Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Maikel0230 op 29 maart 2014 - 15:46:44
Citaat van: Franky R. op 29 maart 2014 - 14:45:55
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 14:43:43
Op Twitter loopt H Marko rond te bazuinen dat de RBR de beste op de grid is. Vandaag oke in deze omstandigheden. Bij de VTs niet echt top vond ik. We zullen zien morgen.


Ach, Helmut Marko...Vond hem een maand geleden toch beter te pruimen, toen het niet zo goed ging...En heb je een link, Janke?

http://www.formula1.com/news/interviews/2014/3/15628.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ik wil hem geen ongelijk geven maar ik denk dat hij de wagen van Mercedes toch onderschat hoor en in de VT's leek die Red Bull toch niet zo veel beter dan een Ferrari of Williams hoor.
of hij gelijk heeft zal nog moeten blijken, hij zegt iig niet dat ze momenteel al de snelste zijn, maar dat ze in potentie wel de beste auto hebben. Hij legt vooral veel (na)druk op Renault dat nog steeds ver achterloopt op Mercedes volgens Marko. t zijn pittige uitspraken idd, maar zoals je al zegt, ongelijk geven kun je m (nog) niet, de toekomst zal het uitwijzen.

Wings

Citaat van: rafael25 op 29 maart 2014 - 18:29:18
Hamilton 2x in de regen POLE!!!!!!!!!!!

Doet Hamilton goed. En het bewijst dat de Mercedes allround een prima auto is. Nu nog omzetten naar punten op zondag... ;)

Perton

Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 18:39:21
Citaat van: rafael25 op 29 maart 2014 - 18:29:18
Hamilton 2x in de regen POLE!!!!!!!!!!!

In een mega dominante auto  ;)
Alsnog 2 keer zijn teamgenoot verslagen ;)

Over Alonso en Kvyat, uiteraard is Alonso gewoon schuldig aan het incident. Hij laat ruimte en stuurt vervolgens in alsof er geen andere auto is. Dat het vervolgens iets erger wordt door de blokkerende wielen van Kvyat is wat anders. Dat gezegd hebbende zou het natuurlijk ook van den zotte zijn als hier een straf voor uitgedeeld was. Dit is gewoon een incident dat je hebt in regenkwalificaties. Dus met Alonso schuldig bedoel ik ook alleen: als je dan toch een aanstichter moet aanwijzen, dan is het Alonso. Ik neem hem verder niets kwalijk.

Jehoentelaar

Was een lange zit vanmorgen. Was al zo slim om eerst een stuk FP3 en V8 Supercars te kijken, dus dat duurde ineens de hele ochtend voor we iemand op pole hadden. Heb wel zin in de race!

Kootje

Even 'n (dom) vraagje tussendoor:  Ik heb begrepen dat vanacht de zomertijd weer ingaat, maar ... gaat de klok dan vooruit of achteruit?  :-[

Jehoentelaar


Kootje


0634

#172
Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 18:39:21
Citaat van: rafael25 op 29 maart 2014 - 18:29:18
Hamilton 2x in de regen POLE!!!!!!!!!!!

In een mega dominante auto  ;)

Zo mega dominant dat het wel 0.05 seconde scheelde... Valt dus allemaal best mee. Bovendien moet je het in de regen allemaal maar doen.


Tuesday

Citaat van: Kootje op 29 maart 2014 - 21:39:05
Even 'n (dom) vraagje tussendoor:  Ik heb begrepen dat vanacht de zomertijd weer ingaat, maar ... gaat de klok dan vooruit of achteruit?  :-[
vraag je dat in ivm de starttijd van F1 of ivm de sluitingstijden van de plaatselijke kroegen?? in dat laatste geval is het nl off topic ;)

0634

Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 22:08:32
http://www.usatoday.com/story/sports/motor/formula1/2014/03/29/vettel-slams-rosberg-at-malaysian-gp/7050749/

Vettel boos op Rosberg. Heeft iemand hier meer van meegekregen?

Nee, maar Vettel zegt zelf al dat Rosberg wellicht slecht zag in zijn spiegels vanwege het weer... Dus al was het Rosberg wel, dan nog zou ik niet zo boos worden (aanvankelijk misschien in de emotie, maar tien minuten later moet je daar klaar mee zijn).

Wings

Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 22:08:32
http://www.usatoday.com/story/sports/motor/formula1/2014/03/29/vettel-slams-rosberg-at-malaysian-gp/7050749/

Vettel boos op Rosberg. Heeft iemand hier meer van meegekregen?

Nou, niet bewust, maar na de weging zag ik een gesprek tussen beiden dat onvriendelijk leek. Ik kon er niet de vinger op leggen. Hamilton moest zich ook tussen beiden inwurmen omdat ze in gesprek waren. Mol grapte nog iets over dat Vettel gewend was om in het midden te staan. 

Sabai

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 21:58:41
Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 18:39:21
Citaat van: rafael25 op 29 maart 2014 - 18:29:18
Hamilton 2x in de regen POLE!!!!!!!!!!!

In een mega dominante auto  ;)

Zo mega dominant dat het wel 0.05 seconde scheelde... Valt dus allemaal best mee. Bovendien moet je het in de regen allemaal maar doen.

Daarom ook mijn knipoog.  Er wordt bij Vettel de afgelopen jaren toch ook vaak geroepen dat het door de auto komt  ipv door hem. Terwijl de coureur het toch maar nog even moet doen.

Perton

Ha we zijn er weer.

Mijn puntjes:

straf voor Ricciardo terecht (reglementair gezien, moreel gezien vind ik het onzinnig om dubbel te straffen),
ik snap niet zo goed waarom Bianchi is bestraft, want die kreeg een tik van een ander.
Verder moet Rosberg oppassen dat ie niet elk weekend wordt vernederd door Hamilton, want dan wordt het geen Mercedes-seizoen maar een compleet Hamilton-seizoen. Dus ik ga er voor Rosberg maar vanuit dat het toeval was dat ie dit weekend Hamilton niet kon bijhouden.

robbert

aha, terug online :)

ja hamilton zal moeten maken dat hij niet zo dominant komt als vettel, of hij wordt ook uitgejouwd door de fans, zoals Vettel al meermaals heeft meegemaakt