Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

De gevestigde orde achterin. :)

Morgenochtend pak ik eerst FP3 mee voor de kwalificatie. Altijd prettig, dat vroege opstaan voor autosport. :)

Wings


janke

Citaat van: Wings op 28 maart 2014 - 23:00:57
Marussia en Caterham zitten wel weer ver achter wat we al jaren de gevestigde orde noemen.

Sorry, kwartje valt niet. Looser teams de gevestigde orde noemen?? Ik hoor niet bij die "we".  Een Sauber loopt al jaren mee, ja dan gevestigd. Maar qua resultaten incl. BMW, nou nee. Zijn nog andere voorbeelden.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Mwoah ik snap wel wat Wings bedoelt. Caterham, Marussia en eerder HRT hebben nooit enige serieuze bedreiging kunnen vormen voor de teams die pre-2010 al actief waren in de sport, op een incidentele race na waarin ze de eerste paar ronden mee konden maken. Dat kan niemand ontkennen denk ik. In die zin klopt het gewoon wat Wings zegt. We hebben de 'oude' teams en we hebben de 'nieuwe' teams van 2010 en die rijden altijd steevast achteraan, dit jaar niet anders.

En dan kunnen we natuurlijk heel mierenneukerig doen dat Mercedes in 2010 ook een nieuw team was, maar iedereen weet natuurlijk wat met de nieuwe teams van 2010 wordt bedoeld.

Wings


janke

Citaat van: Perton op 28 maart 2014 - 23:31:00
Mwoah ik snap wel wat Wings bedoelt. Caterham, Marussia en eerder HRT hebben nooit enige serieuze bedreiging kunnen vormen voor de teams die pre-2010 al actief waren in de sport, op een incidentele race na waarin ze de eerste paar ronden mee konden maken. Dat kan niemand ontkennen denk ik. In die zin klopt het gewoon wat Wings zegt. We hebben de 'oude' teams en we hebben de 'nieuwe' teams van 2010 en die rijden altijd steevast achteraan, dit jaar niet anders.

En dan kunnen we natuurlijk heel mierenneukerig doen dat Mercedes in 2010 ook een nieuw team was, maar iedereen weet natuurlijk wat met de nieuwe teams van 2010 wordt bedoeld.

Het is me duidelijk. Goede morgen. Een droge P3 zo te zien, en commentaar van Dhr van Dam.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Lotus rijdt dan wel maar hebben behoorlijk problemen met de wegligging. McLaren heeft na een half uur nog niets/weinig laten zien. Tot nu is de rangorde Hamilton, Rosberg, Raikkonen en Ricciardo.
Some things are too important to be left in the past.

janke

P3 zit er op.  Magnussen en Button hebben door problemen maar enkele ronden gereden. Rosberg voorop 1-38-008, Hamilton met een paar tienden erachter. Een dikke seconde volgen Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Ricciardo, Alonso, Massa en Bottas. Allen op medium. Sauber op 13/14 en Lotus op 15/16.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ja zoals mijn vermoeden juist was. Mercedes heeft wat ingehouden gisteren, en hebben nu hun ware aard laten zien. We zullen zien in de kwalificatie

0634

Yup, 1,1 seconde los. Dan kan je wellicht iets meer van het rubber vragen, maar je kan ook eenvoudig rubber sparen tijdens de race.

0634


FolkertE

En we hebben regen. Dat word wat straks. Ik ga der lekker voor zitten en misschien zelfs nog met een pilsje ;D


Citaat van: robbert op 29 maart 2014 - 07:32:18
ja zoals mijn vermoeden juist was. Mercedes heeft wat ingehouden gisteren, en hebben nu hun ware aard laten zien. We zullen zien in de kwalificatie
Ik denk niet dat ze zich hebben in gehouden, maar dat ze zwaar hebben gereden in de trainingen.


Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:15:17
Het regent een piepklein beetje.
Piepklein beetje maar.  ;D

FolkertE

Citaat van: janke op 29 maart 2014 - 07:02:15
P3 zit er op.  Magnussen en Button hebben door problemen maar enkele ronden gereden. Rosberg voorop 1-38-008, Hamilton met een paar tienden erachter. Een dikke seconde volgen Raikkonen, Vettel, Hulkenberg, Ricciardo, Alonso, Massa, Massa en Bottas. Allen op medium. Sauber op 13/14 en Lotus op 15/16.
Nou nou, zo dik is Massa denk ik niet hoor, dat hij 2 posities in neemt.  ;D

0634

Die Bottas is een echte fin: stugge uitstraling, geen zin in media gesprekken. Waar kennen we dat van ;D

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 29 maart 2014 - 08:20:01
Die Bottas is een echte fin: stugge uitstraling, geen zin in media gesprekken. Waar kennen we dat van ;D
Ja, bij wie hebben we dat eerder gezien? Maar vind hem iets opener dan Kimi als ik eerlijk ben.