Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: FolkertE op 06 november 2014 - 20:38:37
Oh, nu kunnen eindelijk de 2zitters echt gebruikt worden, Giedo en Sutil tegen Ericcson en Nasr.


Dan mag er 1 sturen en de ander gas geven en remmen.

FolkertE

Citaat van: Sabai op 06 november 2014 - 20:42:50
Citaat van: FolkertE op 06 november 2014 - 20:38:37
Oh, nu kunnen eindelijk de 2zitters echt gebruikt worden, Giedo en Sutil tegen Ericcson en Nasr.


Dan mag er 1 sturen en de ander gas geven en remmen.
;D. Dat zou pas echt teamwerk zijn.

0634

Maar goede teambaas verder, die Monisha. Echt top.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 november 2014 - 21:20:15
Maar goede teambaas verder, die Monisha. Echt top.

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze een soort stroman is.

0634

Citaat van: Maikel0230 op 06 november 2014 - 21:26:28


En dan zeuren dat ze niet genoeg geld krijgen en over de kop dreigen te gaan. Want aan het gedegen beleid zal het niet voeren.

Perton

Lotus, Caterham en Sauber lijken inderdaad allemaal wanbeleid gehad te hebben. Denk dat het bij Marussia meer een geval is dat de eigenaar ermee op is gehouden, en wat Force India te klagen heeft weet ik niet. Misschien wel gebrek aan sponsoren, dat zou ik dan geen wanbeleid noemen. Maar dan alsnog 3 vd 5 teams in financiële problemen zijn het resultaat van wanbeleid. Da's veel.

Dan kan je je ook vragen of ze wel wanbeleid 'moeten' voeren om überhaupt bij te blijven, maar da's een andere discussie natuurlijk.

Perton

Citaat van: Sabai op 06 november 2014 - 21:30:15
Citaat van: Jeroen op 06 november 2014 - 21:20:15
Maar goede teambaas verder, die Monisha. Echt top.

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze een soort stroman is.
Van wie dan? Nieuwe eigenaren zijn er niet, anders was dat gedoe met die Russen sowieso nooit aan de orde geweest en voor de rest is het te kort geleden dat Peter Sauber er zelf mee stopte om daar nog een stap tussen te verwachten. Dus ik denk het niet dat ze een stroman is, ik denk dat ze gewoon incapabel is. Of niet goed genoeg. Kies de term maar, voor er weer zo'n discussie als over Rosberg ontstaat ;)

0634

Citaat van: Perton op 06 november 2014 - 21:50:58
Lotus, Caterham en Sauber lijken inderdaad allemaal wanbeleid gehad te hebben. Denk dat het bij Marussia meer een geval is dat de eigenaar ermee op is gehouden, en wat Force India te klagen heeft weet ik niet. Misschien wel gebrek aan sponsoren, dat zou ik dan geen wanbeleid noemen. Maar dan alsnog 3 vd 5 teams in financiële problemen zijn het resultaat van wanbeleid. Da's veel.

Dan kan je je ook vragen of ze wel wanbeleid 'moeten' voeren om überhaupt bij te blijven, maar da's een andere discussie natuurlijk.

Het was ook zeker niet mijn bedoeling een goedkoop punt te maken, maar dit kan in potentie het team misschien wel miljoenen gaan kosten aan proceskosten en afkoopsommen. Het is een typerend voorbeeld en juist in een tijd waarin de kleinere F1-team schreeuwen om geld.

0634

Citaat van: Perton op 06 november 2014 - 21:52:27
Citaat van: Sabai op 06 november 2014 - 21:30:15
Citaat van: Jeroen op 06 november 2014 - 21:20:15
Maar goede teambaas verder, die Monisha. Echt top.

Ik heb bij haar altijd het gevoel dat ze een soort stroman is.
Van wie dan? Nieuwe eigenaren zijn er niet, anders was dat gedoe met die Russen sowieso nooit aan de orde geweest en voor de rest is het te kort geleden dat Peter Sauber er zelf mee stopte om daar nog een stap tussen te verwachten. Dus ik denk het niet dat ze een stroman is, ik denk dat ze gewoon incapabel is. Of niet goed genoeg. Kies de term maar, voor er weer zo'n discussie als over Rosberg ontstaat ;)

Misschien is het woord dat je zoekt: waardeloos? ;)

Perton

Citaat van: Jeroen op 06 november 2014 - 22:11:48
Citaat van: Perton op 06 november 2014 - 21:50:58
Lotus, Caterham en Sauber lijken inderdaad allemaal wanbeleid gehad te hebben. Denk dat het bij Marussia meer een geval is dat de eigenaar ermee op is gehouden, en wat Force India te klagen heeft weet ik niet. Misschien wel gebrek aan sponsoren, dat zou ik dan geen wanbeleid noemen. Maar dan alsnog 3 vd 5 teams in financiële problemen zijn het resultaat van wanbeleid. Da's veel.

Dan kan je je ook vragen of ze wel wanbeleid 'moeten' voeren om überhaupt bij te blijven, maar da's een andere discussie natuurlijk.

Het was ook zeker niet mijn bedoeling een goedkoop punt te maken, maar dit kan in potentie het team misschien wel miljoenen gaan kosten aan proceskosten en afkoopsommen. Het is een typerend voorbeeld en juist in een tijd waarin de kleinere F1-team schreeuwen om geld.
Ik zag het niet als goedkoop punt, ik ben het namelijk met je eens. Op het Autosport forum werd een lijstje van alle coureurs die sinds januari 2013 op een of andere wijze bij Sauber betrokken zijn geweest, en dat was al een lijst van tien coureurs ofzo. En daar misten nog twee namen in ofzo.

En waarschijnlijk is Kaltenborn wel waardeloos ja :P

0634

Overigens doet silly season zijn naam meer dan ooit eer aan dit jaar ;).

FolkertE

Dus zo wardeloos is die Monisha nog niet eens. ;D

Franky R.

CitaatEn was Mrx (ik ben de echte naam vergeten.) ooit ook niet 3 weken voor het seizoen vervangen omdat zijn sponsoren toch niet betaald hadden?


Razia...Luiz Razia. Had niet eens sponsors naar bleek.
http://www.gppits.net/nieuws/bianchi_bevestigd_door_marussia/

Pancake Shield

Nou, dit zal dan wel het einde van Sauber inluiden ook. Dit wordt een juridische nachtmerrie en sponsors zullen er niet mee weglopen...
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock