Man van de race Maleisië

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 11:47:10

« vorige - volgende »

Wie maakte de meeste indruk volgens jou

Vettel
5 (35.7%)
Ricciardo
1 (7.1%)
Hamilton
6 (42.9%)
Rosberg
0 (0%)
Alonso
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Button
0 (0%)
Magnussen
0 (0%)
Hülkenberg
4 (28.6%)
Pérez
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Kvyat
2 (14.3%)
Bottas
0 (0%)
Massa
2 (14.3%)
Bianchi
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Kobayashi
2 (14.3%)
Eriksson
0 (0%)
Fabian
3 (21.4%)

Totaal aantal stemmen: 14

Sabai

Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 18:28:18
Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:25:52
@Tuesday,


Om dezelfde redenen [Button onder druk zetten] wilde Williams Bottas voorbij Massa hebben...dus hoezo is dat iets anders? Dan zat Bottas het beste van zijn banden te verspillen in de slipstream van Massa?!


???
heel simpel, Massa reed daar op eigen kracht, iemand zomaar voorbij laten slaat nergens op. Dan moet er wel een hele goede reden voor zijn. Bottas had misschien een betere kans om Button nog te pakken, maar Massa had die kans ook.  En dan nog, een teamorder geef je niet op die manier, niet na wat er bij Ferrari is gebeurd.


Helemaal mee eens ik vond die order echt belachelijk.

Franky R.

Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 18:28:18
Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:25:52
@Tuesday,


Om dezelfde redenen [Button onder druk zetten] wilde Williams Bottas voorbij Massa hebben...dus hoezo is dat iets anders? Dan zat Bottas het beste van zijn banden te verspillen in de slipstream van Massa?!


???
heel simpel, Massa reed daar op eigen kracht, iemand zomaar voorbij laten slaat nergens op. Dan moet er wel een hele goede reden voor zijn. Bottas had misschien een betere kans om Button nog te pakken, maar Massa had die kans ook.  En dan nog, een teamorder geef je niet op die manier, niet na wat er bij Ferrari is gebeurd.


Gaat het nu om die order [die op een bepaalde manier werd gegeven] of de kans voor Bottas die op verse banden reed?

Tuesday

Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:31:33
Citaat van: Tuesday op 31 maart 2014 - 18:28:18
Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:25:52
@Tuesday,


Om dezelfde redenen [Button onder druk zetten] wilde Williams Bottas voorbij Massa hebben...dus hoezo is dat iets anders? Dan zat Bottas het beste van zijn banden te verspillen in de slipstream van Massa?!


???
heel simpel, Massa reed daar op eigen kracht, iemand zomaar voorbij laten slaat nergens op. Dan moet er wel een hele goede reden voor zijn. Bottas had misschien een betere kans om Button nog te pakken, maar Massa had die kans ook.  En dan nog, een teamorder geef je niet op die manier, niet na wat er bij Ferrari is gebeurd.


Gaat het nu om die order [die op een bepaalde manier werd gegeven] of de kans voor Bottas die op verse banden reed?
zoals ik al aangaf, vooral de manier waarop. Verder moeten ze het lekker zelf weten bij Williams.

Wings

Citaat van: Franky R. op 31 maart 2014 - 18:09:22
Tja, maar Massa was kennelijk alweer vergeten dat hij in de beginfase zélf om een teamorder riep...anders had Bottas vóór hem gereden...

Massa riep dat Bottas hem aanviel. Kan zijn dat ze afspraken hadden daarover (waarom zou hij anders verontwaardig zijn?). Bovendien was Bottas niet sneller want toen Magnussen de pit in dook, reed Massa weg bij Bottas.

Fabian

Er is er nou niet een die me te binnen schiet als man van de race. Misschien stem ik maar op mezelf omdat ik ben blijven kijken.

Edwin90

Citaat van: Fabian op 31 maart 2014 - 18:42:41
Er is er nou niet een die me te binnen schiet als man van de race. Misschien stem ik maar op mezelf omdat ik ben blijven kijken.

Alleen al voor de originaliteit krijg je mijn stem ook!  ;D

Kootje

Citaat van: Fabian op 31 maart 2014 - 18:42:41
Er is er nou niet een die me te binnen schiet als man van de race. Misschien stem ik maar op mezelf omdat ik ben blijven kijken.

Helaas, je staat er niet tussen. :(



Ik moet eerlijk toegeven dat ik eigenlijk Hamilton wou gaan stemmen, simpelweg omdat hij de race op z'n gemakje domineerde en ik er niet één specifiek bovenuit vond steken. Maar ... ik ben blij dat ik eerst jullie reacties gelezen heb, want die deden mij beseffen dat er wel iemand was die boven zichzelf en z'n materiaal uitsteeg. Mijn blik is teveel op de top 10 gericht en daar zat hij net niet tussen waardoor ik hem over het hoofd zag, maar desalniettemin heeft onze kleine Japanse vriend wellicht de race van z'n leven gereden. U begrijpt ... Kobayashi heeft  mijn stem.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 31 maart 2014 - 18:44:40
Citaat van: Fabian op 31 maart 2014 - 18:42:41
Er is er nou niet een die me te binnen schiet als man van de race. Misschien stem ik maar op mezelf omdat ik ben blijven kijken.

Alleen al voor de originaliteit krijg je mijn stem ook!  ;D
Dankjewel Edwin! Ik voel mij vereerd!

@Kootje
Jammer. Zal de poll even aanpassen!!  ;) ;) ;)

janke

Massa zat al ronden lang te klooien met Button. Hij kwam tot 0,8 sec. en toen liep het gestaag weer omhoog. Ik kan me best voorstellen dat ze bij Williams dachten dat Bottas wel de pace had en de durf. Massa vond ik niet zo bijzonder, trouwens de hele race was wat mat. Ik ga voor Hülkenberg met vlak daar achter Kvyat. Ik vond beide een prima race rijden. Button was trouwens ook niet slecht. Maar niet goed genoeg voor een Man of the Race, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

Arthur

Hamilton vanwege het beste resultaat en Vettel vanwege plek 3 op weg terug naar de top ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Citaat van: janke op 31 maart 2014 - 20:53:22
Massa zat al ronden lang te klooien met Button. Hij kwam tot 0,8 sec. en toen liep het gestaag weer omhoog. Ik kan me best voorstellen dat ze bij Williams dachten dat Bottas wel de pace had en de durf. Massa vond ik niet zo bijzonder, trouwens de hele race was wat mat. Ik ga voor Hülkenberg met vlak daar achter Kvyat. Ik vond beide een prima race rijden. Button was trouwens ook niet slecht. Maar niet goed genoeg voor een Man of the Race, vind ik.

Er was één echt moment geloof ik van een aanval van Massa op Button, die de Brit pareerde (was wel aardig duel trouwens), voor de rest was Massa al die rondenlang ook erg bleekjes, probeerde verder niks meer.

Wings

Was het ook niet de baan voor. Alleen bij serieus snelheidsverschil werd ingehaald (zie ook Bottas aan het einde. Sneller dan Massa maar kon hem niet serieus er naast zetten).

Wings

Citaat van: janke op 31 maart 2014 - 20:53:22
Massa zat al ronden lang te klooien met Button. Hij kwam tot 0,8 sec. en toen liep het gestaag weer omhoog. Ik kan me best voorstellen dat ze bij Williams dachten dat Bottas wel de pace had en de durf. Massa vond ik niet zo bijzonder, trouwens de hele race was wat mat. Ik ga voor Hülkenberg met vlak daar achter Kvyat. Ik vond beide een prima race rijden. Button was trouwens ook niet slecht. Maar niet goed genoeg voor een Man of the Race, vind ik.

Zou kunnen dat Bottas de pace wel had maar Massa kan niet oplossen dus zal Bottas eerst Massa moeten verschalken om naar Button te kunnen rijden. Verder reden beiden nagenoeg een identieke race. Niks bijzonders maar daar waren de omstandigheden ook niet naar.

Jehoentelaar

Fabian. Heeft de hele race gekeken en daarbij geen fouten gemaakt. Uitstekende prestatie. En Den Bosch won ook nog eens van Oss.

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 01 april 2014 - 11:50:27
Fabian. Heeft de hele race gekeken en daarbij geen fouten gemaakt. Uitstekende prestatie. En Den Bosch won ook nog eens van Oss.
Dankje dankje dankje. Ja die driepunter tegen die Osse worsten maakte mijn dag nog heeel veeeeeeel beter!