Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Perton


Perton

Vettel zit op andere strategie, dus logische beslissing van Red Bull om dit te doen, en ik vermoed dat hij dat zelf ook zo ziet. Denk niet dat dit pijnlijk ofzo is voor hem (ik vermoed dat Twitter vol staat met zulke uitspraken)

Wings

Ricciardo is écht een baas hoor!! Ik vind hem geweldig. Hoor die emotie in de stem van Vettel waar hij doorgaans zoveel rust uitstraalt... ;)

0634

Ik vermoed van wel. Vind ie echt niet cool. Is gewoon niet gewend aan een teamgenoot die sneller is, links of rechts. Overigens, Vettel nu gewoon naar binnen. Zoveel andere tactiek dus niet.


Sabai


janke

Hehe, eindelijk beeld vd de twee leiders. Toffe strijd bij die twee.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Ja ik was ook verbaasd dat ie nu al binnen kwam. Was de bedoeling dat ie langer doorging, gezien medium banden.

Mooi gevecht om de leiding, Rosberg niet blij :P Maar ik vind het terecht wat Hamilton daar deed hoor, Rosberg gaat veel te wijd die bocht door na hem ingehaald te hebben. Had ie maar zijn lijn goed moeten houden

Wings

Whoei Lewis...."this was not done" aldus Nico. Whahaha, schitterend. NICOOOO!!! YESYESYES!!!

Wings



Perton

Drive through Bianchi. Prima, vind ik terecht, hij was behoorlijk wild daar.

Wings

Wat een draak van een race voor beide Ferrari-rijders. :(


Wings

Rosberg moet een ronde langer door. Probeert Mercedes nu slim ruimte voor Hamilton te genereren? Lewis rijdt immers op verser rubber en kan nu harder.