Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 13 november 2014 - 18:06:37
Ik zei ook niet dat ze gelijkwaardig waren.
Excuus, dacht dat jij het was die dat zei.

Breaktest

Gary Paffett aan de kant gezet bij McLaren. Ik vraag me af of dat geen omzichtige beweging is om een uitweg voor de kwestie Button te vinden. Magnussen nog een jaartje aan de kant met heel veel vrijdagtesten, en Button kan beginnen aan zijn afscheidstoernee.

Maikel0230

Ik denk dat Paffet vooral vertrekt omdat hij onder contract staat bij Mercedes in de DTM, hij is eigenlijk altijd gestald geweest bij McLaren door Mercedes maar aangezien die naar Honda gaan volgend jaar is er geen reden meer om hem daar te laten rijden.

Voor te testen hebben ze bij McLaren nog Oliver Turvey, degene die ook vorige week met de McLaren-Honda de baan op ging.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Figge

Citaat van: Breaktest op 18 november 2014 - 09:44:10
Gary Paffett aan de kant gezet bij McLaren. Ik vraag me af of dat geen omzichtige beweging is om een uitweg voor de kwestie Button te vinden. Magnussen nog een jaartje aan de kant met heel veel vrijdagtesten, en Button kan beginnen aan zijn afscheidstoernee.

Tsja dat zou ik als Magnussen ook niet accepteren eigenlijk. Stal mij dan maar ergens anders op zn minst. Maar goed de stoeltjes zijn wel vol ongeveer. Jammer voor Button maar zijn tijd is geweest dan vrees ik. Of die van magnussen.

FolkertE

Ik heb het tot nu toe nog maar op 1 site gezien, maar Saintz jr. zou overwogen worden om volgend jaar naast Alonso te gaan rijden.

Maikel0230

Citaat van: FolkertE op 18 november 2014 - 10:48:22
Ik heb het tot nu toe nog maar op 1 site gezien, maar Saintz jr. zou overwogen worden om volgend jaar naast Alonso te gaan rijden.

Dat gerucht deed inderdaad enkele dagen gelden de ronde + een miljoenen deal met movistar.

Alleen heeft McLaren het gerucht al afgedaan als zijnde reinste onzin.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Figge

Citaat van: Maikel0230 op 18 november 2014 - 10:54:18
Citaat van: FolkertE op 18 november 2014 - 10:48:22
Ik heb het tot nu toe nog maar op 1 site gezien, maar Saintz jr. zou overwogen worden om volgend jaar naast Alonso te gaan rijden.

Dat gerucht deed inderdaad enkele dagen gelden de ronde + een miljoenen deal met movistar.

Alleen heeft McLaren het gerucht al afgedaan als zijnde reinste onzin.

Hoezo. McLaren heeft ook gewoon geld nodig hoor. Ik denk dat het eigen vermogen van het team flink geslonken is na dit seizoen.
De kosten zijn hoger dan ooit en ik heb nog steeds geen nieuwe sponsor gezien.

FolkertE

Citaat van: Maikel0230 op 18 november 2014 - 10:54:18
Citaat van: FolkertE op 18 november 2014 - 10:48:22
Ik heb het tot nu toe nog maar op 1 site gezien, maar Saintz jr. zou overwogen worden om volgend jaar naast Alonso te gaan rijden.

Dat gerucht deed inderdaad enkele dagen gelden de ronde + een miljoenen deal met movistar.

Alleen heeft McLaren het gerucht al afgedaan als zijnde reinste onzin.
Ja ik heb het ook gelezen dat Mclaren het heeft ontkend. Gelukkig maar, anders zou het helemaal waardeloos zijn. Button of Magnussen is nog te begrijpen, maar Saintz? Veel minder. Want met Alonso komt Santander gewoon weer terug bij Mclaren.

Matthijs

Waarom zou Movistar graag Sainz stallen bij McLaren? Omdat het een Spanjaard is? Dan is Alonso als coureur van McLaren toch veel beter?

Figge

Citaat van: Matthijs op 18 november 2014 - 11:10:33
Waarom zou Movistar graag Sainz stallen bij McLaren? Omdat het een Spanjaard is? Dan is Alonso als coureur van McLaren toch veel beter?

Nee niet omdat het een Spanjaard is, maar omdat het team mogelijk komend jaar, zeker met Alonso in beeld, veel in beeld zal rijden. En als het team veel in beeld komt en ze kunnen een jaartje titelsponsor zijn van een team met de status als McLaren, dan kan dat nu relatief voordelig denk. Dat is de reden.
En ja niet ieder Spaans bedrijf hoeft zich aan dezelfde rijder te verbinden natuurlijk. Ik denk dat Movistar al langer aan familie verbonden is en dat dit daarom zo blijft totdat Sainz Jr. zn carriere op een dood spoor beland.

Perton

Citaat van: Figge op 18 november 2014 - 10:38:07
Tsja dat zou ik als Magnussen ook niet accepteren eigenlijk. Stal mij dan maar ergens anders op zn minst. Maar goed de stoeltjes zijn wel vol ongeveer. Jammer voor Button maar zijn tijd is geweest dan vrees ik. Of die van magnussen.
Waarom zou je dat niet accepteren als Magnussen? Het heeft voor Massa en Alonso nou ook niet zo verkeerd uitgepakt. Als Magnussen echt zo goed is, dan krijgt ie dat vertrouwen wel. Als ie niet zo goed is, dan is het ook geen gemiste kans. En die houding heeft ie zelf ook wel een paar keer door laten schemeren in interviews.

Figge

Citaat van: Perton op 18 november 2014 - 14:02:14
Citaat van: Figge op 18 november 2014 - 10:38:07
Tsja dat zou ik als Magnussen ook niet accepteren eigenlijk. Stal mij dan maar ergens anders op zn minst. Maar goed de stoeltjes zijn wel vol ongeveer. Jammer voor Button maar zijn tijd is geweest dan vrees ik. Of die van magnussen.
Waarom zou je dat niet accepteren als Magnussen? Het heeft voor Massa en Alonso nou ook niet zo verkeerd uitgepakt. Als Magnussen echt zo goed is, dan krijgt ie dat vertrouwen wel. Als ie niet zo goed is, dan is het ook geen gemiste kans. En die houding heeft ie zelf ook wel een paar keer door laten schemeren in interviews.

Massa en Alonso leefden op dat moment in hun carrieres in een andere F1. Toen mocht testen nog. Voor Magnussen geldt, uit het oog uit het hart vrees ik. Voor hem zetten ze rustig een nieuw opkomend neer. Zo werkt het tegenwoordig vrees ik wel een beetje.

Perton

Vandaar ook mijn zinnetje: "Als hij echt zo goed is, krijgt hij dat vertrouwen wel." Als hij niet zo goed is, keert ie in 2016 sowieso niet terug in een racestoeltje bij McLaren, of die volgend jaar nou testcoureur is of een jaar bij een ander team heeft mogen ploeteren.

Maikel0230

Pas na 1 december zal McLaren haar line-up bekend maken

Citaat van: McLarenGuys, we know you're awaiting news on our driver line-up. We'll announce after Dec 1 – you'll hear it here first. All eyes now on Abu Dhabi.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Alsof het zo moeilijk is om te kiezen... of je kiest voor de jeugd, of je kiest voor ervaring en punten. Dat is de keuze. Als je er dan na een jaar nog niet uit bent.