Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Elke goede vrije training is een husselpartij. Verwacht niks anders dan een heleboel Mercedesmotoren + Red Bull die de top acht volbrengen; daarachter kan het alle kanten op.

Oh, en Chilton start achteraan.

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 18 april 2014 - 11:54:05
Elke goede vrije training is een husselpartij. Verwacht niks anders dan een heleboel Mercedesmotoren + Red Bull die de top acht volbrengen; daarachter kan het alle kanten op.

Oh, en Chilton start achteraan.

ja dat verwacht ik ook. En daarna zal ferrari wel zitten

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Citaat van: gloudiesaurus op 18 april 2014 - 11:55:36
http://www.gppits.net/nieuws/video_maldonado_in_de_fout_in_china/

Lekker bezig Maldonado  :D
Wat een talent is het ook. Bij die spin zit ie wel gruwelijk te slapen. Stuurt z'n wagen gewoon van het asfalt af...

Heart of Light

"I crashed."
"Oh. Okay."
"Sorry."

Zijn engineer zal er wel aan gewend zijn inmiddels.

Enzo

Citaat van: Heart of Light op 18 april 2014 - 12:16:10
"I crashed."
"Oh. Okay."
"Sorry."

Zijn engineer zal er wel aan gewend zijn inmiddels.

Tja, wat een knuppel is het toch!!  ;D

Welkom op de Pits trouwens.  :)

Perton

Ach er zijn in het verleden meer coureurs daar de fout in gegaan.

Hier hebben we er nog eentje:


en Hamilton zullen we ons allemaal herinneren.

Het is blijkbaar gewoon een erg verraderlijk stukje waar je vrij gemakkelijk in de fout gaat als je even niet oplet. En Maldonado is natuurlijk een coureur die vrij snel niet oplet, dus het was wachten tot hij ook ergens in zijn carrière daar de bandenstapel in zou duiken. Persoonlijk denk ik dat er meer van de hele situatie wordt gemaakt dan nodig is, puur omdat het Maldonado betreft. Was het elke andere coureur geweest, had iedereen hier gewoon geroepen: "Haha, domme fout van coureur X." Nu is het: "Haha Maldonado is weer eens een domme knuppel, zoals altijd." Vind ik jammer.

Die spin heb ik niet gezien (enige video die ik erover kon vinden is inmiddels weer verwijderd, yeeh Bernie), maar daar heb ik het ook verder niet over.

Heart of Light

Je hebt op zich gelijk. Het is ook gewoon een verradelijke bocht. Niettemin, het is ook Maldonado, en hij heeft het aan zichzelf te wijten dat we zo reageren. Overigens vind ik zijn commentaar over de radio voornamelijk hilarisch, los van zijn eigen crash history.

Perton

Dat ie het aan zichzelf te wijten heeft, is ook volledig waar inderdaad

Sabai

Citaat van: Perton op 18 april 2014 - 12:39:42
Ach er zijn in het verleden meer coureurs daar de fout in gegaan.

Hier hebben we er nog eentje:


en Hamilton zullen we ons allemaal herinneren.

Het is blijkbaar gewoon een erg verraderlijk stukje waar je vrij gemakkelijk in de fout gaat als je even niet oplet. En Maldonado is natuurlijk een coureur die vrij snel niet oplet, dus het was wachten tot hij ook ergens in zijn carrière daar de bandenstapel in zou duiken. Persoonlijk denk ik dat er meer van de hele situatie wordt gemaakt dan nodig is, puur omdat het Maldonado betreft. Was het elke andere coureur geweest, had iedereen hier gewoon geroepen: "Haha, domme fout van coureur X." Nu is het: "Haha Maldonado is weer eens een domme knuppel, zoals altijd." Vind ik jammer.

Die spin heb ik niet gezien (enige video die ik erover kon vinden is inmiddels weer verwijderd, yeeh Bernie), maar daar heb ik het ook verder niet over.

Het is ook gewoon een knuppel. Ik kan geen enkele andere coureur benoemen uit het huidige veld die net zulke domme rijders fouten maakt als hem. Ik snap ook echt niet wat deze man in de F1 te zoeken heeft.

Edwin90

Alonso was in de long runs zowel op soft als mediums langzamer, rond de achtste positie. Verwacht er niet te veel van dit weekend.

Heart of Light

Nouja, hij kan machtig snel zijn, als hij zich over zijn roekeloze rijgedrag heenzet. Gebaseerd op wat ik de afgelopen twee weken van hem gelezen heb (berichten als deze), ben ik bang dat zijn persoonlijkheid zijn snelheid in de weg zit.

Perton

Citaat van: Sabai op 18 april 2014 - 12:44:46
Het is ook gewoon een knuppel. Ik kan geen enkele andere coureur benoemen uit het huidige veld die net zulke domme rijders fouten maakt als hem. Ik snap ook echt niet wat deze man in de F1 te zoeken heeft.
Dat ben ik verder ook met je eens. Overigens dat hij niets in de F1 te zoeken heeft vind ik niet vanwege zijn crashes, daar zat namelijk wel een lijn in waarin hij zich verbeterde de afgelopen jaren (al heeft hij dit jaar weer een flinke terugval), maar om wat Heart of Light zegt. Die jongen heeft een heel arrogante persoonlijkheid. Dat heeft Di Resta ook al zijn carrière gekost.

FolkertE

Citaat van: Edwin90 op 18 april 2014 - 12:50:32
Alonso was in de long runs zowel op soft als mediums langzamer, rond de achtste positie. Verwacht er niet te veel van dit weekend.
De long runs zijn vaak wat lastig af te lezen, maar Mercedes en RBR zitten daarmee toch wel vooraan. RBR akelig dicht bij Mercedes en op een bepaald moment zitten ze zelfs voor Mercedes. Echter weten we nog lang niet hoe alles in de race gaat. Verwacht toch wel dat Mercedes weer weg rijd van iedereen.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 18 april 2014 - 12:39:42
Ach er zijn in het verleden meer coureurs daar de fout in gegaan.

Hier hebben we er nog eentje:


en Hamilton zullen we ons allemaal herinneren.

Het is blijkbaar gewoon een erg verraderlijk stukje waar je vrij gemakkelijk in de fout gaat als je even niet oplet. En Maldonado is natuurlijk een coureur die vrij snel niet oplet, dus het was wachten tot hij ook ergens in zijn carrière daar de bandenstapel in zou duiken. Persoonlijk denk ik dat er meer van de hele situatie wordt gemaakt dan nodig is, puur omdat het Maldonado betreft. Was het elke andere coureur geweest, had iedereen hier gewoon geroepen: "Haha, domme fout van coureur X." Nu is het: "Haha Maldonado is weer eens een domme knuppel, zoals altijd." Vind ik jammer.

Die spin heb ik niet gezien (enige video die ik erover kon vinden is inmiddels weer verwijderd, yeeh Bernie), maar daar heb ik het ook verder niet over.

Kijk even op de pits, daar staat het filmpje op  ;)
http://www.gppits.net/nieuws/video_maldonado_in_de_fout_in_china/

Ach ja Maldonado heeft geld, anders had hij allang geen Formule 1 meer gereden. Soms is hij snel, maja die fouten en het roekeloze he...
Maar goed hebben wij tenminste om wat naar te kijken  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is