Bahrein :Man van de race!

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:02:50

« vorige - volgende »

Man van de race?

Hamilton
5 (17.2%)
Rosberg
1 (3.4%)
Hamilton en Rosberg
8 (27.6%)
Perez
4 (13.8%)
Hulkenberg
1 (3.4%)
Ricciardo
7 (24.1%)
Vettel
1 (3.4%)
Massa
2 (6.9%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

T.Nuvolari

Hier ook, maar gewoon op z'n Alonso's om alles en iedereen heen.

Jehoentelaar

Pérez. Wat heb ik genoten van die vent. Fantastisch.

Jozef

Wat idioot dat je op "Rosberg en Hamilton" kunt stemmen. Is het idee van deze polls niet dat je er één iemand uit moet kiezen? ::)

Voor mij Hamilton dus. Er zijn er veel die kans maken hoor, omdat er veel zijn die hard gestreden hebben (de mannen van Force India en Williams, en ook Ricciardo). Maar als je hard strijdt, én succesvol, én net op het randje maar niet erover, en dat dan ook nog tegen je eigen teamgenoot, die ook nog je enige titelconcurrent is, en het gaat om de GP-overwinning. Tja dan kan ik niet om Hamilton heen. 8)

Edwin90

Ik ga voor Rosberg. Toonde zich een prima verliezer, en de ballen om zijn teamgenoot lekker agressief aan te vallen. Zo wil ik racen tussen teamgenoten zien. :)

Perton

Maar hij heeft het duel verloren. Op zachte banden ook nog. Hoe is hij dan meer man of the race dan Hamilton? Is mijn vraag uit interesse.

Kootje

Citaat van: Jozef op 07 april 2014 - 03:59:22
Wat idioot dat je op "Rosberg en Hamilton" kunt stemmen. Is het idee van deze polls niet dat je er één iemand uit moet kiezen? ::)

Idioot is 'n groot woord, maar vond het ook vreemd. Gelukkig werd m'n keuze daardoor wel versimpeld. :D

Edwin90

Citaat van: Perton op 07 april 2014 - 11:01:26
Maar hij heeft het duel verloren. Op zachte banden ook nog. Hoe is hij dan meer man of the race dan Hamilton? Is mijn vraag uit interesse.

Puur en alleen om zijn reactie tijdens en achteraf. Een willekeurige andere coureur had allang op de radio gezeten en met een gezicht als een oorwurm op het podium gestaan. Nico heeft zich een prima verliezer getoond. Respect daarvoor.

Perton

Ok, thanks voor de uitleg. Al heeft hij bij het gevecht vlak voor de eerste stops wel geklaagd, maar da's slechts een detail ;) Bij het belangrijkste gevecht klaagde hij inderdaad niet.

Kootje

Was op dat moment ook wel terecht hoor. Lewis ging wel erg ver in z'n verdedigende acties. Is overigens geen klacht, slechts 'n observatie waar ik ook nog eens vrolijk van werd. :)

Perton

O was van mij ook verder niet negatief naar Rosberg bedoeld. Alleen een kleine aanvulling op dat ie niet geklaagd zou hebben ;)

Figge

Man van de race is in mijn ogen toch Lewis. Beheerst de zwaarst bevochten overwinning sinds jaren binnen gehaald. Hulde voor Nico's volwassen reactie na afloop. Dit gaat wel tot aan het gaatje tussen beide jaar.

0634

Citaat van: Perton op 07 april 2014 - 11:01:26
Maar hij heeft het duel verloren. Op zachte banden ook nog. Hoe is hij dan meer man of the race dan Hamilton? Is mijn vraag uit interesse.
Naja, niet dat ik op hem gestemd heb hoor, maar toen Lewis op zacht reed en Nico op hard was er ook niet zo heel veel verschil. De vooraf opgegeven 1-1,5 seconde verschil was er bij lange na niet. Hooguit een paar tienden. En dan moet je een verder gelijke wagen inhalen met een coureur die puur racend gezien gewoon een toefje beter (vooral harder, want wat als Nico die wagen laat staan in de eerste ronde?) is.

Perton

O dat snap ik ook wel, maar persoonlijk zou ik zelf niet stemmen op iemand die een direct duel heeft verloren, hoe de omstandigheden ook zijn. Vandaar dat ik het me even afvroeg waarom Edwin er op stemde en met zijn uitleg kan ik leven ;)

0634

O, die reactie was inderdaad heel cool.

Al geeft het te denken of Rosberg bereid is om ala Prost of Schumacher over lijken te willen gaan om de titel te winnen. Hamilton doet dat namelijk wel, wanneer dat nodig mocht zijn (denk ik).

Sabai

Citaat van: Jozef op 07 april 2014 - 03:59:22
Wat idioot dat je op "Rosberg en Hamilton" kunt stemmen. Is het idee van deze polls niet dat je er één iemand uit moet kiezen? ::)

Voor mij Hamilton dus. Er zijn er veel die kans maken hoor, omdat er veel zijn die hard gestreden hebben (de mannen van Force India en Williams, en ook Ricciardo). Maar als je hard strijdt, én succesvol, én net op het randje maar niet erover, en dat dan ook nog tegen je eigen teamgenoot, die ook nog je enige titelconcurrent is, en het gaat om de GP-overwinning. Tja dan kan ik niet om Hamilton heen. 8)


Normaal zal ik je gelijk geven maar voor mij was dit een uitzonderlijke race. Waar ik een gevecht om de leiding heb gezien die ik lang niet gezien heb. En ook de sportiviteit achteraf tussen de twee vond ik mooi om te zien.En daarom zijn ze voor mij allebei de man van de race.