Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Perton

Mwoah is niet echt duidelijk ofzo, aan het begin van het filmpje zit ie al zo'n beetje op de kerbs. Wat er vooraf is gebeurd en dus de daadwerkelijke fout staat er niet bij op ;)

Jozef

Citaat van: Fabian op 18 april 2014 - 12:10:23
Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2014 - 11:55:36
http://www.gppits.net/nieuws/video_maldonado_in_de_fout_in_china/

Lekker bezig Maldonado  :D
Wat een talent is het ook. Bij die spin zit ie wel gruwelijk te slapen. Stuurt z'n wagen gewoon van het asfalt af...

Daar is toch echt iets anders aan de hand. Hij rijdt daar langzaam en met één hand aan het stuur wanneer hij van de baan gaat. Dan spint de auto heel plotseling. Daar moeten de achterwielen toch geblokkeerd zijn, lijkt me dan. Ik vermoed een technisch probleem bij die spin.

Perton

And it was the speed by which events happened last week that explained why Mattiacci took the unusual approach of wearing sunglasses in the pits during the gloomy Friday sessions.

His fashion statement became a major discussion point on social media channels.

"If you do in less than four days almost 40 hours of flights, and you don't sleep in the last four days, then probably you need sunglasses," he said.

robbert

Citaat van: Edwin90 op 18 april 2014 - 12:50:32
Alonso was in de long runs zowel op soft als mediums langzamer, rond de achtste positie. Verwacht er niet te veel van dit weekend.
zoals te verwachten é. Trainingen zeggen niks. De ware snelheid zal in de race te zien zijn

Fabian

Citaat van: Jozef op 18 april 2014 - 14:53:27
Citaat van: Fabian op 18 april 2014 - 12:10:23
Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2014 - 11:55:36
http://www.gppits.net/nieuws/video_maldonado_in_de_fout_in_china/

Lekker bezig Maldonado  :D
Wat een talent is het ook. Bij die spin zit ie wel gruwelijk te slapen. Stuurt z'n wagen gewoon van het asfalt af...

Daar is toch echt iets anders aan de hand. Hij rijdt daar langzaam en met één hand aan het stuur wanneer hij van de baan gaat. Dan spint de auto heel plotseling. Daar moeten de achterwielen toch geblokkeerd zijn, lijkt me dan. Ik vermoed een technisch probleem bij die spin.
Volgens mij zit ie toch echt te slapen. Hij wil wat dingen aanpassen, maar doet dat op het verkeerde punt waardoor ie van de baan rijdt.

0634

Hij zegt ook zelf dat hij zijn eigen schuld is. Dus waarom zullen we daar dan aan twijfelen?

Kan gebeuren natuurlijk. Al gebeurt het sommigen vaker dan anderen.

Perton

Volgens mij gaan bovenstaande posts om het moment in de eerste training en nam Maldonado de schuld op zich voor het incident uit de tweede training.


Tuesday

wow, die Maldonado maakt er wel een zootje van. k voel me wel een beetje door m in de steek gelaten nadat ik m een paar weken geleden nog verdedigde ;) weet niet hoe lang ik dat nu nog kan volhouden. Vooral dat moment van die spin ziet er wel erg dom uit. Meestal is er wel iemand in de buurt als ie de fout ingaat, maar dit is weer heel wat anders.

janke

Ik snap die hele commotie over Maldonado niet. Zijn wel betere coureurs die wel eens domme dingen hebben gedaan?
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: janke op 18 april 2014 - 23:56:35
Ik snap die hele commotie over Maldonado niet. Zijn wel betere coureurs die wel eens domme dingen hebben gedaan?
Nuja grootste probleem met Maldonado is natuurlijk niet de fouten op zich (wat dat betreft heeft ie in mijn ogen maar een paar écht domme dingen gedaan), maar de kwantiteit ervan en het feit dat hij niet lijkt te leren. Er zat wel een stijgende lijn in, met name in 2013, maar dat lijkt nu toch weer weg te zijn.

janke

Citaat van: Perton op 18 april 2014 - 23:58:52
Citaat van: janke op 18 april 2014 - 23:56:35
Ik snap die hele commotie over Maldonado niet. Zijn wel betere coureurs die wel eens domme dingen hebben gedaan?
Nuja grootste probleem met Maldonado is natuurlijk niet de fouten op zich (wat dat betreft heeft ie in mijn ogen maar een paar écht domme dingen gedaan), maar de kwantiteit ervan en het feit dat hij niet lijkt te leren. Er zat wel een stijgende lijn in, met name in 2013, maar dat lijkt nu toch weer weg te zijn.


Villeneuve Sr, was toch een beetje van hetzelfde? Onbezonnen bezig, domme dingen. Uhh, maar die reed voor de ouwe Enzo. Dat is het verschil. Die ouwe was helemaal blind voor die gast. Maldonado zal geen topper worden, Villeneuve was dat ook niet, gezien zijn schades. Net zo bijdehand.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Maldonado weet geen maat te houden. Tha't the whole point. Als zijn auto prima functioneert kan hij bij tijd en wijle een leuk resultaat neerzetten maar dat dekt ook meteen de lading. Hij ontwikkeld onvoldoende en raakt steeds verder achterop.

Sabai

Leuk om ze tot de max zien te gaan , uitstapje hier en daar  :)

Wings

Kimi alweer een seconde (+) achter Alonso. Iedereen die dacht dat Massa er al ver achter zat: eat your heart out!