Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 10:24:03
Ik weet niet zo goed wat ik van de botsing moet denken, maar ik vind wel dat als Alonso zelf zo'n gat laat omdat ie de buitenlijn wil nemen, hij ook moet verwachten dat een coureur hem inhaalt.

Volgens mij schoot Kvyat licht door. Iets teveel snelheid in de binnenbocht waardoor hij blokkeerde. Tikkeltje te enthousiast maar verder geen ramp. Overigens vind ik Kvyat een prima kwalificatie rijden door Vergne voor te blijven.

Sabai

Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 10:30:05
Trouwens, wat is de regel hier met live Chatten of posten? Je vorige bericht aan passen of een nieuwe plaatsen, ookal post je 30 posten onder elkaar?

Is niet echt een regel voor geloof ik.

Wings

Williams komt niet goed uit de verf zodra het regen. Lotus juist wel. Denk dat die Williams bikkelhard staat afgesteld (of geconstrueerd is).

Wings

De volgende rookie die in de problemen komt.

Kootje

Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 10:31:42
Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 10:30:05
Trouwens, wat is de regel hier met live Chatten of posten? Je vorige bericht aan passen of een nieuwe plaatsen, ookal post je 30 posten onder elkaar?

Is niet echt een regel voor geloof ik.

Tot zover ik weet is daar idd geen regel voor.

FolkertE

Citaat van: Wings op 29 maart 2014 - 10:31:20
Citaat van: Perton op 29 maart 2014 - 10:24:03
Ik weet niet zo goed wat ik van de botsing moet denken, maar ik vind wel dat als Alonso zelf zo'n gat laat omdat ie de buitenlijn wil nemen, hij ook moet verwachten dat een coureur hem inhaalt.

Volgens mij schoot Kvyat licht door. Iets teveel snelheid in de binnenbocht waardoor hij blokkeerde. Tikkeltje te enthousiast maar verder geen ramp. Overigens vind ik Kvyat een prima kwalificatie rijden door Vergne voor te blijven.
Het was een raar momentje en mis communicatie tussen de 2 rijders.

Wings


Perton

Als het morgen droog blijft, hebben we in ieder geval weer een mooie Bottas-inhaalrace.

Jammes van Kvyat en had het leuk gevonden als Grosjean iets hoger had gestaan, want in Q1 deed ie het best wel prima.

janke

Some things are too important to be left in the past.

robbert

ja williams niet zo goed in de regen en dan nog met een mercedesmotor ;D ;D

FolkertE

Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 10:41:27
Oeps Williams.
Williams lijkt problemen te hebben in de regen. Het leuke is als het morgen droog is, dan gaan ze wel om hoog komen hoop ik. Lewis is vandaag een klasse apart, ookal is het nog maar Q2.

FolkertE

Zo, dat was heel erg close met Gutires. Die Eriksson raakte hem bijna. Ookal was het helemaal niet zijn schuld.

Wings

Lijkt me toch sterk dat rijders nu nog inters eronder schroeven (Mol blijft erover bezig). Ligt nog flink wat water en mocht het droger worden is de tijd te kort om er temperatuur in te krijgen. Of sla ik nu de plank mis?

FolkertE

Citaat van: Kootje op 29 maart 2014 - 10:36:21
Citaat van: Sabai op 29 maart 2014 - 10:31:42
Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 10:30:05
Trouwens, wat is de regel hier met live Chatten of posten? Je vorige bericht aan passen of een nieuwe plaatsen, ookal post je 30 posten onder elkaar?

Is niet echt een regel voor geloof ik.

Tot zover ik weet is daar idd geen regel voor.
Heheh, ok dan weet ik dat. Tijdens live races en posten gebeurt soms veel. Dus vandaar mijn vraag.

Perton

Citaat van: Wings op 29 maart 2014 - 10:56:31
Lijkt me toch sterk dat rijders nu nog inters eronder schroeven (Mol blijft erover bezig). Ligt nog flink wat water en mocht het droger worden is de tijd te kort om er temperatuur in te krijgen. Of sla ik nu de plank mis?
Tsja Button heeft het geprobeerd. Ik waardeer de gok wel, jammer dat het niet werkte.

Maar ik zou het ook niet op inters geprobeerd hebben nee.