Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Figge

Hoeveel neemt Chilton mee dan. Ik zou gewoon Bianchi laten gaan.

Maikel0230

#46
Moeilijk keuze denk ik. Bianchi wordt bij Marussia geplaatst door Ferrari dus die zullen ook wel een bedrag betalen en misschien krijgt Marussia daardoor ook wat korting op de PU.

Waren er begin dit jaar geen geruchten dat Chilton zijn fundering was geslonken doordat zijn vader niet langer werkte bij een van zijn sponsoren?


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Volgens mij was dat uiteindelijk een verhaal dat een beetje een eigen leven is gaan leiden, omdat Aon (dat bedrijf) ook al was gestopt met haar WTCC-team. Maar volgens mij is het onwaar, omdat Chilton op een andere manier gesponsord wordt: veel vriendjes van papa betalen een relatief klein bedrag (wat alsnog een heel mooi bedrag zal zijn), wat bij elkaar een prima budget oplevert. Als er dus een sponsor wegvalt, is dat niet zo'n ramp. Vandaar dat Chilton (Tom, that is) met een rits verschillende sponsoren op zijn auto rijdt dit jaar en Max zich ook nooit zorgen heeft gemaakt over zijn stoeltje.

Hoeveel zijn budget is, weet ik verder niet.

Perton

Nou, nieuwe coureur voor Lotus in 2015?

http://www.ultimasnoticias.com.ve/noticias/deportes/otros-deportes/ni-un-dolar-mas-para-motores-anuncia-ministro-alva.aspx

Nieuwe sportminister van Venezuela wil geen dollar meer uitgeven aan autosport

Enzo

#49
Citaat van: Perton op 20 mei 2014 - 11:40:20
Nou, nieuwe coureur voor Lotus in 2015?

http://www.ultimasnoticias.com.ve/noticias/deportes/otros-deportes/ni-un-dolar-mas-para-motores-anuncia-ministro-alva.aspx

Nieuwe sportminister van Venezuela wil geen dollar meer uitgeven aan autosport

Kan geen Spaans, althans niet fatsoenlijk.... ;D
Is het de tegenvallende prestaties of gewoon een geld ding?

*Never mind, heb een vertaling gevonden. http://www.racexpress.nl/index.php?nav=Artikel&nid=58728

Maikel0230

Zou het niet jammer vinden maar ik hoop dat het niet de doodsteek zou betekenen voor de financiƫn van Lotus.

En dan is het nog maar de vraag of PDVSA al de volledige 30 miljoen heeft overgedragen voor 2014.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

We konden erop wachten...vorig jaar ontsprong Pastor nog de dans, maar dit keer niet meer. En ik geef die minister 100% gelijk. Er is onrust in dat land en dat is het betalen voor een F1-stoeltje niet bepaald een topprioriteit, IMHO...

gloudiesaurus

Citaat van: Franky R. op 20 mei 2014 - 15:37:45
We konden erop wachten...vorig jaar ontsprong Pastor nog de dans, maar dit keer niet meer. En ik geef die minister 100% gelijk. Er is onrust in dat land en dat is het betalen voor een F1-stoeltje niet bepaald een topprioriteit, IMHO...

Eerst zien dan geloven, dit is al eerder geroepen in Venezuela en vervolgens weer terug gedraaid.
Maar mocht de geldkraan dicht gaan dan is het ook exit Maldonado. Dat zal dan pas volgend jaar zijn verwacht ik, want naar het schijnt is voor dit jaar alles al betaald.
Overigens mag Maldonado van mij wel verdwijnen, hopelijk brengt dit Lotus dan niet meteen in de problemen  >:(
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

KVDracer

Mss een mogelijkheid voor Charles Pic indien Maldonado zijn sponsortje niet meer betaald.

SDG

Citaat van: Enzo op 20 mei 2014 - 11:47:36
Kan geen Spaans, althans niet fatsoenlijk.... ;D

Komaan zeg...  ;)


;D

FolkertE

Citaat van: SDG op 20 mei 2014 - 21:47:54
Citaat van: Enzo op 20 mei 2014 - 11:47:36
Kan geen Spaans, althans niet fatsoenlijk.... ;D

Komaan zeg...  ;)


;D
Gewoon overal  een O of Di achter plakken en je bent prima te verstaan ;D

haha


robbert

ben ook benieuwd wat daar van waar is, hetgeen gezegd word tussen alonso en mclaren

Wings

Wat wordt er gezegd? Ik kan mij niet voorstellen dat Alonso nu nog naar McLaren verkast nu Ron Dennis terug is en het ook niet lekker loopt. Of Alonso zou moeten gokken dat Honda op korte termijn goede zaken verricht en Mercedes kan beconcurreren.

FolkertE

Citaat van: Wings op 25 mei 2014 - 10:30:27
Wat wordt er gezegd? Ik kan mij niet voorstellen dat Alonso nu nog naar McLaren verkast nu Ron Dennis terug is en het ook niet lekker loopt. Of Alonso zou moeten gokken dat Honda op korte termijn goede zaken verricht en Mercedes kan beconcurreren.
Ik weet het niet, waarom niet? Ik las tijd terug ergens dat de lucht tussen Dennis en Alonso ook weer geklaard was en dat Dennis open stond voor terug keer van Alonso.
Overigens vond ik die hele rel fors overdreven door de Media en deden er alle wilde geruchten de ronde dat Dennis Alonso alleen had aan getrokken naar Mclaren om hem expres tegen te werken. Dit om Hamilton nog beter te laten lijken.
Hamilton versloeg Alonso gewoon op een eerlijke manier en werden de strubbelingen tussen de 2(of 3 als je Ron Dennis mee rekent.) enorm uitvergroot door de media.
Niet dat er niks was, maar de Media deed moeilijker dan de coureurs zelf imo.