Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 13:07:23
Ik denk dat Webber het zich anders nog wel zal herinneren... ;)
ik kan het me niet herinneren, enkel de ´maintain position´ orders aan het eind van de race.


Perton

Ik besef me trouwens dat mijn vorige post voor een deel niet echt ergens op slaat, aangezien Ricciardo voor Vettel was gestart

Tuesday

Citaat van: Kootje op 20 april 2014 - 13:46:15
Multi 21 ::)
Webber heeft nooit aan de kant moeten gaan voor Vettel of andersom, dat is waar ik op doelde. Multi 21 was ook een ´maintain position order´ .

Perton

"When I was first asked, I didn't understand as we were on the same tyre, unlike in Bahrain, so I double checked."

Wauw. Waar sloeg dat "tough luck" dan op, Sebbie?

Kootje

Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 14:14:33
Citaat van: Kootje op 20 april 2014 - 13:46:15
Multi 21 ::)
Webber heeft nooit aan de kant moeten gaan voor Vettel of andersom, dat is waar ik op doelde. Multi 21 was ook een ´maintain position order´ .

Das waar. Echter zijn die maintain position orders wel meermaals gegeven en vallen dieook gewoon onder teamorders. Het verbod niet aan te mogen vallen is imo net zo verfoeilijk als de verplichting opzij te gaan.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 20 april 2014 - 17:04:42
Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 14:14:33
Citaat van: Kootje op 20 april 2014 - 13:46:15
Multi 21 ::)
Webber heeft nooit aan de kant moeten gaan voor Vettel of andersom, dat is waar ik op doelde. Multi 21 was ook een ´maintain position order´ .

Das waar. Echter zijn die maintain position orders wel meermaals gegeven en vallen dieook gewoon onder teamorders. Het verbod niet aan te mogen vallen is imo net zo verfoeilijk als de verplichting opzij te gaan.
ja, dat weet ik, maar daarom had ik het ook over 'dergelijke orders'

Tuesday

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 14:25:27
"When I was first asked, I didn't understand as we were on the same tyre, unlike in Bahrain, so I double checked."

Wauw. Waar sloeg dat "tough luck" dan op, Sebbie?
dit is toch precies zo als het op tv was?? Vettel krijgt teamorder, maar denkt wacht ff, we staan op dezelfde banden/strategie, vraagt het daarna voor de zekerheid nog eens en krijgt bevestiging waarop ie dan zegt; 'jammer dan'. Daarna is hem waarschijnlijk duidelijk gemaakt dat het toch echt belangrijk was om plaats te maken en heeft ie het alsnog gedaan. Wat mij betreft precies de goede volgorde.

0634

Ik zou sowieso niet weten wat het uit zou moeten maken of het nieuw is of niet. Het was in helder Engels, lijkt mij niet dat het niet gesnapt kon worden.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 17:45:47
Ik zou sowieso niet weten wat het uit zou moeten maken of het nieuw is of niet. Het was in helder Engels, lijkt mij niet dat het niet gesnapt kon worden.
nou, hij had nog wel een extra uitleg nodig. Misschien dat ie het een volgende keer wat sneller doet. Zou ik me voor kunnen stellen, maar misschien ook wel niet.

Perton

Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 17:45:40
Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 14:25:27
"When I was first asked, I didn't understand as we were on the same tyre, unlike in Bahrain, so I double checked."

Wauw. Waar sloeg dat "tough luck" dan op, Sebbie?
dit is toch precies zo als het op tv was?? Vettel krijgt teamorder, maar denkt wacht ff, we staan op dezelfde banden/strategie, vraagt het daarna voor de zekerheid nog eens en krijgt bevestiging waarop ie dan zegt; 'jammer dan'. Daarna is hem waarschijnlijk duidelijk gemaakt dat het toch echt belangrijk was om plaats te maken en heeft ie het alsnog gedaan. Wat mij betreft precies de goede volgorde.
Ok. (Dit is geen sarcastische ok, maar een "ok ik snap je uitleg")

Wings



0634

Citaat van: Tuesday op 20 april 2014 - 17:48:10
Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 17:45:47
Ik zou sowieso niet weten wat het uit zou moeten maken of het nieuw is of niet. Het was in helder Engels, lijkt mij niet dat het niet gesnapt kon worden.
nou, hij had nog wel een extra uitleg nodig. Misschien dat ie het een volgende keer wat sneller doet. Zou ik me voor kunnen stellen, maar misschien ook wel niet.

Ik denk dat ie om een andere reden niet aan de kant wilde. Ik denk trouwens dat velen dat met mij denken.

Wings