Man van de race Maleisië

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 11:47:10

« vorige - volgende »

Wie maakte de meeste indruk volgens jou

Vettel
5 (35.7%)
Ricciardo
1 (7.1%)
Hamilton
6 (42.9%)
Rosberg
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
4 (28.6%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Kvyat
2 (14.3%)
Bottas
0 (0%)
Massa
2 (14.3%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
2 (14.3%)
Eriksson
0 (0%)
Fabian
3 (21.4%)

Totaal aantal stemmen: 14

Maikel0230

Nou Zeg het maar en vergeet vooral niet te stemmen

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

hamilton toch wel, hij was toch zeer dominant

Perton

Hamilton. Ik bedoel Vettel zal ook best alles uit zijn Red Bull hebben gehaald, maar hoe makkelijk Rosberg toen weer bij hem wegliep toen ze na de pitstops even bij elkaar reden gaf wel aan hoe moeilijk Red Bull het eigenlijk nog heeft (los van dat ze natuurlijk al een gigantische progressie hebben geboekt). Voor de rest heb ik niet echt heel veel indrukwekkende prestaties gezien. Mercedes maakte de concurrentie gewoon weer kapot en daarbinnen was Rosbeg geen partij voor Hamilton, dus die was absoluut de beste.

Waar ik ook van onder de indruk was, was Kobayashi. Had nog leuk gevechtje met Grosjean en had bijna een minuut voorsprong op zijn teamgenoot. Nu zal bekend zijn dat ik geen hoge pet op heb van Ericsson, dus die minuut verklaar ik ook deels door het gebrek aan talent bij hem, maar alsnog vind ik dat erg goed gedaan van Kobayashi. Als ik niet voor de voor de hand liggende keuze had gestemd, was Kobayashi mijn optie geweest.

Wings

Citaat van: robbert op 31 maart 2014 - 11:59:25
hamilton toch wel, hij was toch zeer dominant

Grote stappen snel thuis. Niks bijzonders. Vanaf de start tot aan de finish by far de snelste wagen en heeft geen enkel moment 'to the max' hoeven te gaan om te verdedigen of aan te vallen. Wat dat aangaat deed hij het niet veel beter of slechter dan Button met het verschil dat de Mercedes harder loopt dan de McLaren. Als ik dan terugdenk aan de onboard van Grosjean die een Kobayashi laat zien die werkelijk kneiterhard werkt om zijn Caterham in het spoor te houden, echt vet op de limiet ziet heb ik daar véél meer waardering voor. Niks ten nadelen van Hamilton. Net als Vettel afgelopen seizoen doet hij niks verkeerd maar als je materiaal zo veel beter is dan die van je concurrenten is het een kwestie van binnenrijden. En daar ga ik niet prat op. Kobayashi dus voor mij! Complimenten aan de Williams rijders. Heerlijk hoe beiden in de wedstrijd zaten en ook echt alles uit die kar perste om naar voren te komen.

Sphinx

Kobayashi-san. Ik heb al eens eerder gezegd, ik ga voor iemand die kleur aan de wedstrijd geeft, en die hoeft niet noodzakelijk vooraan te rijden. Ik twijfelde een tijdje tussen de Williams-rijders vanwege hun communicatie momentjes, maar de manier waarop Koba-san een te langzame auto in de eerste helft hoger laat rondrijden dan mogelijk is, en dankzij camera beelden goed zichtbaar is hoe lastig hij het vooral in de tweede helft had met die auto, geef ik hem de eer
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Tuesday

#5
Hamilton uiteraard, maar ik heb op Massa gestemd. Wie haalt het nou in zijn hoofd om tegen Massa te zeggen; 'Valterri is faster than you' ?? Enige wat Massa daarna nog kon doen is uiteraard Bottas achter m houden en dat deed ie dan ook keurig!

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 17:20:42
Hamilton uiteraard, maar ik heb op Massa gestemd. Wie haalt het nou in zijn hoofd om tegen Massa te zeggen; 'Valterri is faster than you' ?? Enige wat Massa daarna nog kon doen is uiteraard Bottas achter m houden en dat deed ie dan ook keurig!


Tja, maar Massa was kennelijk alweer vergeten dat hij in de beginfase zélf om een teamorder riep...anders had Bottas vóór hem gereden...


Mijn coureur van de race...Kvyat. Die jongen werkt hard om alle vooroordelen [GP3-kampioen] te weerleggen...

Sabai

Ik vond Hulkenberg de beste. Kon als enige topper een 2 stopper en heeft een mooie race laten zien.

0634

Vettel dan maar. Heel gedreven.

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:09:22
Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 17:20:42
Hamilton uiteraard, maar ik heb op Massa gestemd. Wie haalt het nou in zijn hoofd om tegen Massa te zeggen; 'Valterri is faster than you' ?? Enige wat Massa daarna nog kon doen is uiteraard Bottas achter m houden en dat deed ie dan ook keurig!


Tja, maar Massa was kennelijk alweer vergeten dat hij in de beginfase zélf om een teamorder riep...anders had Bottas vóór hem gereden...


Mijn coureur van de race...Kvyat. Die jongen werkt hard om alle vooroordelen [GP3-kampioen] te weerleggen...
had anders Bottas voor m gereden?? geloof ik niks van. Teamorders nog tot daar aan toe, maar de manier waarop was ronduit belachelijk/denigrerend

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 18:12:53
Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:09:22
Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 17:20:42
Hamilton uiteraard, maar ik heb op Massa gestemd. Wie haalt het nou in zijn hoofd om tegen Massa te zeggen; 'Valterri is faster than you' ?? Enige wat Massa daarna nog kon doen is uiteraard Bottas achter m houden en dat deed ie dan ook keurig!


Tja, maar Massa was kennelijk alweer vergeten dat hij in de beginfase zélf om een teamorder riep...anders had Bottas vóór hem gereden...


Mijn coureur van de race...Kvyat. Die jongen werkt hard om alle vooroordelen [GP3-kampioen] te weerleggen...
had anders Bottas voor m gereden?? geloof ik niks van. Teamorders nog tot daar aan toe, maar de manier waarop was ronduit belachelijk/denigrerend


In de eerste tien rondes was Bottas wel sneller...tot hij een paar keer te dicht op Massa kwam, toen kwam die teamorder richting Bottas...

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:14:58
Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 18:12:53
Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:09:22
Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 17:20:42
Hamilton uiteraard, maar ik heb op Massa gestemd. Wie haalt het nou in zijn hoofd om tegen Massa te zeggen; 'Valterri is faster than you' ?? Enige wat Massa daarna nog kon doen is uiteraard Bottas achter m houden en dat deed ie dan ook keurig!


Tja, maar Massa was kennelijk alweer vergeten dat hij in de beginfase zélf om een teamorder riep...anders had Bottas vóór hem gereden...


Mijn coureur van de race...Kvyat. Die jongen werkt hard om alle vooroordelen [GP3-kampioen] te weerleggen...
had anders Bottas voor m gereden?? geloof ik niks van. Teamorders nog tot daar aan toe, maar de manier waarop was ronduit belachelijk/denigrerend


In de eerste tien rondes was Bottas wel sneller...tot hij een paar keer te dicht op Massa kwam, toen kwam die teamorder richting Bottas...
sneller is er nog niet voorbij, dat kon je op het einde wel zien. Daarom vind ik het ook niet zo gek dat Massa vraagt of zn teamgenoot wat meer afstand kan houden omdat die strijd onnodig veel vergt van banden, benzineverbruik etc. Ik vind dat heel wat anders als dan een teamgenoot er langs moeten laten.

Sabai

Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 18:10:47
Vettel dan maar. Heel gedreven.

Dat zeker ja echt op z'n Alonso's

Franky R.

@Tuesday,


Om dezelfde redenen [Button onder druk zetten] wilde Williams Bottas voorbij Massa hebben...dus hoezo is dat iets anders? Dan zat Bottas het beste van zijn banden te verspillen in de slipstream van Massa?!


???

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:25:52
@Tuesday,


Om dezelfde redenen [Button onder druk zetten] wilde Williams Bottas voorbij Massa hebben...dus hoezo is dat iets anders? Dan zat Bottas het beste van zijn banden te verspillen in de slipstream van Massa?!


???
heel simpel, Massa reed daar op eigen kracht, iemand zomaar voorbij laten slaat nergens op. Dan moet er wel een hele goede reden voor zijn. Bottas had misschien een betere kans om Button nog te pakken, maar Massa had die kans ook.  En dan nog, een teamorder geef je niet op die manier, niet na wat er bij Ferrari is gebeurd.