Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Tuesday op 05 april 2014 - 17:26:54
Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 17:11:28
Hoezo staat Frijns in de tussenstand op TV?

O terwijl ik het typ is het veranderd naar ERI, maar er stond net daadwerkelijk FRI. Ik dacht al: wat heb ik gemist :O
ERI en FRI lijkt heel erg veel op elkaar, ik denk dat je t verkeerd hebt gezien ;)
Zou kunnen, is natuurlijk via een stream dat kijken, misschien dat er net een pixel verkeerd was :P

Wings


Wings


Franky R.

Citaat van: Sabai op 05 april 2014 - 17:26:49
Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2014 - 17:25:29
Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.

Wat deed hij dan ik heb het gemist geloof ik.


Keek niet [goed] in zijn spiegel terwijl Grosjean eraan kwam...Drukte daardoor de E22 van de baan...

Perton

Citaat van: Tuesday op 05 april 2014 - 17:28:04
Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2014 - 17:25:29
Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.
misschien wilde ie juist aan de kant gaan?? moet ik nog ff keer terugzien
Volgens mij is het irrelevant wat iemands intentie was in zo'n situatie en kijkt de wedstrijdleiding puur of je iemand in de weg hebt gezeten of niet.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 17:43:25
Citaat van: Tuesday op 05 april 2014 - 17:28:04
Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2014 - 17:25:29
Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.
misschien wilde ie juist aan de kant gaan?? moet ik nog ff keer terugzien
Volgens mij is het irrelevant wat iemands intentie was in zo'n situatie en kijkt de wedstrijdleiding puur of je iemand in de weg hebt gezeten of niet.
nou, lijkt me wel degelijk relevant. Niet dat je dan helemaal aan een straf ontkomt, maar tussen bewust of onbewust iemand hinderen lijkt mij wel een groot verschil te zitten. Maar goed, als ik t goed heb begrepen (van Sutil) was het in de outlap, niet in een snel rondje.

Franky R.


Sabai

Vettel heeft waarschijnlijk  een versnellingsbak probleem.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 05 april 2014 - 17:46:49
Vettel heeft waarschijnlijk  een versnellingsbak probleem.


Terugschakelen zou niet goed verlopen, idd. ik keek naar het gedrag van Vettels auto... :-X

Tuesday

Citaat van: Sabai op 05 april 2014 - 17:46:49
Vettel heeft waarschijnlijk  een versnellingsbak probleem.
het klonk wel 'shit' idd, maar Vettel doet vrij laconiek op RTL en heeft het niet over een specifiek probleem, enkel over de hele dag al wat minder 'leistung'.


Franky R.

Bottas keurig...die p4 wordt een p3 , vanwege alweer een straf voor Daniel....Maar mooi voor morgen, want dan rijdt Massa Valtteri niet in de weg... 8)

0634


Sabai

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 18:10:22
Ricciardo vind ik toch wel heel goed bezig hoor.

yup ik heb hem voorheen echt onderschat.

Wings

Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 18:07:52
Bottas keurig...die p4 wordt een p3 , vanwege alweer een straf voor Daniel....Maar mooi voor morgen, want dan rijdt Massa Valtteri niet in de weg... 8)

Er moet ook nog gestart worden hé. En Massa start doorgaans wel prima. Maar Bottas ook. ;) Anyway, super gedaan van Bottas. Ricciardo, echt mega tof! Jammer van zijn grid penalty morgen. En Kimi voor het eerst voor Alonso die wel héél erg traag was tijdens de Q3 (volgens mij zelfs zijn Q2 niet meer kunnen evenaren).