Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

0634

De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:12:28
Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 18:07:52
Bottas keurig...die p4 wordt een p3 , vanwege alweer een straf voor Daniel....Maar mooi voor morgen, want dan rijdt Massa Valtteri niet in de weg... 8)

Er moet ook nog gestart worden hé. En Massa start doorgaans wel prima. Maar Bottas ook. ;) Anyway, super gedaan van Bottas. Ricciardo, echt mega tof! Jammer van zijn grid penalty morgen. En Kimi voor het eerst voor Alonso die wel héél erg traag was tijdens de Q3 (volgens mij zelfs zijn Q2 niet meer kunnen evenaren).
tja, Q3 telt hè ;) Verrassende uitslag, Rosberg voor Hamilton, Bottas voor Massa, Raikkonen voor Alonso, Perez voor Hulkenberg, Button voor Magnussen, Ricciardo voor Vettel, Kvyat voor Vergne, Gutierez voor Sutil

Wings

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:49:40
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.
Ricciardo staat gewoon waar RBR hoort, Australië P3, vorige week P2 en nu weer P3. Natuurlijk wel knap dat hij dat als nieuweling wel gewoon doet, maar Vettel op een halve seconde rijden doet ie echt niet alleen op eigen kracht ;)

rafael25


Terminator

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:49:40
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.

Ja, want Vettel is natuurlijk niet weerbaar .......... ::)
Slechte coureur die Vettel ook

Wings

Citaat van: Terminator op 05 april 2014 - 19:00:44
Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:49:40
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.

Ja, want dat Vettel niet weerbaar is, hebben we natuurlijk nooit gezien de afgelopen jaren......... ::)

Nee. Dat hebben we nooit gezien. Zo ja mag je mij vertellen wanneer wel. Ben wel nieuwsgierig.

Tuesday

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 19:03:18
Citaat van: Terminator op 05 april 2014 - 19:00:44
Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:49:40
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.

Ja, want dat Vettel niet weerbaar is, hebben we natuurlijk nooit gezien de afgelopen jaren......... ::)

Nee. Dat hebben we nooit gezien. Zo ja mag je mij vertellen wanneer wel. Ben wel nieuwsgierig.
en waarom gaan we dat nu wel zien dan?

Sabai

Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 19:03:18
Citaat van: Terminator op 05 april 2014 - 19:00:44
Citaat van: Wings op 05 april 2014 - 18:49:40
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:16:53
De Williamsen inderdaad ook knap. Ik baal wel een beetje van de straf van Ricciardo, want dit gunde ik hem wel, Maakt qua snelheid wel indruk (op mij) in zijn eerste optredens voor Red Bull.

Dat was ook mijn gevoel. Had echt een statement kunnen maken naar Vettel. Even een mentale tik uitdelen. Ben benieuwd hoe weerbaar Vettel is.

Ja, want dat Vettel niet weerbaar is, hebben we natuurlijk nooit gezien de afgelopen jaren......... ::)

Nee. Dat hebben we nooit gezien. Zo ja mag je mij vertellen wanneer wel. Ben wel nieuwsgierig.

In 2009,2010,2011,2012,2013  ::)

gloudiesaurus

Vettel valt tegen.

Raikkonen voor het eerst sneller dan Alonso.
Hulkenberg wordt verslagen door Perez.
Enorme slechte kwalificatie van Sutil.

Leuke kwalificatie om te zien, alleen jammer dat die Mercedes boys een seconde sneller zijn dan de rest  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 05 april 2014 - 19:31:11
Vettel valt tegen.

Raikkonen voor het eerst sneller dan Alonso.
Hulkenberg wordt verslagen door Perez.
Enorme slechte kwalificatie van Sutil.

Leuke kwalificatie om te zien, alleen jammer dat die Mercedes boys een seconde sneller zijn dan de rest  ;)

Misschien is het wel dat op dit moment Ricciardo beter is dan Vettel?? ;)  Hulkenberg valt me tegen. In Q1 kon hij prima meekomen. Maar die zie ik in de race nog wel wat doen. Button staat er ook prima bij, kijken of vriend Massa hem nu te grazen kan nemen. Iig last van zijn teammaat Bottas heeft hij niet.

PS

Was er nog een reden voor dat Alonso zoveel langzamer was dan Raikkonen. Want ik vind dat wel veel. Was het niet 0,7 in de geest?
Some things are too important to be left in the past.

rafael25

Vergeet jullie niet, dat Ricciardo krijgt nog een gridstraf (RB heeft een zootje gemaakt in Maleisie)

gloudiesaurus

Hulkenberg maakte een foutje in Q2, ging te wijd op de curbs. Maar Perez is al het hele weekend de snellere man bij Force India.

Ik denk dat toch dat Vettel wat problemen had...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Sutil klaagt trouwens enorm over het gewicht en het gebrek aan topsnelheid van de Sauber. Het hoge gewicht van de Sauber zou met name Sutil (die redelijk lang is) enorm in het nadeel werken. Zonde als dat echt zo is, daar zou de FIA wat aan moeten doen. Bijv. volgend jaar de gewichten wat verhogen zodat lange coureurs die wat zwaarder zijn nu zo in het nadeel zijn.

Guttierez is een klein mannetje en heeft dus een enorm voordeel ten op zichten van Sutil.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

rafael25

Hamilton rijd morgen Rosberg zoek, bij de start pakt hij hem direct en daarna is het gedaan met Rosberg.