Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 08:18:59
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 07:02:15
P3 zit er op.  Magnussen en Button hebben door problemen maar enkele ronden gereden. Rosberg voorop 1-38-008, Hamilton met een paar tienden erachter. Een dikke seconde volgen Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Ricciardo, Alonso, Massa, Massa en Bottas. Allen op medium. Sauber op 13/14 en Lotus op 15/16.
Nou nou, zo dik is Massa denk ik niet hoor, dat hij 2 posities in neemt.  ;D

Nee zo een grote is het ook weer niet. ;) Aangepast. Het komt er als bakken uit. Zit nu op de BBC.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Voorlopig geen Q. Met dit weer kan er onmogelijk fatsoenlijk gereden worden.

Sabai

Zal wel behoorlijk gaan uitlopen  >:( Heb om 11 uur een afspraak.

janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:43:10
Voorlopig geen Q. Met dit weer kan er onmogelijk fatsoenlijk gereden worden.

Mietjes. :)
Some things are too important to be left in the past.

0634

Dit is iets teveel regen. Karpers zwemmen door de chicane.

FolkertE


Interessant stukje van Mark Webber.
Maar kwalificatie uit gesteld met 15 minuten. Hummm, tis dat ik vandaag helemaal niks, maar dan ook niks te doen heb.  ;D
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 08:37:36
Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 08:18:59
Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 07:02:15
P3 zit er op.  Magnussen en Button hebben door problemen maar enkele ronden gereden. Rosberg voorop 1-38-008, Hamilton met een paar tienden erachter. Een dikke seconde volgen Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Ricciardo, Alonso, Massa, Massa en Bottas. Allen op medium. Sauber op 13/14 en Lotus op 15/16.
Nou nou, zo dik is Massa denk ik niet hoor, dat hij 2 posities in neemt.  ;D

Nee zo een grote is het ook weer niet. ;) Aangepast. Het komt er als bakken uit. Zit nu op de BBC.

Hehe, dacht al dat het foutje was ;)

Wings

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:43:10
Voorlopig geen Q. Met dit weer kan er onmogelijk fatsoenlijk gereden worden.

Dat is het nadeel van Maleisië. De meesten gaan prat op regenraces en hopen dan ook vurig dat het regent. Ik doorgaans ook maar tijdens de Grote Prijs van Maleisië houd ik altijd een slag om de arm. Als het regent is de situatie meestal niet te overzien.

Sabai

We dit jaar in elk geval al meer regen gezien dan vorig jaar.

Perton

Citaat van: F1fan2987 op 29 maart 2014 - 08:31:47
Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:20:01
Die Bottas is een echte fin: stugge uitstraling, geen zin in media gesprekken. Waar kennen we dat van ;D
Ja, bij wie hebben we dat eerder gezien? Maar vind hem iets opener dan Kimi als ik eerlijk ben.
Ooit het genot gehad bij een interview van hem te mogen staan (als in: collega interviewde hem). Inderdaad stugge uitstraling, maar wel veel spraakzamer dan die andere Fin.

Prima dat ze de kwalificatie hebben uitgesteld. We kunnen wel altijd zeuren op dat F1 mietjes zijn omdat ze bij regen zo snel dingen staken, maar ik hoef maar terug te denken aan het ongeluk van Richie Stanaway om toch vaak (niet altijd) achter die besluiten te zijn. Zolang ze maar om 12 uur klaar zijn. Vooruit, 11 uur, ik ben coulant voor Sabai.

Wings


Perton

Is dat nou Gullit bij Ferrari, of iemand die erg op hem lijkt?

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

FolkertE

Citaat van: NielsD op 29 maart 2014 - 09:11:32
Ja, dat is Gullit! ;D
Wat? Wat heb ik gemist? Maar Gullit is/was volgens mij altijd behoorlijk geliefd in Italië. Ik weet alleen niet wat ik hier mee wil zeggen :P

KVDracer

Ik denk dat de kwali voor morgen zal zijn. binnen een dik uur valt de duisternis in.

janke

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:50:50
Dit is iets teveel regen. Karpers zwemmen door de chicane.

Tuurlijk, te gevaarlijk. Was ook maar een grap, voordat er wat denken dat ik coureurs mietjes vind. ;) De SC heeft zelfs moeite met de baan.
Some things are too important to be left in the past.