD op 20 augustus 2014 - 13:30:52
Lotterer is bevestigd en vervangt vooralsnog alleen de GP van België Kobayashi.

Met als een van de argumenten dat ze de feedback van een ervaren coureur willen weten over een auto die vrijdag op heel veel fronten is geupdated. Het is ongelofelijk, hoe dit soort zaken gaan. Maar goed, ik gun hen best zijn kans.

Sphinx

Citaat van: Figge op 20 augustus 2014 - 13:48:09
Was dat niet de meneer die ook Frijns begeleide en werd bedankt voor zijn diensten?

Ja, "Die Ironie des Lebens' noemt een Duitse kennis het. Nu krijgt ie het ineens wél voor elkaar  ???
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Figge op 20 augustus 2014 - 13:50:02
Citaat van: NielsD op 20 augustus 2014 - 13:30:52
Lotterer is bevestigd en vervangt vooralsnog alleen de GP van België Kobayashi.

Met als een van de argumenten dat ze de feedback van een ervaren coureur willen weten over een auto die vrijdag op heel veel fronten is geupdated. Het is ongelofelijk, hoe dit soort zaken gaan. Maar goed, ik gun hen best zijn kans.
Als de auto niet vol updates zag, had ik het ergens nog wel een zinnig argument gevonden. Maar nu vind ik het een compleet bizar argument. Maar goed, Lotterer is een behoorlijk bewezen coureur en ik gun hem zijn kans.

Maikel0230

Ik snap dat het verhaaltje wel dat hij vrij veel ervaring heeft, buiten F1 zelf dan wel maar als je zo veel updates gaat introduceren dan wil je toch een coureur die kan vergelijken met de oude wagen, veel vergelijken zal Ericsson niet kunnen, die heeft zijn volledige aandacht nodig dat ding op de baan te houden...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 20 augustus 2014 - 13:41:51
Er wordt zaterdag flink wat regen voorspeld. Lotterer is naast een kennis van Kolles ook best wel ok als regenrijder, dus misschien hopen ze nu Q2 te halen zoals Giedo vorig jaar lukte. Heel apart trouwens, maar niemand minder dan Werner Heinz is de manager van Lotterer  :o
Halverwege het jaar bij een team instappen is bijna garantie voor mislukking, vraag maar aan Fisichella (Ferrari 2009) en Kovalainen (Lotus 2013). Ik acht de kans groot dat Lotterer 'gewoon' achter Ericsson kwalificeert. En dat zegt niks over de race-capaciteiten van Lotterer, hooguit iets over het aanpassingsvermogen.

Maikel0230

Ik moet nu echt aan deze film denken


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Sphinx op 20 augustus 2014 - 13:55:43
Citaat van: Figge op 20 augustus 2014 - 13:48:09
Was dat niet de meneer die ook Frijns begeleide en werd bedankt voor zijn diensten?

Ja, "Die Ironie des Lebens' noemt een Duitse kennis het. Nu krijgt ie het ineens wél voor elkaar  ???

Wellicht heeft Lotterer wel sponsoren? ???

Perton

Uit alle verhalen die ik tot nu toe ben tegengekomen blijkt dat hij geen geld meeneemt.

Maikel0230

Hij zou zelfs geen cent loon willen :P

Kamui krijgt wel loon dan?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Geen idee, misschien reiskostenvergoeding.

Sphinx

Als dat zo is dan kan ik me voorstellen dat ze het om zijn kennis van Spa, zijn regenrijcapaciteiten én zijn kennis van Hybride aandrijflijnen hebben gedaan en er geen biet om geven waar ie in het veld finisht. Ze liggen nu toch al laatste en kunnen helaas de grootste geldschieter niet uit de auto gooien, dus dan maar zo.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!