Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: janke op 06 april 2014 - 18:00:04
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 17:46:56
Hé Williams, misschien is het wel tijd voor teamorders? Serieuze suggestie trouwens, want ze zijn nu gewoon idioot bezig met die Force India's achter ze.

Sorry, de strategie bij Bottas lijkt me dik in orde.
Ja, dat heeft er niet zoveel mee te maken dat Massa erg kwetsbaar werd voor de Force India's achter hem. Bottas had hem gewoon veel eerder voorbij moeten laten, dan had Massa weg kunnen rijden en niet in DRS-zone gezeten.

Perton

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:00:14
Misschien moet Kimi eens naar binnen. Die draait 44'ers (Alonso 40'ers)!!!
Klus je bij als engineer bij Ferrari?


Wings

Overigens rijden ze nu al 39'ers en 40'ers (afgelopen seizoen toch 37'ers??). Hoezo veel langzamer. En dan staat deze techniek aan de voet van de ontwikkeling.

Perton


Wings

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 18:02:08
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:00:14
Misschien moet Kimi eens naar binnen. Die draait 44'ers (Alonso 40'ers)!!!
Klus je bij als engineer bij Ferrari?

Ja. In het verlengde daarvan meteen Kimi naar binnen gehaald.


Wings

Massa nu een tiende of 6 sneller dan Bottas. Ben benieuwd. En...Mercedes loopt al richting de minuut uit van de rest.

Perton

Goed dat Ericsson weer uit zijn lijden is verlost. Verschil met Kobayashi was alweer 20 seconden ofzo. Of eigenlijk 43 op het moment dat ie uitviel, maar dat was voor Kobayashi zijn stop, ik gok dat Ericsson zijn tweede op dat moment al had gemaakt. Zo nee, dan was het wel weer een erg belabberde prestatie.

0634

WAt zit die Mol nou weer de hele tijd te zeiken over dat Kimi zo slim is. 'ooooo dat doet ie zo slim''aaaah, wat is ie toch slim.'


Wings

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:07:49
WAt zit die Mol nou weer de hele tijd te zeiken over dat Kimi zo slim is. 'ooooo dat doet ie zo slim''aaaah, wat is ie toch slim.'

Jij ging toch zo prat op Mol? Ik ken Mol niet anders dan het theatraal gebrul. Niks nieuws hoor. ;)

Slimmigheidje Massa?

0634


Perton

Ah Ericsson was inderdaad al gestopt voor hij uitviel. Dan viel het verschil met Kobayashi wel mee, al is ie alsnog goed verslagen.

0634

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:09:48
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:07:49
WAt zit die Mol nou weer de hele tijd te zeiken over dat Kimi zo slim is. 'ooooo dat doet ie zo slim''aaaah, wat is ie toch slim.'

Jij ging toch zo prat op Mol? Ik ken Mol niet anders dan het theatraal gebrul. Niks nieuws hoor. ;)

Slimmigheidje Massa?

Hij hoeft zich niet de hele tijd te herhalen. Zeker niet omdat Kimi links en rechts om de oren wordt gereden. Kan ie niks aan doen hoor, maar ik bedoel, wat doet ie nou zo vreselijk slim dan?