Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Maikel0230

Idd Franky

Maar stel dat het waar zou zijn - wat ik dus absoluut niet denk, dan nog is het een prikje voor Ferrari, hun budget van tegenwoordig is nog maar een peulschil van de Schumacher-hoogdagen dus ze kunnen zich Fernando heus wel veroorloven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Dimensie

Citaat van: Franky R. op 08 augustus 2014 - 19:11:14
Citaat van: Jozef op 08 augustus 2014 - 18:20:57
In dit topic werden een paar pagina's volgeluld over geruchten dat Hamilton 30 miljoen per jaar heeft gevraagd aan Mercedes. Eergisteren doken geruchten op dat Alonso 50 miljoen per jaar heeft gevraagd aan Ferrari. Waarom hebben we het hier nog niet over gehad? Dit is toch echt te gek voor woorden als het waar is? ;D


http://www.gppits.net/nieuws/alonso_ontkent_geruchten_mclaren-honda/


Omdat het geruchten zijn...Ik denk dat Alonso liever een winnende auto heeft dan 50 miljoen per jaar.
En ik denk dat Ferrari liever een winnende auto heeft dan Alonso, en 50 miljoen per jaar betalen  ;D

0634

En als ze Alonso dat niet betalen,  krijgen ze dan een winnende auto?  Volgens mij is Alonso de enige factor die ze van de grauwe middenmoot scheidt.

robbert

trouwens, hij ontkent ook alles over een overstap naar mclaren-honda.  ;D

Arthur

Mwoah, mij bekruipt steeds meer het gevoel dat wel heel erg [zoniet te veel] hoog opgegeven wordt over Alonso. De Alonso factor ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Geweldige carrière in Japan opgebouwd, maarja naar mijn idee is het niveau van de Super Formula niet al te hoog tegenwoordig. Maar het blijven natuurlijk krachtige auto's, dus ik denk niet dat ie bijzonder aan de Formule 1 hoeft te wennen. Ik zie het niet gebeuren, maar ik zou het eigenlijk best wel interessant vinden.

SDG

Blijft de vraag wat iemand met de reputatie van Lotterer, met drie overwinningen in Le Mans op zijn naam, kan gaan doen bij een Formule 1-team dat in normale omstandigheden veroordeeld is tot de laatste startrij en welke meerwaarde dat voor zijn carrière kan betekenen.

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 augustus 2014 - 22:52:24
Blijft de vraag wat iemand met de reputatie van Lotterer, met drie overwinningen in Le Mans op zijn naam, kan gaan doen bij een Formule 1-team dat in normale omstandigheden veroordeeld is tot de laatste startrij en welke meerwaarde dat voor zijn carrière kan betekenen.


Hetzelfde kunnen we ook van Kobayashi zeggen...die had een goed betaalde baan bij Ferrari, maar wilde per sé F1 rijden...Voor Lotterer zal hetzelfde gelden?


Jehoentelaar

Hij schijnt zelf altijd wel de droom te hebben gehad om in de Formule 1 te rijden.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 18 augustus 2014 - 23:24:33
Hij schijnt zelf altijd wel de droom te hebben gehad om in de Formule 1 te rijden.


Welke coureur niet?  :P
;)

Jehoentelaar

Leuk, maar het verklaart wel waarom hij het zou doen, mocht het waar zijn. Hij heeft op andere fronten al de nodige prijzen bij elkaar gereden en is een erkende topcoureur. Niet dat dat enige garanties geeft, maar dat geeft een Caterham überhaupt niet.

Maikel0230

Lees net dat Lotterer vandaag al in de Caterham simulator zou hebben gezeten.

Nou ja, als de simulator dezelfde kwaliteit heeft als de wagens dan heb je er nog niet veel aan...

Lees ook dat hij geen geld zou meebrengt maar daar tegenover geen loon eist en dus volledig gratis rijdt voor het team.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Als dat allemaal waar is hadden ze Frijns beter in de auto kunnen zetten...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Ja mits Frijns ook geen salaris wilde he. ;)