Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Perton

Het is ook onzin, want die contractbesprekingen met Hamilton gaan over 2016 en verder, voor 2015 heeft ie gewoon nog een contract. Dát is ook een van de redenen dat ze nog best tot na het seizoen kunnen wachten met onderhandelen. In het geval van Rosberg liep zijn contract geloof ik wel dit jaar af, dus in zijn geval was het ook gewoon veel logischer om er tijdens het seizoen werk te maken.

@Figge, over Button en andere klassen zijn wel degelijk geruchten. Hij wordt veelvuldig in verband gebracht met Porsche in het WEC, en ik heb zelf ook al wel wat wilde verhalen over Toyota gehoord. Daar komt namelijk zeer waarschijnlijk een plekje vrij in de auto die dit jaar kampioen is geworden.

Figge

Citaat van: Perton op 19 november 2014 - 12:09:45
Het is ook onzin, want die contractbesprekingen met Hamilton gaan over 2016 en verder, voor 2015 heeft ie gewoon nog een contract. Dát is ook een van de redenen dat ze nog best tot na het seizoen kunnen wachten met onderhandelen. In het geval van Rosberg liep zijn contract geloof ik wel dit jaar af, dus in zijn geval was het ook gewoon veel logischer om er tijdens het seizoen werk te maken.

@Figge, over Button en andere klassen zijn wel degelijk geruchten. Hij wordt veelvuldig in verband gebracht met Porsche in het WEC, en ik heb zelf ook al wel wat wilde verhalen over Toyota gehoord. Daar komt namelijk zeer waarschijnlijk een plekje vrij in de auto die dit jaar kampioen is geworden.

Oh ik dacht dat Porsche vorige week niet zei dat er überhaupt geen contact met Button is geweest. Het Toyota gerucht kende ik nog niet.

Perton

Ja, dat heeft Porsche gezegd, maar jij zei dat er geen geruchten waren, en die waren er dus wel. Of ze nou ontkracht zijn of niet verder.

Perton

Nou, Grosjean eindelijk ook door Lotus bevestigd, hopelijk komt Pérez zijn bevestiging dan ook snel.

Jehoentelaar

Mooi afscheid of geen mooi afscheid, als McLaren nu na Pérez ook Magnussen na een jaar zou laten vallen heb ik het met dat team ook wel weer gezien qua geloofwaardigheid.

BMW.WilliamsF1

Er gaan weer berichten rond dat Barrichello bij Caterham een race gaat rijden, omdat ie eigenlijk nooit zijn carriere goed af heeft kunnen sluiten. Vraag me af of een race achteraan rijden een goede afsluiting is :P

Pancake Shield

Als je een race wilt rijden om je afscheid te vieren 3 jaar nadat je je laatste race gereden hebt, dan ben je toch echt verkeerd bezig. Dat zou ook best afbreuk doen aan de persoon Barrichello eigenlijk. Geef dan gewoon de kans aan een Mehri of aan een andere jongere rijder.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Sabai

Citaat van: Perton op 19 november 2014 - 13:12:54
Nou, Grosjean eindelijk ook door Lotus bevestigd, hopelijk komt Pérez zijn bevestiging dan ook snel.

Perez is pas geleden toch al bevestigd?  Of bedoel je Mallenado? Die is trouwens ook al bevestigd.

FolkertE

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 19 november 2014 - 16:44:26
Er gaan weer berichten rond dat Barrichello bij Caterham een race gaat rijden, omdat ie eigenlijk nooit zijn carriere goed af heeft kunnen sluiten. Vraag me af of een race achteraan rijden een goede afsluiting is :P
Dat denk ik toch wel, hij sluit het zijn carriere en het veld af. Nou beter kan toch niet?  ;D


Jehoentelaar

Eigenlijk was het de tweede, dit is de eerste (en natuurlijk het belangrijkste nieuws): http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/319237/ferrari-bevestigt-vertrek-fernando-alonso/

Figge

Hahahaha

Eindelijk officieel.
Nu nog even wachten op McLaren.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

En dus Button of Magnussen of iemand anders..... ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

robbert

ja, nu is het niet moeilijk. Alonso gaat naar mclaren, blijf het raar vinden waarom ze zo lang wachten om iets officieels te maken, terwijl iedereen het toch weet