Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Sabai

Ik ken wel iemand met een glazen bol. Misschien kunnen we het hem vragen , shorttracker is zijn naam.

Tuesday

Citaat van: Sabai op 01 april 2014 - 19:02:23
Ik ken wel iemand met een glazen bol. Misschien kunnen we het hem vragen , shorttracker is zijn naam.
ja, ik heb ook wel een glazen bol, die geeft heel mooi licht s avonds, maar verder wordt ik er niet veel wijzer van. Hij is wel zilverkleurig trouwens, dus ik zet mn geld maar op Mercedes dan ;)
Maar eh, wat is er dan met die shorttracker?

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 19:05:31
Citaat van: Sabai op 01 april 2014 - 19:02:23
Ik ken wel iemand met een glazen bol. Misschien kunnen we het hem vragen , shorttracker is zijn naam.
ja, ik heb ook wel een glazen bol, die geeft heel mooi licht s avonds, maar verder wordt ik er niet veel wijzer van. Hij is wel zilverkleurig trouwens, dus ik zet mn geld maar op Mercedes dan ;)
Maar eh, wat is er dan met die shorttracker?


Alsjeblieft...alle info over de wereldberoemde drievoudige winnaar van de Teamboss-competitie...
http://www.gppits.net/nieuws/wie_verslaat_shorttracker/

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 01 april 2014 - 20:03:38
Citaat van: Tuesday op 01 april 2014 - 19:05:31
Citaat van: Sabai op 01 april 2014 - 19:02:23
Ik ken wel iemand met een glazen bol. Misschien kunnen we het hem vragen , shorttracker is zijn naam.
ja, ik heb ook wel een glazen bol, die geeft heel mooi licht s avonds, maar verder wordt ik er niet veel wijzer van. Hij is wel zilverkleurig trouwens, dus ik zet mn geld maar op Mercedes dan ;)
Maar eh, wat is er dan met die shorttracker?


Alsjeblieft...alle info over de wereldberoemde drievoudige winnaar van de Teamboss-competitie...
http://www.gppits.net/nieuws/wie_verslaat_shorttracker/
ah ok, ja, zie zal de uitslag van komend weekend waarschijnlijk al weten. Hopelijk houdt ie het nog ff voor zich.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Maikel0230



Blijkbaar toch geen Martini voor Williams in Bahrein, terwijl andere teams gewoon wel hun alcohol sponsors op de wagens hebben staan.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90


Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Bizar, maar alle kleine beetje helpen. Liever hier dan in Maleisiƫ trouwens...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna


Perton

Ik ben geen jurist, maar kan dit niet gewoon vallen onder uitbuiting van je werknemers? Als je heel mierenneukerig de wet zou toepassen.

Dimensie

Citaat van: Perton op 03 april 2014 - 17:26:13
Ik ben geen jurist, maar kan dit niet gewoon vallen onder uitbuiting van je werknemers? Als je heel mierenneukerig de wet zou toepassen.

Als het team dit oplegt denk ik van wel ja.
Zou ook kunnen dat ze naar Eric Lux luisteren en het niet veilig genoeg achten voor het team dat Sutil zware dingen voor handen heeft  :P

Maikel0230

Alonso is bijna net naar buiten gereden met een 3 medium banden en 1 soft band...

Gelukkig is hij in de pitlane gestopt en hebben ze hem teurg geduwd, benieuwd of de FIA hier nog iets mee zal doen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Moet dat niet 3 medium banden zijn? Want anders ben ik heel benieuwd hoe dat eruit heeft gezien.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25