Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

robbert

zal raikkonen nu ook afgeschreven worden? ;D  Het bewijs, dat die wagen al die jaren niet te vooruit te branden was, en dat alonso gewoonweg een superpiloot is

Wings

Citaat van: robbert op 19 april 2014 - 08:45:10
zal raikkonen nu ook afgeschreven worden? ;D  Het bewijs, dat die wagen al die jaren niet te vooruit te branden was, en dat alonso gewoonweg een superpiloot is

Inderdaad. Je kan je afvragen hoe goed de Lotus was afgelopen seizoenen.

janke

Rosberg doet hier slechte zaken. Foutje op foutje. RBR prima quali, als ook de Williams auto's.
Some things are too important to be left in the past.

Sabai

Hulkenberg er ook weer bij. De FI is zuinig met de banden en verwacht dat hij daarom in de race nog wel wat naar voren kan rijden. Wat voor weer word er morgen verwacht?

0634

Citaat van: robbert op 19 april 2014 - 08:45:10
zal raikkonen nu ook afgeschreven worden? ;D  Het bewijs, dat die wagen al die jaren niet te vooruit te branden was, en dat alonso gewoonweg een superpiloot is

Ferrari heeft gewoon een nummer 1 en een nummer 2 coureur, net als altijd. Alleen betalen ze voor die tweede rijder dit jaar de hoofdprijs.

0634

Citaat van: Wings op 19 april 2014 - 08:47:17
Citaat van: robbert op 19 april 2014 - 08:45:10
zal raikkonen nu ook afgeschreven worden? ;D  Het bewijs, dat die wagen al die jaren niet te vooruit te branden was, en dat alonso gewoonweg een superpiloot is

Inderdaad. Je kan je afvragen hoe goed de Lotus was afgelopen seizoenen.

Toen Grosjean eindelijk zijn zaken op orde kreeg, bleek hij niet ook veel onder te doen voor Kimi.

Wings

Lotus heeft zich teveel toegelegd op Kimi denk ik. Toen bekend werd dat hij vertrok en Grosjean voor zijn eigen succes mocht rijden kon hij gewoon mee met de Fin qua snelheid.

0634

Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

janke

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:14:41
Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

Dat is toch niets nieuws. Volgens mij zegt ook niemand dat Raikkonen een wereldcoureur is. ;)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: janke op 19 april 2014 - 09:22:42
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:14:41
Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

Dat is toch niets nieuws. Volgens mij zegt ook niemand dat Raikkonen een wereldcoureur is. ;)

O, dat zijn er zat hoor. Niet alleen hier, maar overal hoor.

Wings

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:14:41
Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

Button vind ik dan net weer beter. Kwam bij McLaren in het natuurlijk habitat van Hamilton terecht en werd vrijwel meteen gebombardeerd tot secondant. Echter verbaasde hij mens en dier door de situatie naar zijn hand te zetten en Hamilton uiteindelijk punttechnisch te verslaan.

0634

Citaat van: Wings op 19 april 2014 - 09:27:58
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:14:41
Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

Button vind ik dan net weer beter. Kwam bij McLaren in het natuurlijk habitat van Hamilton terecht en werd vrijwel meteen gebombardeerd tot secondant. Echter verbaasde hij mens en dier door de situatie naar zijn hand te zetten en Hamilton uiteindelijk punttechnisch te verslaan.

Dat is ook weer waar. Maar Kimi en Button zijn alletwee uitstekende rijders, maar net niet van het absolute topniveau. Iets wat ik overigens ook van Lewis vond de afgelopen jaren. Maar bij hem zie ik de potentie om die stap wel te maken omdat ik denk dat hij simpelweg in zijn hoofd zich iets meer moet focussen. Kimi en Button zullen uiteraard niet meer beter worden.

janke

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:26:10
Citaat van: janke op 19 april 2014 - 09:22:42
Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:14:41
Precies. Kimi is gewoon een prima rijder, maar geen absolute top. En dan krijg je dat soort dingen. Button is zo'n beetje hetzelfde laken een pak.

Dat is toch niets nieuws. Volgens mij zegt ook niemand dat Raikkonen een wereldcoureur is. ;)

O, dat zijn er zat hoor. Niet alleen hier, maar overal hoor.

Ohh? Ik ben een groot fan van Kimi, maar ik ben realistisch genoeg om toe te geven dat hij geen wonder-coureur is alla Vettel, Alonso, Hamilton. Fan zijn is natuurlijk wat anders dan aanbidden. Dat vind ik dan chauvinisme. ;) Maar Raikkonen is natuurlijk geen watje, net als Button.
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 19 april 2014 - 09:09:02
Citaat van: robbert op 19 april 2014 - 08:45:10
zal raikkonen nu ook afgeschreven worden? ;D  Het bewijs, dat die wagen al die jaren niet te vooruit te branden was, en dat alonso gewoonweg een superpiloot is

Ferrari heeft gewoon een nummer 1 en een nummer 2 coureur, net als altijd. Alleen betalen ze voor die tweede rijder dit jaar de hoofdprijs.
hoeveel betalen ze Kimi dan en hoeveel betaalden ze Massa? jij moet het weten zo te lezen, ik ben benieuwd...

Tuesday

hebben we Kimi uberhaupt ooit iets indrukwekkends zien doen in de regen?