Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Perton

Op Sky zeggen ze: dat is waarom Hamilton zo bleef vechten om aan de leiding te blijven, zodat hij first dibs had op de pitstop. DUs of Mercedes nu slim ruimte probeert te genereren... denk dat Hamilton dat jusit heeft gedaan :P

Wings

Dat geloof ik ook alleen hadden ze Rosberg een ronde later naar binnen kunnen halen. Iedere ronde op oude banden is meer verlies. Of men past zijn strategie aan. Dat kan ook.

Perton

Eerder in de race hadden ze al tegen Rosberg gezegd dat hij op alternative strategy zit. Dus geen idee of die twee ronden langer ermee te maken hebben.

Is Bottas al gestopt trouwens of heb ik gemist hoe hij op de derde plek is gekomen?

-edit- lama hij stopte heel vroeg natuurlijk, was dat alweer vergeten.


Wings

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 17:42:58
Is Bottas al gestopt trouwens of heb ik gemist hoe hij op de derde plek is gekomen?

Bottas kwam eerder binnen. Massa heeft verser rubber en is nu sneller.

0634

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 17:41:45
Dat geloof ik ook alleen hadden ze Rosberg een ronde later naar binnen kunnen halen. Iedere ronde op oude banden is meer verlies. Of men past zijn strategie aan. Dat kan ook.

rare strategie van Rosberg. DAt ga je gewoon nooit winnen, terwijl je gewoon sneller was. Was dan op de zelfde tactiek gebleven.

Sabai


Perton

Naja rare strategie: ze willen gezeik zoals Williams vorige race voorkomen. Ze zeiden ook pas later in de race tegen hem dat hij op alternative strategy zat. Mijn vermoedens zijn dat de coureur die na de eerste ronde tweede lag op de alternative strategy gezet zou worden.

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 17:44:18
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 17:41:45
Dat geloof ik ook alleen hadden ze Rosberg een ronde later naar binnen kunnen halen. Iedere ronde op oude banden is meer verlies. Of men past zijn strategie aan. Dat kan ook.

rare strategie van Rosberg. DAt ga je gewoon nooit winnen, terwijl je gewoon sneller was. Was dan op de zelfde tactiek gebleven.

Dat bedoel ik. Overigens snap ik niet dat ze Massa niet voorbij aan Bottas loodsen met de Force India's in het kielzog. De banden van Bottas zijn gaar en Massa heeft (of had) snelheid genoeg om de Force India misschien wel voor te blijven.

Perton

Hé Williams, misschien is het wel tijd voor teamorders? Serieuze suggestie trouwens, want ze zijn nu gewoon idioot bezig met die Force India's achter ze.



Wings


Perton

15:49 Hulkenberg not impressed with Perez: "He just pushed me right off."

Second Bahrain GP in a row where Perez annoys a team-mate...