Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Perton

Ja maar dit seizoen is de windtunnel eindelijk goed gekalibreed dus dit jaar gaat het echt lukken.

In augustus: o nee, toch weer problemen met de windtunnel.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 04 april 2014 - 21:54:27
Citaat van: Jehoentelaar op 04 april 2014 - 20:00:00
Wat een grap van die banden bij Ferrari. Kan ook maar een team overkomen, dit soort dingen. Wat een seizoen wordt het daar (niet alleen vanwege dit grapje, maar in het algemeen dat ze voor de zoveelste keer achter de feiten aan moeten rijden).

Borstel moet door dat hele team heen. Wat heeft die Domenicali nou gepresteerd? Geen ene ruk. Zit gewoon fout in dat team.
WCC in 2008 (met Kimi als 2e coureur) en bijna de WDC, 2e in 2010, 2012 en 2013 + vele overwinningen.

Perton

Het team leeft niet voor bijna-titels, maar voor echte titels. Nu hoeft Domenicali van mij niet per se te worden vervangen, ik denk dat zijn pech gewoon is dat Red Bull te goed is, maar ik kan het wel begrijpen als mensen zeggen dat hij geen 'echte' resultaten heeft binnengesleept. Maar nogmaals, van mij mag ie blijven.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 00:54:04
Het team leeft niet voor bijna-titels, maar voor echte titels. Nu hoeft Domenicali van mij niet per se te worden vervangen, ik denk dat zijn pech gewoon is dat Red Bull te goed is, maar ik kan het wel begrijpen als mensen zeggen dat hij geen 'echte' resultaten heeft binnengesleept. Maar nogmaals, van mij mag ie blijven.
dat weet ik, maar die WCC van 2008 is iig al wat, daarnaast tellen overwinningen ook gewoon, dus zo slecht heeft Domenicali het toch niet gedaan. Ik ben het op zich wel met Jeroen eens dat ze misschien eens over zijn positie zouden moeten nadenken, maar  om nou te zeggen dat ie niks heeft gepresteert vind ik wel wat ver gaan. Daarnaast is t van buitenaf lastig te beoordelen waar het probleem zit en moet er ook wel een goed alternatief voor handen zijn.

Wings

Citaat van: Perton op 04 april 2014 - 23:59:34
Ja maar dit seizoen is de windtunnel eindelijk goed gekalibreed dus dit jaar gaat het echt lukken.

In augustus: o nee, toch weer problemen met de windtunnel.

Ik denk dat er constructief iets niet goed zit in het team.

0634

Citaat van: Tuesday op 05 april 2014 - 00:50:39
WCC in 2008 (met Kimi als 2e coureur) en bijna de WDC, 2e in 2010, 2012 en 2013 + vele overwinningen.

Superknap inderdaad om steeds geen kampioen te worden, met de beste rijder en min of meer het meeste geld en zelfs bij vlagen compleet weggereden te worden door Red Bull. Nee, top gedaan inderdaad.

Aardige man hoor. Maar sinds de Italianen daar terug aan de macht zijn is het gewoon weer het Ferrari van na Jody Scheckter. Doet leuk mee, wint wel eens wat, is nog altijd mooi rood, maar ook een structurele underachiever. Want we weten toch allemaal allang dat ze ook dit jaar wéér geen kampioen zullen worden.

Jehoentelaar

Dat jaarlijkse cadeautje van Bernie/FIA/wie dan ook in acht genomen is het inderdaad ronduit schandalig dat ze nu staan waar ze staan. Ik krijg er hoofdpijn van.

FolkertE


Franky R.


Perton

Met zijn eerste deel heeft ie gelijk, eindelijk iemand die goed start, maar

Marko zou zich hebben gestoord aan de psychologische spelletjes van Mark Webber en noemt hem om die redenen 'oneerlijk'?

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH

Nu zal Marko vast geen psychologische spelletjes spelen, hij intimideert en bedreigt zijn STR-coureurs gewoon waar camera's bijstaan. Maar wat een vent.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 08:23:10
Citaat van: Tuesday op 05 april 2014 - 00:50:39
WCC in 2008 (met Kimi als 2e coureur) en bijna de WDC, 2e in 2010, 2012 en 2013 + vele overwinningen.

Superknap inderdaad om steeds geen kampioen te worden, met de beste rijder en min of meer het meeste geld en zelfs bij vlagen compleet weggereden te worden door Red Bull. Nee, top gedaan inderdaad.
dat zeg ik niet, maar jij zegt wel dat ie geen ruk heeft gepresteerd. Denk toch dat ik dichter in de buurt zit ;)

0634

Nee, hij heeft geen ruk gepresteerd. Een aantal zeges met Ferrari... nou poepoe, mag het. Zet Bassie de Clown voor de spelersgroep van Bayern Munchen en je wint weleens een prijs. Zet Geert Wilders bij Ferrari aan de pitmuur en je wint ook wel eens een race. Vind het allemaal weinig verheffend.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 15:05:37
Nee, hij heeft geen ruk gepresteerd. Een aantal zeges met Ferrari... nou poepoe, mag het. Zet Bassie de Clown voor de spelersgroep van Bayern Munchen en je wint weleens een prijs. Zet Geert Wilders bij Ferrari aan de pitmuur en je wint ook wel eens een race. Vind het allemaal weinig verheffend.
ok dan

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 05 april 2014 - 12:42:52
http://www.gppits.net/nieuws/marko_ricciardo_beter_dan_webber/


Helmut is weer bezig...en hij was zo lekker rustig toen de RB10 geen klap vooruit kwam... ::)

Ach Helmut Marko, ik heb met die mens leren leven, hij levert goed werk maar sommige van zijn uitspraken zijn gewoon lachwekkend.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik vind deze overigens niet zo lachwekkend. Al vind ik natrappen wat onvriendelijk. Zou ik niet doen.  Maar wie weet heeft hij het Webber ook zo vaak in zijn gezicht gezegd, dan is het weer wat minder erg.