Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

0634


Wings

#736
Ik lees vaak dat de Ferrari wordt weggezet als de meest lelijke auto. Ik kwam de onderstaande foto tegen op f1fanatic maar vind de Ferrari zo niet het meest lelijk. Overigens heb ik de link naar het topic erbij gevoegd omdat deze foto's bevat van alle bolides genomen vanuit de beste hoek. Zo zijn ze het mooist (overigens wordt de Williams het mooist gevonden aldaar. Ben dus niet de enige. :D).



-edit- nog steeds geen autoresize? Wel zo makkelijk....

NielsD

Qua kleurstelling vind ik de Lotus verreweg het mooiste, als het gaat om uiterlijk dan wint de Red Bull.

Maar die van Ferrari is ook zeker niet lelijk!
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: Kootje op 26 maart 2014 - 14:12:54
MOOI:
Mercedes
McLaren

REDELIJK:
Ferrari
Lotus
Red Bull

LELIJK:
Toro Rosso
Force India
Sauber
Marussia
Williams
McLaren

AFZICHTELIJK:
Caterham


Wat 'n verandering van neus al niet kan doen. ::)

Perton

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 06:14:21
Ik lees vaak dat de Ferrari wordt weggezet als de meest lelijke auto. Ik kwam de onderstaande foto tegen op f1fanatic maar vind de Ferrari zo niet het meest lelijk. Overigens heb ik de link naar het topic erbij gevoegd omdat deze foto's bevat van alle bolides genomen vanuit de beste hoek. Zo zijn ze het mooist (overigens wordt de Williams het mooist gevonden aldaar. Ben dus niet de enige. :D).
Ik 'vrees' dat een groot deel van de mensen niet op de auto zelf heeft gestemd maar op de Martini-livery. Want qua neus is het gewoon net zo afzichtelijk als STR en Force India. Het is liverytechnisch alleen wat mooier opgelost.

Kootje

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 12:03:07
Ik 'vrees' dat een groot deel van de mensen niet op de auto zelf heeft gestemd maar op de Martini-livery.

Dat weet ik wel 100% zeker. Puur kijkend naar de auto zelf is het onmogelijk dat je de Williams mooi vindt terwijl je de STR en FI lelijk noemt.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 05 april 2014 - 12:05:18
Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 12:03:07
Ik 'vrees' dat een groot deel van de mensen niet op de auto zelf heeft gestemd maar op de Martini-livery.

Dat weet ik wel 100% zeker. Puur kijkend naar de auto zelf is het onmogelijk dat je de Williams mooi vindt terwijl je de STR en FI lelijk noemt.


Nou, ik vind de Williams er beter uitzien dan de FI en STR, want de Williams heeft een minder nadrukkelijke 'penisneus'...

Kootje

Kan ... maar dat maakt de auto slechts iets mooier, niet mooi. ;)