Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Perton

Over kleine 10 minuten begint de laatste F3-race van het weekend trouwens, mocht dat iemand interesseren. Je kan je laptop erbij pakken en de stream van de officiële website er bij aanzetten, je kan ook F1 op stream kijken en F3 op tv, of je kan F3 niet kijken, ik accepteer alles!

Perton

Ach, Rosberg vind het vervelend om een getalletje van zijn stuur te lezen op het rechte stuk.

Van baan ruilen, Nico?

Perton

Hé da's raar, weer een pitstop van Kobayashi, die had natuurlijk nog maar kort geleden zijn vorige, toen hij Vettel inhaalde. Prolbeempje daar?

Caterham F1 Team ‏@CaterhamF1  59 sec.
With a certain German heading his way, @kamui_kobayashi is given the order to box box...

Wings

Ricciardo is verrassend sneller dan Vettel op minder vers rubber...


Wings

Slim van Alonso om Rosberg te laten voor wat het is en daar geen kostbare tijd aan verloren te laten gaan. Die is toch niet te houden. Ricciardo misschien wel.

Perton

Haha shit ik keek even weg vanwege F3, kijk ik weer naar mijn F1-stream, zie ik Hamilton teringlangzaam rijden.. is het een herhaling. Ik schrok me rot.


Maar die achtervleugel wiebelde ook lekker daar

Wings


Wings

Ricciardo gaat het niet meer redden. Jammer en helaas. En wat een teleurstellende Vettel. Wordt niet alleen verslagen door Riciardo, diezelfde Ricciardo is ook nog eens overtuigend sneller dan de viervoudig wereldkampioen.

Wings

Aan de fans van Lewis: Congratz!! Ondanks dat de race ouderwets oersaai was heeft Hamilton een topprestatie neergezet.

Wings


Enzo

Tjonge jonge wat een saaie race....
Dat ik hier voor mijn bed ben uitgekomen.

Perton

EDD STRAW has been hearing from Ricciardo post-race. The Australian says he didn't know about Vettel's "tough luck" response to the team's request and is keen not to start/stir any conflict.

0634

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 11:05:19
EDD STRAW has been hearing from Ricciardo post-race. The Australian says he didn't know about Vettel's "tough luck" response to the team's request and is keen not to start/stir any conflict.
Naah, daar is Ricciardo denk ik de jongen ook niet naar.

Aan één kant flauw van Vettel, aan de andere kant vind ik dat ook wel weer geinig van hem.