Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

0634


Jehoentelaar

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 18:41:24
Ook even lekkere race voor Pérez trouwens. Velen die Hülkenberg hoger inschatten en na twee prima races ook voor de Duitser dan even het eerste podium voor Force India pakken. Eerste sinds Fisichella in België toen?
Correct!

Wings

Zag je Hamilton daar ongemakkelijk staan? Hahaha! Prachtig. En wat een reactie van Rosberg!! Super. Respect mannen en een diepe buiging voor Nico en Lewis!!

0634

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:49:00
Zag je Hamilton daar ongemakkelijk staan? Hahaha! Prachtig. En wat een reactie van Rosberg!! Super. Respect mannen en een diepe buiging voor Nico en Lewis!!

Mijn respect voor Nico neem inderdaad toe. Top gedaan.

Jehoentelaar

Geweldige race zeg! Genoten van start tot finish. Ferrari was zo traag als dikke stront door een trechter (strategie of gewoon pure snelheid?), maar de rest was erg mooi om te zien!

Benieuwd hoeveel punten Maldonado dit grapje gaat opleveren voor zijn licentie.

Sabai

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:49:00
Zag je Hamilton daar ongemakkelijk staan? Hahaha! Prachtig. En wat een reactie van Rosberg!! Super. Respect mannen en een diepe buiging voor Nico en Lewis!!

Idd zo kan het dus ook. En niet als een Webber meteen mauwen.

janke

Some things are too important to be left in the past.

0634

NIco moet ook gewoon blij zijn. Behoudt de leiding in het WK en nu weet hij ook dat hij wel degelijk net zo snel (wellicht nog een toefje sneller) kan zijn dan Lewis. Iets dat voor ons ook goed is om te weten trouwens.

Overigens, op het randje misschien, maar wel top verdedigd van Lewis.

lieven

ik zou maldonado schorsen voor een race.

Dit was simpel te voorkomen!

0634

Citaat van: lieven op 06 april 2014 - 18:51:56
ik zou maldonado schorsen voor een race.

Dit was simpel te voorkomen!

Inderdaad. Een stop/go lijkt wel heel erg mild.

Wings

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 18:44:20
JAAAA HAMILTON *O*

Gefeliciteerd dude! Maar wat was het close hoor. Echt op op op óp het randje hoor! Maar laat gaan. Op en top genoten van dit duel!

Perton

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:49:00
Zag je Hamilton daar ongemakkelijk staan? Hahaha! Prachtig. En wat een reactie van Rosberg!! Super. Respect mannen en een diepe buiging voor Nico en Lewis!!
Ik had niet zo veel gekeken naar het podium, wat deed Hamilton precies ongemakkelijk?

Wings

Je zag dat hij niet voluit feest vierde. Klom uit de auto, zwaaide pragmatisch naar het publiek totdat Rosberg uitbundig naar Hamilton toeging en het ijs brak.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:51:34
NIco moet ook gewoon blij zijn. Behoudt de leiding in het WK en nu weet hij ook dat hij wel degelijk net zo snel (wellicht nog een toefje sneller) kan zijn dan Lewis. Iets dat voor ons ook goed is om te weten trouwens.

Overigens, op het randje misschien, maar wel top verdedigd van Lewis.
misschien net zo sne bij tijd en wijle, maar t was toch wel duidelijk wie de betere racer is. Rosberg laat hier gewoon de overwinning lopen. Maar wat een mooie race verder en dat in Bahrein!

Perton

Ah. Wel netjes van Lewis denk ik, als er wel frictie was geweest en hij had dik staan juichen, was de relatie met Nico moeilijker geweest. Mooi dat Nico het dan zo goed oplost, tof.