Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: Kootje op 25 oktober 2014 - 09:59:15
Och .... voor het winnen van LeMans hadden ze ook maar 'n kaartje nodig. Nu weet ik wel dat dat  "another cook" is, zoals Lowietje zou zeggen, maar het geeft wel aan dat ze daar echt wel weten hoe ze 'n raceauto moeten bouwen.

Daarnaast hebben ze het budget zeker, misschien wel meer dan Ferrari.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Precies. Net als Toyota. Net als BAR.

Broodje aap. Echt.

Kootje

Kan, maar toch zijn er meerdere, doorgaans goed geïnformeerde en betrouwbare sites die hier melding van maken. Dus wie weet?

https://news.google.com/news?ncl=dz-ikXYAz6wkADMiTcNVC8m3ZB2VM&q=audi+le+mans&lr=Dutch&hl=en&sa=X&ei=cF1LVLiSK4K3OOKkgPgG&ved=0CDEQqgIwAw

Wings

Citaat van: Jeroen op 25 oktober 2014 - 09:45:13
Dat lijkt me idd veel makkelijker dan McLaren kampioen maken. Daar heeft Alonso nog alle tijd voor.

Not gonna happen. Niet meer dan onzinnige speculatie.

Ook onlogisch om Alonso, die vertrekt bij Ferrari omdat hij een winnende auto wilt, gezien zijn leeftijd (althans, zo heb ik het begrepen), over 2 jaren op z'n 35ste bij een nieuw team instapt.

Kootje

Ja ... maar dat zijn de woorden van Montezemelo, niet van Alonso zelf. Althans ... Alonso heeft dit niet aan de media laten weten, die heeft het er louter over dat er opties genoeg zijn en dat hij al maanden weet wat hij gaat doen. Al het andere is pure speculatie.

Perton

Precies. Niet dat ik per se in dit nieuws geloof (ik vind het namelijk vrij vergezocht), maar de tegenargumenten in dit topic vind ik wat dat betreft niet zo sterk overkomen.

Pancake Shield

Oke, mijn gedachten werken heel krom hoor. Maar sinds dat ik las dat Alonso zei dat hij niet met een Mercedes-motor gaat rijden in 2015, dacht ik zo van: "grootste concurrent van Mercedes is Audi. Die gaat voor Audi (buiten de F1) rijden". Maar goed dat is dus een hele kromme gedachten.  :D

Ik denk zelf ook niet echt dat dit supernieuws is. Dit is gewoon iets dat een paar journalisten met teveel tijd in elkaar denken gesleuteld te hebben.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Mja heel erg serieus neem ik het verder ook niet, maar vond het buiten dat wel interessant gevonden.

Tuesday

Citaat van: Perton op 25 oktober 2014 - 12:43:23
Precies. Niet dat ik per se in dit nieuws geloof (ik vind het namelijk vrij vergezocht), maar de tegenargumenten in dit topic vind ik wat dat betreft niet zo sterk overkomen.
tja, ik vind het meer dan pure speculatie, het is een combinatie van feitjes, gevoel en logisch nadenken. Daarmee kun je er toch vrij zeker van zijn dat Alonso naar McLaren gaat. Die argumenten hoeven niet bij elk gerucht herhaald te worden. Het gerucht van Audi wil ik best wel serieus nemen, maar de naam van Alonso is daar gewoon door iemand aangeplakt.
Ik kan ook wel een gerucht verzinnen; Alonso doet zn wielerploeg van de hand en gaat Caterham overnemen en wordt zelf de kopman. Mag jij gaan beargumenteren waarom dat niet zou kunnen. En dat moet dan wel overtuigend zijn, zodat we het zo goed als zeker kunnen uitsluiten.

robbert

Citaat van: Kootje op 25 oktober 2014 - 11:55:50
Ja ... maar dat zijn de woorden van Montezemelo, niet van Alonso zelf. Althans ... Alonso heeft dit niet aan de media laten weten, die heeft het er louter over dat er opties genoeg zijn en dat hij al maanden weet wat hij gaat doen. Al het andere is pure speculatie.

alonso vertrekt echt wel bij ferrari, omdat hij een winnende auto wilt. Hij wilt winnen. Ik kan mij nog altijd herinneren dat hij renault verliet omdat zij geen winnende auto meer kon geven, heeft hij zelf gezegd

Kootje

Maar dat was toen, dit is nu. Daarbij heeft hij zoveel gezegd, waaronder dat hij z'n contract bij Ferrari gewoon uitdient en hij nog steeds van plan is met hen de titel te winnen. En dat is alweer heel wat minder lang geleden. ;)

Jehoentelaar

Audi Sport heeft de geruchten op Facebook de grond in geboord. Ze blijven aan de gang met hun programma's in het WEC, de DTM en met de levering van de Audi R8 GT3 aan een heleboel teams wereldwijd. Daar komt in 2015 nog een VLN-subklasse met de nieuwe TT Cup bij.

robbert

Citaat van: Kootje op 25 oktober 2014 - 17:57:22
Maar dat was toen, dit is nu. Daarbij heeft hij zoveel gezegd, waaronder dat hij z'n contract bij Ferrari gewoon uitdient en hij nog steeds van plan is met hen de titel te winnen. En dat is alweer heel wat minder lang geleden. ;)

en toch zal hij vertrekken bij ferrari omdat hij geen winnende wagen heeft. Anders ging hij echt wel gebleven zijn

Jehoentelaar

#1723
Kan zijn, maar dat maakt de dingen die hij veel jaar geleden zei niet ineens relevanter.

Wings

Citaat van: Kootje op 25 oktober 2014 - 11:55:50
Ja ... maar dat zijn de woorden van Montezemelo, niet van Alonso zelf. Althans ... Alonso heeft dit niet aan de media laten weten, die heeft het er louter over dat er opties genoeg zijn en dat hij al maanden weet wat hij gaat doen. Al het andere is pure speculatie.

Vandaar dat ik opening hield door 'zover ik heb begrepen' erbij te melden. Alonso zelf zwijgt in alle toonaarden. Maar goed, denk wel dat Montezemelo aardig in de richting zit met zijn uitspraken. Ik zou me er wel wat bij kunnen voorstellen in ieder geval.