Round 2: Malaysian Grand Prix, Sepang, Kuala Lumpur

Gestart door Maikel0230, 16 maart 2014 - 10:30:53

« vorige - volgende »

SDG

Ik kan de race zondagmorgen niet zien omdat ik al vroeg de baan op moet. Dat wordt dus uitgesteld kijken en ondertussen angstvallend alle nieuwsberichten en nieuwssites mijden...

lieven


robbert

ja idd. De ferrari's doen het verrassend goed in de trainingen. Benieuwd of dit voor de rest van het weekend zo zal zijn of dat mercedes verstoppertje aan het spelen is. Straks zijn die weer een seconde sneller dan de rest :)

lieven

Wat een ramp is lotus toch dit seizoen!

Kimi heeft echt de juiste keus gemaakt zo te zien!

Perton

Blijkbaar had Ferrari een software-issue in Australië, waardoor ze hun energy boost niet volledig konden gebruiken. Dus dat verklaart wel waarom ze hier sneller zijn.

Matthijs

Citaat van: Perton op 28 maart 2014 - 11:54:02
Blijkbaar had Ferrari een software-issue in Australië, waardoor ze hun energy boost niet volledig konden gebruiken. Dus dat verklaart wel waarom ze hier sneller zijn.
Ja, er wordt een verlies van 100 pk gesuggereerd, maar daar geloof ik niks van. Dan rij je nog achter Caterham volgens mij.

Jehoentelaar

Op een zeker moment in Australië reed het halve veld achter een Caterham. Duurde alleen niet lang.

Matthijs


Gerard

Kimi P2... Nice!!

Jaja, het is maar Vrijdag... ;)

FolkertE

Ik heb de VT's een beetje gevolgd, maar Mercedes lijkt een veel betere race pace te hebben dan de rest. Hamilton en Rosberg zitten rond de hoge 43's en lage 44's, waar Ferrari, Mclaren en RBR toch al snel naar de hoge 44's en lage 45's gaan. RBR zat zelfs richting de 46's als ik me niet vergis.
Hoop zo dat Williams bezig was met lange runs en dat ze er mooi weer bij staan. Zou het echt Geweldig vinden als Bottas een podium pakt.
Maar mooi ook dat Kimi zich her pakt heeft.

Wat zal Pastor balen zeg, die Lotus gaat echt voor geen Meter.

Perton

Bottas was in zijn persbericht erg tevreden over de snelheid, dus dat zal inderdaad wel goed zitten qua lange runs.

En Lotus, tsja, we weten allemaal dat ze een achterstand hebben. Afgelopen winter hebben we het allemaal gehad over dat een team misschien wel de plank mis zou kunnen slaan, nou dat is dan toevallig Lotus gebleken. Wat eigenlijk ook volstrekt logisch is na de gebeurtenissen van vorig jaar. Maar ondanks alle tegenslagen blijven ze overtuigd van de krachten van hun auto. Dat betekent of dat ze compleet naïeve mensen zijn met een gigantische plaat voor hun kop, of dat de auto in de basis daadwerkelijk goed is en ze gewoon gigantische problemen hebben met het werkend krijgen van de motor. In het laatste geval heeft het team niet zo'n gigantisch probleem als sommige fans willen doen lijken. Ik weet natuurlijk niet welke van de twee opties het is, en daarom roep ik al langer dat ik eerst de start van de Europese races wil afwachten voor ik Lotus echt ga beoordelen, en dat blijf ik doen.

Dat gezegd hebbende, ik denk wel dat het een behoorlijke tegenvaller is dat Maldonado vandaag niet heeft kunnen rijden. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze in Australië zoveel geleerd zouden hebben dat rijden in ieder geval een mogelijkheid had moeten zijn in Maleisië.

Arthur

Citaat van: SDG op 28 maart 2014 - 07:48:53
Ik kan de race zondagmorgen niet zien omdat ik al vroeg de baan op moet. Dat wordt dus uitgesteld kijken en ondertussen angstvallend alle nieuwsberichten en nieuwssites mijden...

Dat herken ik goed tijdens de hoogtij van de F1. Op vakantie 3 weken alle media vermijden en thuis alsnog 'live' kijken ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Red Bull zit er weer lekker bij qua snelheid.

janke

Citaat van: Jeroen op 28 maart 2014 - 19:28:57
Red Bull zit er weer lekker bij qua snelheid.

Zekers. Als de fuel flow maar klopt. Williams tig keer beter dan vorig jaar, gelukkig.

Button en Kimi goed bezig vind ik. Maar het is .......

Straks de quali. Zit er zekers bij. Gokje: Hamilton op pole.

Some things are too important to be left in the past.

Wings

Marussia en Caterham zitten wel weer ver achter wat we al jaren de gevestigde orde noemen.